Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8661/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisön suosikkipari Krete ja Nico? Just. Ihan yhtä luotettavaa kuin että minä oon joulupukki  :D

Pitäkää tunkkinne. 

Sanopa muuta. Nyt ihan selvä, että heille pedataan voittoa!

Vierailija
8662/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisön suosikkipari Krete ja Nico? Just. Ihan yhtä luotettavaa kuin että minä oon joulupukki  :D

Pitäkää tunkkinne. 

Sanopa muuta. Nyt ihan selvä, että heille pedataan voittoa!

Krete voi käydä sitten voittorahoilla laittamassa nököhampaansa kuntoon. Ja jos rahaa jää niin rinnat ylös ja pienemmiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikea päätös! Ei mitään järkeä lähettää kotiin uutta henkilöä ja toista jolla on pari jo saarella. Tää on love island kuitenkin. Ja olisi ollut epäreilua että Eveliinan takia olisi Muhku tai Niina pudonnut eikä pari voinut Eveliinan valinnalle mitään.

Tyhmään aikaan tuli paripudotus. Ei mitään järkeä näin pian, kun Eveliina vasta tullut ja hajottanut yhden parin.

Vierailija
8664/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki olisi pudottaneet Muhkun?

Vierailija
8665/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Niina viha ja naisten rintojen kommentointi on jo sairasta. Lopettakaa

Mieluusti kommentoitais miestenkin varustuksia, mutta kun niitä ei näytetä. Telttashortsit jalassa koko ajan...

Vierailija
8666/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Niina viha ja naisten rintojen kommentointi on jo sairasta. Lopettakaa

Miksi hermostut? Rinnat ovat naisen käyntikortti. Hyviä kehutaan, rumia haukutaan. Ihan sama kun naiset arvostelevat miehiä.

Vierailija
8667/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmat naiset löytyy maajusseilta. Ei tarvitse pyllyä heilutella vähämielisenä tai botoxit naamassa. Ei tällaiseen ohjelmaan hae kuin tietyntyyppiset ihmiset. Toisin on maajussille morsian ohjelmassa, jossa on aitoja kauniita naisia.

Näin on. Esim. Matin morsioehdokkaat olis ihana nähdä bikineissä Laaaav Ailandilla.

Vierailija
8668/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina sai uhkaamalla muut äänestämään muikun puolesta.

Ja Kimin perustelu , että hän ei selviä ilman Muhkua , outo perustelu .

Vierailija
8669/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin nopeasti parivalinta niin, että Krete ja Nico saavat taas valita toisensa. Sitten vasta paripudotus..  tämä niin haiskahtaa ja lemahtaa. Eihän kukaan normaali ihminen niele tällaista soopaa! 

Vierailija
8670/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ehdotti äsken Muhkulle S eksiä. Muhku sanoi että ei tänään. Ihme jätkä.

Vierailija
8671/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat naiset löytyy maajusseilta. Ei tarvitse pyllyä heilutella vähämielisenä tai botoxit naamassa. Ei tällaiseen ohjelmaan hae kuin tietyntyyppiset ihmiset. Toisin on maajussille morsian ohjelmassa, jossa on aitoja kauniita naisia.

Näin on. Esim. Matin morsioehdokkaat olis ihana nähdä bikineissä Laaaav Ailandilla.

Uuuu mama!

Vierailija
8672/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko pusailee Kreteä oikein teinipojan ottein käsi tissillä 🙄

Vierailija
8673/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Kreteä ja Nicoa mutta oliko Nico pudottamassa Muhkua ja entä Krete?

Nico on kunnon peluri. Muhku pois kun on kilpailija. Nyt meni kyllä maku.

Vierailija
8674/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella yllättynyt, ettei porukka yksimielisesti valinnut Muhkua jatkoon. Luulin että heillä oli todella vahva ystävyys vanhojen saarelaisten kanssa ja vielä se, että Niina olisi silloin lähtenyt vapaaehtoisena pois.

Tää on kyllä aika hämmentävää..

Vierailija
8675/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko pusailee Kreteä oikein teinipojan ottein käsi tissillä 🙄

Huomasin, että sortseissa pullotti.

Vierailija
8676/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jazzuuu!

Vierailija
8677/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut nähdä äänestyksen tuloksen. Kuka äänesti Muhkua vastaan. Kuka halusi yhdestä vahvasta parista eroon.

Vierailija
8678/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut nähdä äänestyksen tuloksen. Kuka äänesti Muhkua vastaan. Kuka halusi yhdestä vahvasta parista eroon.

Veikkaan että Salli, Eeli, Nico, Krete ja Tatu?  Oisko?

Vierailija
8679/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut oikea päätös! Ei mitään järkeä lähettää kotiin uutta henkilöä ja toista jolla on pari jo saarella. Tää on love island kuitenkin. Ja olisi ollut epäreilua että Eveliinan takia olisi Muhku tai Niina pudonnut eikä pari voinut Eveliinan valinnalle mitään.

Tyhmään aikaan tuli paripudotus. Ei mitään järkeä näin pian, kun Eveliina vasta tullut ja hajottanut yhden parin.

Toisella pudotusuhan alla olevista pareista oli kuitenkin orastava suhde, jolle olisi voitu antaa mahdollisuus.

Muikulla ja Eveliinalla ei ollut mitään yhteistä ja Niina olisi lähtenyt Muhkun kanssa.

( Ehkä), se olisi jäänyt nähtäväksi.

Vierailija
8680/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas Kimi oli ihana kun puolusti rakastaan eli siis Muhkua.

Ketju on lukittu.