Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8641/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä miksi Muhku haluaisi lähteä, jos Niina lähtee. Ohjelman tekeminen kestää kai vielä peräti 3 viikkoa? He ovat Espanjassa, heillä on tuolla aurinkoa, uima-allas, ilmainen ylläpito ruokineen ja pyykkäypalveluinen. Ja saavat ilmeisesti rahallista palkkiotakin villalla olostaan. Miksi kukaan siis haluaisi lopettaa loman ennen aikojaan? Siellähän on vielä monta Muhkun ystävää jäljellä ja heillä on hyvä yhteishenki talossa. On tehtäviä, aktiviteettejä ja bileitä. Asukkaitakin tulee vielä lisää, kai niihinkin olisi mukava tutustua, vaikkei uutta kumppania haekaan. Eikö Muhku halua nähdä kuka vanha asukas palaa villaan? Sieltähän voisi tulla vaikka Muhkulle läheiset Markus tai Oona.

Eri asia sitten, jos Muhku vaikka haluaa jo jatkaa opintoja/töitä. Tai jos on palavasti rakastunut Niinaan eikä kestä viikkojen eroa, mutten usko Muhkun olevan sitä sorttia, että nyyhkii kenenkään perään.

Puhuu lähtevänsä mutta puheet on vain puheita. Mikäli nyt edes tippuvat. Voi olla että Jaro ja Jasmine tippuu pois.

Niin toivon, että viimeinen lauseesi pitää paikkansa.

Vierailija
8642/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyhmää porukkaa ettei erota silikoneja aidoista. Kretellä on luomutissit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8643/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehmeät ja liikkuvat. Nehän melkein hyppäsi poikien pöytään. Ei silikonit niin toimi.

Vierailija
8644/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia ja Tatu on kyllä jotenkin niin lapsellinen pari. Emilialla muutenkin puhetaidot olemattomat, hmmm,,,,, joo ,kyllä, ihan totta......Joutaisivat pois, hushus

Tämä juttu on jo niin kuultu, ja samaa asiaa toistettu tällä palstalla kymmeniä kertoja. Emilialla on kyllä ihan riittävät taidot keskustella asioista.

Mä niin näen Emilian mielessäni jo 45+ -ikäisenä tätinä. Kasvot edelleen samat pyöreät ja painoa tullut 30 kiloa lisää. En pääse tästä mielikuvasta eroon.

Vierailija
8645/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko heteromiehiellä olla kovempaa kohtaloa kuin olla Sallin kanssa "vain kaveri"? Ei tule heti mieleen

Just tälläisen asenteen ja siitä juontuvan käytösen takia miehet ovat oksettavia.

Vierailija
8646/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rumat vetelät kannut ne on olivatpa feikit tai aidot. Ketä kiinnostaa?

Vierailija
8647/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti J&J lentävät talosta ulos. Fingers crossed...

Näin varmaan tulee käymään. En usko et tänään mitään suurta draamaa tapahtuu, vaikka siihen first lookissa viitataan. Sallin itku viittaa myös heidän lähtöön.

Vierailija
8648/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa vielä

ja mitäs sitten tapahtuu? Ja mitä sitten ruoditaan, kun tämä loppuu !

Vierailija
8649/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellisia pissiksiä paitsi se tummatukkainen uusi nainen. Jazmine, Krete ja se muhamedin muija kotiin kasvamaan ja kouluja käymään!

Olisipa kiva, kun viimeinkin rohkaisisit mielesi ja menisit tuonne villaan itse ja sanoisit noille kaikille suorat sanat ihan telkkarissa.

Ehdottomasti siellä kaivattaisiin nuorta miestä, jolla riittää miehinen kantti kertoa päin naamaa vääränlaisista leuoista, huulista, pallinaamoista, pulloposkista, vitjarinnoista, ruskeista läiskistä, löllöpyllyistä jne.

Vierailija
8650/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli vaikuttaa vähän yksinkertaiselta.

Vierailija
8651/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rumat vetelät kannut ne on olivatpa feikit tai aidot. Ketä kiinnostaa?

Viron silarit luulen minä.

M22

Ps kiinnostaisiko jotain gimmaa tällainen komea kundi Keravalta ?

Vierailija
8652/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisön suosikkipari Krete ja Nico? Just. Ihan yhtä luotettavaa kuin että minä oon joulupukki  :D

Pitäkää tunkkinne. 

Vierailija
8653/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommentti poistetaan aina kun mainitaan, että Niina ja Muhku ovat köyrineet? Onhan tuo nyt itsestään selvää.

Vierailija
8654/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Kretellä olisi semmoiset. Ihan omat boobsit näyttää olevan.

Krete on kertonut itse aivan avoimesti jo alkukaudesta että silikonit on, kun esitteli niitä meikkaushuoneessa ihailevalle tyttöjoukolle. "Siis tosi hienot!" "No on!"

En ole moista kuullut ja kaikki jaksot katsonut. Etsi se kohta niin tarkastetaan.

Täysin väärä , niin nämä huhut tulevat.

Silkkarit on aina paremmat kuin pannulaput. Eveliinalla on parhaat rinnat.

Vierailija
8655/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Kretellä olisi semmoiset. Ihan omat boobsit näyttää olevan.

Krete on kertonut itse aivan avoimesti jo alkukaudesta että silikonit on, kun esitteli niitä meikkaushuoneessa ihailevalle tyttöjoukolle. "Siis tosi hienot!" "No on!"

En ole moista kuullut ja kaikki jaksot katsonut. Etsi se kohta niin tarkastetaan.

Täysin väärä , niin nämä huhut tulevat.

Silkkarit on aina paremmat kuin pannulaput. Eveliinalla on parhaat rinnat.

No onpa joo. Kauheat jugsit. Tyttöparka.

Vierailija
8656/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule suojelemaan äänestyksissä ainakaan henkilöä, joka kiroilee, se sattuu niin korviin.

Eli Krede , Muhku, ja oululainen Kim saa mun puolesta mennä ,kielenkäytön perusteella.

Vierailija
8657/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmaista lomaa lisää Niinalle ja Muhkulle…Olis ollut aika lähteä jo!

Vierailija
8658/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa yllätys, Krede turvassa !

Vierailija
8659/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat naiset löytyy maajusseilta. Ei tarvitse pyllyä heilutella vähämielisenä tai botoxit naamassa. Ei tällaiseen ohjelmaan hae kuin tietyntyyppiset ihmiset. Toisin on maajussille morsian ohjelmassa, jossa on aitoja kauniita naisia.

Vierailija
8660/12627 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Niina viha ja naisten rintojen kommentointi on jo sairasta. Lopettakaa

Ketju on lukittu.