Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Kyllä laski Oonan pisteet ko lehmän häntä, eipä ollutkaan niin kiltti ja herttanen tyttö mitä aluks esitti. En voi käsittää miten voi kiehnätä ja esittää kiinnostunutta ensin Kimille pari viikkoa ja sit lennosta vaihtaa toiseen. Melko kevytkenkänen ja halpa vaikutelma tulee🤦🏻♀️. Varsinki ku sinne sviittiinki oli ilmeisesti panemaan menemässä mut vissiin oli vaan Kimistä kiinni ettei panneet. Kimi vaikuttaa niin symppikseltä, toivottavasti löytää vielä kivan naisen joka ei leiki tolleen sen tunteilla.
Mitä Oonakin on eka kiehnännyt Kimin kanssa intiimisti ja sit yhtäkkiä niin kiinnostaa Muhku. En edes ole huomannut et heillä jotain ois. Toivottavasti ei Kimi ota Oonaa takas.
Katsoin jakson. Rosan ja Mikon juttu ei tule toimimaan. Toivon oikeasti, et lähtisivät pois. Harmittaa myös se, et Millaa ei näytetä enää ollenkaan ohjelmassa.
Mun mielestä järjestetty juttu toi Oona kortti. Ei niillä mitään ole eikä tule ja Kimi sen tietää. Vähän jännitystä katsojille.
Niina ei vaan tiedä asiasta.
Oona ja Muhku vois lähtee pihalle tuolta värkkäämästä ja leikkimästä ihmisten tunteilla. Molemmat feikkejä ihmisiä.
Jaaha, huomisen jaksossa sitten kunnon eskaloituminen. En spoilaa enempää.
Tuo nyt näyttää siltä että Oona oli pelinappula tossa Muhku Niina keississä. Niinasta tuli mustis ja Muhku vaan poimi muijan takas.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näet jakson etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jakson. Rosan ja Mikon juttu ei tule toimimaan. Toivon oikeasti, et lähtisivät pois. Harmittaa myös se, et Millaa ei näytetä enää ollenkaan ohjelmassa.
Krete ja Mikko sopisi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Oonakin on eka kiehnännyt Kimin kanssa intiimisti ja sit yhtäkkiä niin kiinnostaa Muhku. En edes ole huomannut et heillä jotain ois. Toivottavasti ei Kimi ota Oonaa takas.
Kavihan Patrickikn nusasemassa Emman kanssa, mutta halusikin sitten Ankun. Ei sitä monikaan paheksunut? Miksiköhän?
Tsori on mennyt ohi pari jaksoa. Mitä kävi kimille ja oonalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näet jakson etukäteen?
Ei mistään, mutta päivän jakson näkee aina CMoressa klo 20. Ja kun tulee "seuraavassa jaksossa"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, et kaikki ei välttämättä ole sitä, miltä leikkauksilla on haluttu näyttävän. Ei kannata tuomita ketään turhan ärhäkkäästi.
Ystäväni oli aikoja sitten yhdessä realityssä, ja hänestä oli leikattu tosi inhottava ämmä. Esim. näytti siltä, että tämä katsoo murhaavasti toista naista, mut oikeasti katsoi ulos ikkunasta...
Realityä on tullut televisiosta vuosikymmeniä, joten voit lopettaa tuon "opettamisen".
En usko et kaikki vielä ihan tiedostavat asiaa, eli valitettavasti opettamisen tarvetta on... Älä ota henk.koht. jos itse jo tiedostat =) Tiedät varmaan että täällä käy erilaisia ihmisiä.
Parhaat musat, tuo "Good morning, good morning" kin :D
Niina haluaa olla uusi sieppo. Hakee tuolta julkisuutta. Tosi laskelmoiva missikokelas. Ettekö muka muut näe läpi?
Muhku ulos. Koko ohjelma pyörii liikaa hänen ympärillään.
Markuksen puheesta ei saa mitään selvää! Epämäärästä nopeeta ölinää…
Nyt kun on äänestys, jolla saa suojaan suosikki parin,
ja jos seuraavaksi tiputetaan joku pois.
Pudotetaanko pariskunta ?
Tai mahollisesti niin, että vähiten ääniä saaneet parit on pudotusuhan alla.
Ja tytöt äänestävät villasta lähtevän pojan
ja pojat äänestävät tytön,
Niinkuin on aiemmilla kausina käynyt.
Eli miten käy ? Kun nykyiset parit on,
Eeli ja Salli
Mikko ja Rosa
Markus ja Niina
Tatu ja Emilia
Muhku ja Oona
Nico ja Krete
Kimi ja Milla
Luulen, että turvassa on ( arvaus)
Eli ja salli, Mikko ja Rosa , Tatu Emilia
Mutta ketkä joutuvat pudotusuhan alle ?
Ehkäpä Markus ja Niina, Kimi ja Milla
Pelimies on pelimies. Puhuu mitä vain pitäkseen naiset pauloissaan. Oonakin vaikuttaa tekopyhältä.