Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
7961/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa ja Mikko nyt palannut nyt Suomeen. Samassa autossa istuvat eli saa nähdä jatkavatko yhdessä.

Vierailija
7962/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimin kasvot suorastaan huutavat, että röökiä palaa. Samoin Niinan.

Sääli heitä, jotka joutuvat nuoleskelemaan tuhkakuppeja. Röökaajien henki haisee aina ihan yrjölle.

Jep, tupakoitsijan iho on harmaa ja samea. Ainakin Kimin naamasta näkee, että polttaa. Itse en kyllä röökipelleä pussailisi, sehän on sama kuin nuolisi tuhkakuppia 🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa ja Mikko nyt palannut nyt Suomeen. Samassa autossa istuvat eli saa nähdä jatkavatko yhdessä.

Hieno homma,että ainakin välit on kunnossa ja nyt voi jatkaa tutustumista ilman kameroita.

Vierailija
7964/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällötti, kun Tatu kertoi päiväkirjahuoneessa "pesseensä Empun selän". Ihan kuin joku ällö sodan jälkeen syntynyt pervoilija-setämies, joka ei muka ketaa sanoa, että joo kyllä  - pantiin.

Ai, musta taas se oli oikein herttaisesti sanottu. "Joo pantiin" olis ollu musta mautonta.

Vierailija
7965/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä? Kavereina varmasti ainakin =)

Vierailija
7966/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli heitä, jotka joutuvat nuoleskelemaan tuhkakuppeja. Röökaajien henki haisee aina ihan yrjölle.

Jep, tupakoitsijan iho on harmaa ja samea. Ainakin Kimin naamasta näkee, että polttaa. Itse en kyllä röökipelleä pussailisi, sehän on sama kuin nuolisi tuhkakuppia 🤢

Oma mies poltti kun tavattiin. Ikinä ei ole ollut niin raikas hengitys kuin silloin, aina purkka tai raikas pastilli suussa silloin :)

Vierailija
7967/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pannut merkille, kuinka siellä uima-altaassa loikkii ja uiskentelee sammakoita tosi paljon? Itse olen matkustellut jonkun verran, mutta en ikinä ole uinut altaassa yhdessä sammakoiden kanssa. Onneksi!!

7968/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi on ainakin pariin kertaan sanonut ohjelmassa, ettei tykkää jos nainen polttaa. Arvosteli esim. Millaa siitä, että tämä haisi aina pinttyneelle tupakalle. Naiset ovat myös kommentoineet,. että Kimi tuoksuu aina hyvältä.

Eipä taida teorianne osua kohdilleen.

Vierailija
7969/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40637 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi on ainakin pariin kertaan sanonut ohjelmassa, ettei tykkää jos nainen polttaa. Arvosteli esim. Millaa siitä, että tämä haisi aina pinttyneelle tupakalle. Naiset ovat myös kommentoineet,. että Kimi tuoksuu aina hyvältä.

Eipä taida teorianne osua kohdilleen.

Toi tyyppi on Kimiä vihaava. Laittaa monta viestiä.

Vierailija
7970/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä viikolla ehtinyt katsoa jaksoja, ja nyt aloitin maanantain jaksosta. Saldo: Krete kehuu itseään avoimeksi ihmiseksi ja pirtsakaksi, viettää awkwardit keskustelut Jaron kanssa ja sitten taas osa halailee... ei jaksaisi enää Niinaa ja Muhkua! Korostuu pitämäni tauon jälkeen, että tässä ohjelmassahn ei tapahu mitään.

Huonoa promoa tuleville kausille

Vierailija
7971/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kausi, eipä muuta.

Vierailija
7972/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä äänestys. Mitä järkeä tuossa edes on, kun kaikki valitsee muutenkin tismalleen saman nykyisen parin, paitsi Krete ja Nico. Siispä äänestin Jaroa ja Kreteä, jotta Jaro ei putoaisi. Häntä on kohdeltu niin ikävästi (ensin hylkäsi Krete, sitten Jasmine), että ansaitsee jatkaa vielä lomaa ja ehkä seuraava naissinkku olisi Jarolle se oikea. Ja tavallaan olisi hauskaa, ettei Krete ja Nico saisi valita toisiaan. Sohvalla nukkumisen voisi kieltää.

Pelastetaan Jaro tippumiselta!

Vierailija
7973/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestys apissa käynnissä! Haluaisin pitää vielä Jaron villassa niin ääni meni Kretelle ja Jarolle, vaikka eivät parina todellakaan ole suosikkini! Jos parinvalinnassa tippuu yksin jäävä mies, ja Nico tippuisi, niin eipä tarvitsisi enää katsella Kreten ja Nicon peliä! Krete voisi sitten lähteä myöhemmin perässä.

Vierailija
7974/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin äänestin, että Jaro ja Krete lukitaan parina. Silloin Jaro ei voi ainakaan tippua.

Vierailija
7975/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Eeli kuuluu yhteen.Äänestin heitä. Varmistaa ettei Vili vaan valitse Sallia.

Vierailija
7976/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Sitten tuotanto vielä palkitsee lellikkiparinsa Nicon ja Kreten sviittitreffeillä. Molemmat käyneet treffeillä enemmän kuin muut. Miksi tällaista suosimista.

Vierailija
7977/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään tästä, että jakso alkaa nukkumaanmenolla. Miksi ei vain voi olla yks päivä per jakso? Oliko muut kaudet näin, en muista?

Vierailija
7978/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuuko seuravassa parinvalinnassa 1 mies? Eli joko Vili tai Jaro? Riippuu siitä, kumman Jasmine valitsee? Vai saako uusin eli Vili valita ensin? Jos yleisö lukitsee Jaron ja Kreten (koska haluavat pelastaa Jaron mahdolliselta putoamiselta), Nico saattaa tippua. Vai pelastaisiko Jasmine Nicon Kretelle? Silloin Vili lähtisi.

Vierailija
7979/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö lukita Krete ja Jaro, hahaa :D 

Musta Krete ei kyl ole enää niin ärsyttävä kuin aiemmin. Joo, oli narsistista käytöstä, mutta ei vielä tarkoita et olis oikeasti narsku, voi selittyä muillakin tekijöillä. Jätetään leimakirveet pois.

Vierailija
7980/12627 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä tuotannolta loppuneet ideat kesken. Eiköhän tämä kausi ollut tässä. 

Ketju on lukittu.