Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3341/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku on liian syvällinen mies Niinalle. Ei jatkoa. Jos ei keskustelu toimi, kyllähän se turhauttaa.

Vierailija
3342/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, et musta ei ole nukkumaan toisessa kiinni, vaikka kuinka rakastankin. Halitaan kun halitaan, mut sit kun nukutaan niin nukutaan, avarasti ja raikkaasti. Hikoilenkin niin paljon etten voisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa, et musta ei ole nukkumaan toisessa kiinni, vaikka kuinka rakastankin. Halitaan kun halitaan, mut sit kun nukutaan niin nukutaan, avarasti ja raikkaasti. Hikoilenkin niin paljon etten voisi...

Tarkoitan, et en vois mennä tuonne jos olisin sinkku, kun oletus on et nukutaan tiiviisti sit kun tykätään.

Vierailija
3344/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Vierailija
3345/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain ruokasalilla kirjoitti:

Eikö ihminen voi näyttää sporttiselta ilman et pumpannu itsensä muskelimöhkäleeksi.

Voi.

Vierailija
3346/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän koko sarjan olemassaolo on itselleni täysi mysteeri. Kuka jaksaa katsoa tunnin, kun jotkut parikymppiset tyhjäpäät makaa sohvalla?

Yhtä suuri mysteeri on ihmiset, jotka tulee tällaiseen ketjuun kommentoimaan asiasta :-D Mä en oo ikinä katsonut Salkkareita muttei tulis mieleenkään mennä mihinkään fani-tms-ryhmään dissaamaan ohjelmaa.

Minulla ei ainakaan ole aikaa (eikä edes mielenkiintoa) katsoa montaa kuukautta jotain ohjelmaa. Katson ekan viikon ja sitten seuraan keskustelupalstoilta tapahtumia. Sitten katson viimeisen viikon.

Mulla poikkeuksena oli Selviytyjät (Yhdysvallat) oli alkuvuosina huikea, samoin Amazing Race. Jaksoi katsoa koko kauden. Nämä paritus-ohjelmat on kiinnostavia vain alussa ja lopussa. Poikkeus Ruotsin Paratiisihotelli joka on niin järkyttävää kuraa että siinä saa jo nauraa.

Big Brotherissa ekat viikot on huikeat, sitten tulee puuduttavat 10 vk.

Mistä näkee ruotsalaisten parasiittihotellin?

Vierailija
3347/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tota Kreteä pystyisi edes miellyttämään? Joku ihan täysi mulkku jätkäkö? Ei kyl Mikkokaan siihen pysty.

Vierailija
3348/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kun Muhku peitteli ja taputteli yöllä peittoa Niinan päälle <3

Jep, on näämmä luonnostaan huolehtiva.

Vierailija
3349/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko valitse Rosa. Krete kotiin pillittämään pahojen poikien perään, Markus ulos samalla oven avauksella!

Vierailija
3350/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et Rosakin vähän piristyi, kiva et Mikko innostui hänestä <3

Vierailija
3351/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Emilia se tuulitunneli?

Vierailija
3352/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ei uskalla olla oma itsensä Muhkun seurassa, kertoo jo paljon heidän yhteensopivuudestaan.

Vierailija
3353/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että Nico saa tilaisuuden valita Millan, ja Krete jää Markukselle. Sitten äänestys suosikkipareista, ja Krete ja Markus kotiin.  Markuksesta on tullut se kuva, että on hirveän nirso ja ylimielinen. Ymmärrän Rosaa. Jos yrittää puhua toisen kanssa syvällisesti ja toinen vaan koko ajan heittää mielestään hauskaa läppää, tulee kyllä mieleen, kuka se toinen ihminen luulee olevansa vai onko hän tosiaan vain niin tyhmä, ettei yksinkertaisesti vain pysty puhumaan syvällisesti. Krete taasen ei varmaan osaa edes olla hyvällä tuulella. Hän näyttää jopa aina hymyillessäänkin jotenkin kettuuntuneelta.

Vierailija
3354/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina ei uskalla olla oma itsensä Muhkun seurassa, kertoo jo paljon heidän yhteensopivuudestaan.

Niina ei nyt vain vaikuta kovinkaan syvälliseltä ihmiseltä.

Vierailija
3355/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millahan tuo varmaan tosi paljon negatiivista energiaa tonne. Laittaa muut tuntemaan melkein huonoa omaatuntoa siitä että ovat jo kiinnostuneet toisesta ennen kuin Milla edes saapui koko villaan 🙄

Vierailija
3356/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli :’) <3

Vierailija
3357/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millahan tuo varmaan tosi paljon negatiivista energiaa tonne. Laittaa muut tuntemaan melkein huonoa omaatuntoa siitä että ovat jo kiinnostuneet toisesta ennen kuin Milla edes saapui koko villaan 🙄

Millakin joutaa kotiin sen jälkeen, kun Kretestä ensin päästäisiin eroon.  

Vierailija
3358/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana Uteli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän koko sarjan olemassaolo on itselleni täysi mysteeri. Kuka jaksaa katsoa tunnin, kun jotkut parikymppiset tyhjäpäät makaa sohvalla?

Yhtä suuri mysteeri on ihmiset, jotka tulee tällaiseen ketjuun kommentoimaan asiasta :-D Mä en oo ikinä katsonut Salkkareita muttei tulis mieleenkään mennä mihinkään fani-tms-ryhmään dissaamaan ohjelmaa.

Minulla ei ainakaan ole aikaa (eikä edes mielenkiintoa) katsoa montaa kuukautta jotain ohjelmaa. Katson ekan viikon ja sitten seuraan keskustelupalstoilta tapahtumia. Sitten katson viimeisen viikon.

Mulla poikkeuksena oli Selviytyjät (Yhdysvallat) oli alkuvuosina huikea, samoin Amazing Race. Jaksoi katsoa koko kauden. Nämä paritus-ohjelmat on kiinnostavia vain alussa ja lopussa. Poikkeus Ruotsin Paratiisihotelli joka on niin järkyttävää kuraa että siinä saa jo nauraa.

Big Brotherissa ekat viikot on huikeat, sitten tulee puuduttavat 10 vk.

Mistä näkee ruotsalaisten parasiittihotellin?

En muista. Liv tai Ava? Tuli telkkarista maksuttomalta myös, ainakin ne kaudet missä oli Hanna, Adam, Arvid, Paow, nämä tyypit oli tosi viihdyttäviä. Marcello ja se vaalea kaveri jonka nimeä en nyt muista.

Vierailija
3359/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi noi on söpöjä :DDD

Vierailija
3360/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota Markuksen solvaamista koko ajan, sitä tehdään myös ohjelmassa. Gretw sopisi täydellisesti Mikolle. Rosa on hänelle liian kiltti ja hiljainen.

Ketju on lukittu.