Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3381/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva jos Niina haluaa kehittyä, mutta ääh, kai Muhkulle löytyis joku jo valmiiks kypsempi, fiksumpi ja syvällisempi tapaus. Jos ei saarelta niin tosielämästä sitten. Eihän toista voi kuitenkaan ihan perinpohjaista muuttaa.

Vierailija
3382/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaana Uteli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän koko sarjan olemassaolo on itselleni täysi mysteeri. Kuka jaksaa katsoa tunnin, kun jotkut parikymppiset tyhjäpäät makaa sohvalla?

Yhtä suuri mysteeri on ihmiset, jotka tulee tällaiseen ketjuun kommentoimaan asiasta :-D Mä en oo ikinä katsonut Salkkareita muttei tulis mieleenkään mennä mihinkään fani-tms-ryhmään dissaamaan ohjelmaa.

Minulla ei ainakaan ole aikaa (eikä edes mielenkiintoa) katsoa montaa kuukautta jotain ohjelmaa. Katson ekan viikon ja sitten seuraan keskustelupalstoilta tapahtumia. Sitten katson viimeisen viikon.

Mulla poikkeuksena oli Selviytyjät (Yhdysvallat) oli alkuvuosina huikea, samoin Amazing Race. Jaksoi katsoa koko kauden. Nämä paritus-ohjelmat on kiinnostavia vain alussa ja lopussa. Poikkeus Ruotsin Paratiisihotelli joka on niin järkyttävää kuraa että siinä saa jo nauraa.

Big Brotherissa ekat viikot on huikeat, sitten tulee puuduttavat 10 vk.

Mistä näkee ruotsalaisten parasiittihotellin?

En muista. Liv tai Ava? Tuli telkkarista maksuttomalta myös, ainakin ne kaudet missä oli Hanna, Adam, Arvid, Paow, nämä tyypit oli tosi viihdyttäviä. Marcello ja se vaalea kaveri jonka nimeä en nyt muista.

Natalie taisi olla samalla kaudella. Nämä naiset oli timantteja. Suomen version naiset on tapetteja. Ja se lyhyt kundi Jesper (?) joka uhosi. Ja jolle kävi toisessakin kaudessa huonosti.

Apua. Tajusin juuri että nämä aivan eri ohjelmia:) Love Island ja Paratiisihotelli. Nyt poistun nolona katsomaan James Bondia. 😁

Ihanaa et muillekin sattuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Markuksen solvaamista koko ajan, sitä tehdään myös ohjelmassa. Gretw sopisi täydellisesti Mikolle. Rosa on hänelle liian kiltti ja hiljainen.

Onhan se asenteessa jokin ilmeisesti vialla, kun kaikki naiset dumppaavat hänet heti eikä tuotantokaan tunnu löytävän yhtään sellaista keskustelun pätkää, jossa hänestä saisi yhtään symppaattisempaa kuvaa.

Vierailija
3384/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö Muhku kehittämisen paikkoja myös itsessään vai odottaako vain naisen kehittyvän ajan saatossa syvälliseksi, jos ei sitä vielä ole? Kehittyminen on hyvästä mutta yksipuoliset vaatimukset tosi epäreiluja ja ahdistavia.

Vierailija
3385/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, mä jo iloitsin et Rosa löys Mikon, mut tää nyt arpoo Kreteäkin...

Kumman valkkaa lopulta, mitä luulette? 

Vierailija
3386/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina: "Ai mun pitää hassutella enemmän. Sovittu."

Voi hyvänen aika.

Vierailija
3387/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö Muhku kehittämisen paikkoja myös itsessään vai odottaako vain naisen kehittyvän ajan saatossa syvälliseksi, jos ei sitä vielä ole? Kehittyminen on hyvästä mutta yksipuoliset vaatimukset tosi epäreiluja ja ahdistavia.

Hän sanoi haluavansa kasvukumppanin. Tuollaista itsekin etsin parisuhteelta joten kuulosta ainakin omaan korvaan oikein hyvältä :) ei kannata heti tulkita tuota negatiivisen kautta niin että toista vaadittaisiin muuttumaan. Yhdessä kasvaminen ja kehittyminen on sen sijaan oikein toivottavaa.

Vierailija
3388/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Rosalle uutta säpinää nyt, niin saadaan hänestä enemmän irti :)

En usko, että Rosalla on kovin paljon annettavaa. Itselle on jäänyt mieleen vain pönöttävä poseeraus.

Onkohan se minkä pituinen... kiva pötykkä. Ja nätti naama.

Vierailija
3389/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus kotiin sukkia pyörittelee.

Vierailija
3390/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on todella epävarma. Heti valmis hyppimään Muhkun pillin mukaan. Mitäpä jos olisi vain oma itsensä. Jos se ei riitä, niin antaa olla. Kovin on vaikeaa heillä.

Vierailija
3391/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosassa on jotain ihanaa rauhallisuutta.

Vierailija
3392/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ämpäri?

Vierailija
3393/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico, vai Niko, on kyllä kauniskasvoinen kun katsoo kaiken tuon pörrön, vampyyrinhampaiden ja tatskasekasotkun ohi.

Vierailija
3394/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on liian pinnallinen Muhkulle, joka kaipaa ajattelevaa naista.

Vierailija
3395/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko, Vesku Loiri ja Ville Myllyrinne .

Vierailija
3396/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi haluavansa kasvukumppanin. Tuollaista itsekin etsin parisuhteelta joten kuulosta ainakin omaan korvaan oikein hyvältä :) ei kannata heti tulkita tuota negatiivisen kautta niin että toista vaadittaisiin muuttumaan. Yhdessä kasvaminen ja kehittyminen on sen sijaan oikein toivottavaa.

Sama, itsekin haluan kasvaa ja kehittyä yhdessä kumppanin kanssa. Mutta ne kehittämisen paikat täytyy keksiä itse ja toinen sitten tukee. Ensin sain Muhkusta kuvan juuri tasapainosena tyyppinä realistisilla vaatimuksilla, niin kuin täällä on kirjoiteltu, mutta nyt vikalla kerralla särähti jo vähän korvaan tuo keskustelu syvällisyydestä. Aloin muistella, onko Muhku tähän mennessä kertonut mitään, missä haluaa itse kehittyä, vai enemmän luetellut vain puutteita ja kehittämisen kohteita Niinassa. Toisen kehittymistä voi toivoa rakentavalla tai tuhoisalla tavalla. Koko ajan olen pitänyt Muhkua rakentavana, mutta nyt kävi ekan kerran mielessä, että ei kai vaan edusta enemmän tuota toista puolta. Toivon tosi paljon, että ei!

Vierailija
3397/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummallinen kausi. Kaikenlaista vihjaillaan, mutta katsojien pitää itse yrittää päätellä tapahtumia.

Esimerkiksi Muhamedin syvällistä puolta ei ole näytetty tuota kasvukumppani-toivetta lukuunottamatta.

Käsitinkö oikein, että Muhku puhuu Oonalle, koska Niina on niin pinnallinen (tämä oli se ämpäri-kohtaus)?

Vierailija
3398/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina on todella epävarma. Heti valmis hyppimään Muhkun pillin mukaan. Mitäpä jos olisi vain oma itsensä. Jos se ei riitä, niin antaa olla. Kovin on vaikeaa heillä.

Miks se nähdään pahana jos niina jännittää olla muhkun seurassa? jos on pientä ihastusta niin minkä sille voi? Tai jännittää nyt mistä syystä tahansa? Sehän on täysin inhimillistä. 

Vierailija
3399/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nico, vai Niko, on kyllä kauniskasvoinen kun katsoo kaiken tuon pörrön, vampyyrinhampaiden ja tatskasekasotkun ohi.

Kehutko näin ihmisiä tosielämässäkin? ”Sä oot hyvännäkönen, lukuun ottamatta asiaa x, y ja z.”

Vierailija
3400/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuon Mikon on ottaa sitä Kreteä, kun ei sen kanssa tule kellään mitään. Kyyninen ankea tapaus.

Ketju on lukittu.