Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9301/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

First Look katsottavissa.

Vierailija
9302/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli First Look. Uusi miessinkku kiinnostunut Emiliasta, eikä ollut hassumman näkönen kaveri. Nyt on Tatulla tiukka paikka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9303/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi haluaa valita Empun.

Kimi treffeille ja Rosaa ei haittaa kun luottaa Kimiin ja ei usko että kukaan tulee heidän väliin.

Vierailija
9304/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tytöistä oli Oonan kavereita?

Vierailija
9305/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Oona palaa Villaan!

Vierailija
9306/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LIS-appiin oli tullut tieto Oonan paluusta villaan!

Voi ei! Menee jännäksi ja toivottavasti ketään ei satuteta vaikka väkisten tässä huonosti käy.

Täällä osa niin naureskeli ja aukoi päätänsä että Oona meni ja ei tule takaisin,

Nyt sitten Oonasta saa puhua.

Kenelle käy "väkisten" huonosti sinun mielestäsi? Hankalinta on Kimillä kun ei ehkä tiedä, mitä kandeis/kehtais tehdä, mut tuskin hänenkään kovin huonosti käy :) 

Rosa varmasti ollut tietoinen, että Oona saattaa pölähtää takaisin.

Ei kyllä siltä vaikuta että Rosa olisi tietoinen että Oona saattaa tulla takaisin. First Look nähtävissä.

Niinpä näämmä. Mut vähän omaa tyhmyyttä jos ei ole tajunnut, et kaikki on mahdollista, myös Oonan paluu....

Vierailija
9307/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt nähdään Kimin luotettavuus. Tekeekö heti selväksi, että on nyt Rosan kanssa ja piste vai onko yhtä epämääräinen kuin silloin, kun Rosa mietti valintaansa. Ei sanonut selkeästi, että älä valitse.. haluan katsoa Oonan kanssa tuleeko mitään..

Vierailija
9308/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi miessinkku valitsee Emilian ja Oona Kimin, niin Tatusta ja Rosasta tulee uusi pari. :D

Vierailija
9309/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emppukin vain hymyilee kun Aleksi sanoo että valitsee Empun. Noita on varmaan kielletty olemasta tyly ja ei saa sanoa että älä valitse mua.

Vierailija
9310/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/telkkari/shokkiyllatys-pudonnut-saarelainen-palaa…

Jokos luitte tämän😂😂😂? Ei jjmalauta että on härski muija ei voi muuta sanoa😂, oon sanaton🤦🏻‍♀️.

Vierailija
9311/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos luitte tämän😂😂😂? Ei jjmalauta että on härski muija ei voi muuta sanoa😂, oon sanaton🤦🏻‍♀️.

Siis kehtaa uhriutua ja väittää että Rosa tuli Kimin ja hänen väliin vaikka itse halusi ensin "katsoa kortin Muhkun kans"?? Ja meinaa hakea nyt Kimin takasin😂😂, toivottavasti Kimi nauraa sille päin naamaa. Melkonen muija tämä Oona🤦🏻‍♀️.

Vierailija
9312/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta joka sana.

Vierailija
9313/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona🧡💚Kimi!

Vierailija
9314/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkulla aina silmät auki pussaillessa. Pettäjät tekee niin??

Vierailija
9315/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Kimi ja Muhku sopivat keskenään, että Oonasta tulee Muhkun pari. Yhtään pusua ei ainakaan meille näytetty, eli hipsuttelu on yhtä kuin pettäminen ja kun kaikki on kuitenkin sinkkuja, siltikö Oona on kaiken pahan alku ja juuri? Ja Muhku aivan puhdas pulmunen? 

Vierailija
9316/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Kimi ja Muhku sopivat keskenään, että Oonasta tulee Muhkun pari. Yhtään pusua ei ainakaan meille näytetty, eli hipsuttelu on yhtä kuin pettäminen ja kun kaikki on kuitenkin sinkkuja, siltikö Oona on kaiken pahan alku ja juuri? Ja Muhku aivan puhdas pulmunen? 

Oona halusi ITSE "katsoa muhkukortin" eli hipsutteli, lusikoi ja kuherteli Muhkun kans vaikka oli ensin pari viikkoa tehny sitä Kimin kans, sit ku Muhkulla ei kiinnostanukkaan oli valmis palaamaan Kimin luo. Ja kas kummaa ku ei Kimilläkään enää kiinnostanut niin tällä muijalla on pokkaa itkeä että Rosa tuli siihen väliin😂?? Melko narsistista käytöstä...Ootte varmaan oonafanit samanlaisia sitten käytökseltä jos tommosta puolustatte.

Vierailija
9317/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona halusi ITSE "katsoa muhkukortin" eli hipsutteli, lusikoi ja kuherteli Muhkun kans vaikka oli ensin pari viikkoa tehny sitä Kimin kans, sit ku Muhkulla ei kiinnostanukkaan oli valmis palaamaan Kimin luo. Ja kas kummaa ku ei Kimilläkään enää kiinnostanut niin tällä muijalla on pokkaa itkeä että Rosa tuli siihen väliin😂?? Melko narsistista käytöstä...Ootte varmaan oonafanit samanlaisia sitten käytökseltä jos tommosta puolustatte.

En oo kylläkään minkään osapuolen fani ja käytöksestä en tiedä, kun olen saman miehen kanssa ollut lähes 35 v. Ja kai sitä lusikointia/kuhertelua teki sitten myös Muhku vai makasiko koomassa..

Vierailija
9318/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus ja Muhku sopivat.

Vierailija
9319/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin jotain säpinää kun Oona palaa, kyllä toi touhu onkin ollut tavallisen tylsää! Tuotanto mokas kun ei antanut Niinan pudotan silloin kun katsojat sen äänesti. Ois mennyt kausi aikaslailla eri tahtiin,...Vain Nico ja Krete antaneet aihetta seurata!

Vierailija
9320/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Oona on tankki,niin aika alhaalla menee lihavuuden raja. Huhhei.

Ketju on lukittu.