Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Kretestä. Kunnon tuittupää ja etsii rakkautta.
Rosa liian tyyni Mikolle.
Samaa mieltä! Krete on liikkeellä tosirakkaus mielessään, mikä nostaa kyllä pisteitä ainakin omissa silmissäni. Vaikuttaa hankalalta, mutta kuitenkin parisuhteeseen kykenevältä. Haluaa vain sitoutuvan kumppanin, minkä ymmärrän.
Kyllä se ulkonäkö vaan aika paljon tuolla merkitsee. Jotenkin tuntuu, ettei osasta noista kiinnostu kukaan vain siksi, etteivät ole tarpeeksi viehättäviä tuolle kohderyhmälle (vaikka joku toinen täällä ulkomaailmassa saattaisi olla hyvinkin ihastunut). Turha pitää sellaisia saarelaisia tuolla täytteenä. Varsinkin kesken kauden tulevien kilpailijoiden pitäisi olla tosi hyvännäköisiä, jotta niillä olisi edes joku mahdollisuus muuttaa olemassaolevia pareja eikä vaan jäädä pyörimään ja valittamaan turhan panttina.
Oona ja Markus ois saattanut sopia!
Nyt joku hottis tsirbula ja guumis adonis taloon, jotta tulis vähän säpinää.
Keskustelun perusteella Kimiä taitaa vähän häiritä se, että Oona ja Muhku ovat läheisiä vaikkakin vaan kaverillisesti. Tiedän muitakin miehiä, jotka eivät toivo kumppaninsa puhuvan kovin syvällisiä muiden miesten kanssa. Kai se pelottaa, että syvä henkinen yhteys voi olla hyvä lähtölaukaus jollekin muulle, vaikka nainen ei näkisi mitään mahdollisuuksia mihinkään romanttiseen.
Eelillä & Sallilla aitoa ihastusta ilmassa! Niin söpösti kihertelivät kumpainenkin... 😍
Vierailija kirjoitti:
Juu ois kyllä mielenkiintoinen pari. Rosa on liian tylsä Mikolle.
Eli haluaako Krete mielummin Markuksen koska noin purkautui.
Mikko taitaa valita Rosan.
En haluaisi Kreteä pois mutta jos joutuu Markuksen pariksi niin luulen että huonosti käy.
Ihanaa kun Emiliaa on näytetty paljon vähemmän kun alussa! Jotenkin sain niin yliannostuksen sillon, ettei nyt jaksa kiinnostaa edes sen ja Tatun juttu, vaikka se onkin kai edennyt ihan hyvin.
Mikolle sopisi menevämpi tapaus kuin tuo Rosa! Harmi ettei oikein lähtenyt toimimaan Markuksen kanssa... Olisivat olleet ulkoisesti melkoisen pätevä match. Nyt vain Markus ulos, on jo kaikkensa antanut, ja mahdollisuus uudelle rakkaudennälkäiselle miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Tulee vähän Vanessa mieleen :)
Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tehty ohjelma: spoilataan uudet tulijat ja kaikki mielenkiintoiset keskustelut on leikattu pois eli katsojat on aivan pihalla, mitä tuolla oikeesti tapahtuu. Joka jaksossa jauhetaan samoja juttuja ja tyypit vaikuttaa tylsiltä, eivät keksi mitään tekemistä keskenään tai ainakin näin tämä meille näyttäytyy.
Totta. Toisaalta tuolla on aikamoinen helle, n. 30 astetta, eli ei siinä kamalasti jaksa mitään tehdä, ulkona ainakaan. Rosakin kiilsi ja oli naamasta hikinen pienen ulkonaolo-istumisen jälkeen, vaikka oli just puunannut meikit täydellisiksi. Mikko sanoi et ihanan viileetä, kun tuli treffeiltä taloon.
Mutta voishan nuo pelata vaikka jotain lautapelejä, kai siellä sellaisia on? Tulis vähän uusia puolia esiin ihmisistä.
Mä haluaisin silti nähdä vielä Muhkun ja Sallin parina, vaikka Eelillä ja Sallilla näyttää menevän nyt ihan hyvin ja on söpöjä yhdessä. Mun mielestä Muhkun ja Sallin välillä on ollut nähtävissä sellasta aitoa kipinää ja jännitettä, mistä voisi oikeasti kehkeytyä jotain.
Jotenkin kukaan ei tykkää tosta millasta, varmaan kun lapaset edessä ei kiinnosta... Vaikka kaikki sanoo, että sisäinen kauneus on tärkein. Kuka uskoo?!
Vierailija kirjoitti:
Huonosti tehty ohjelma: spoilataan uudet tulijat ja kaikki mielenkiintoiset keskustelut on leikattu pois eli katsojat on aivan pihalla, mitä tuolla oikeesti tapahtuu. Joka jaksossa jauhetaan samoja juttuja ja tyypit vaikuttaa tylsiltä, eivät keksi mitään tekemistä keskenään tai ainakin näin tämä meille näyttäytyy.
Jotenkin tosiaan huonolaatuisempaa jälkeä kuin aiempina kausina... Materiaalin vähyyttä vai vain ammattitaidotonta kokonaisuuden luomista käytössä olevasta materiaalista? Aivan kuin olisi tahallaan jätetty pois kaikkea oleellista... Ei kovin katsojaystävällistä!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..
Mä käsitin toisin päin, et Nico miettii Kreteä häiritsevästi, et puolet pareista eroaa ulkomaailmassa...
Miksei Kretelle nyt vaan voisi tulla sitä pulleaa ja karvaista miestä. Ehkä ei olisi niin tuittupää.
No... Ehkä ulkomaailmassa sitten...
Ei ole Eeli minun ihanne, luulin, että miehellä ikää lähemmäs 30, mutta onkin "vain" 25.. Miksi aina niin jännittyneen näköinen, puhuu aika oudosti, oudon kuuloisesti. Ei sovi nuorelle Sallille, vaikka Salli vaikuttaakin vanhemman näköiseltä / oloiselta kuin vain 20 vee.
Ensivaikutelman (eka jakso) perusteella ajattelin etten pidä Oonasta, mutta yllättäen hänestä on paljastunut yksi lempparityypistäni tuolla. Järkevän ja kypsän oloinen. Vaikuttaa myös ihan nohevalta. Parinsa Kimi on myös kiva ja fiksu.