Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
2441/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nuo urpot sopineet et kaikki pukeutuu mustaan parinvalinnassa🙄

Vierailija
2442/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First Lookin lopussa Kimi kyynelissä, ei kai hän lähde vai joutuuko varmasti lähin kaveri Tobias taipaleelle? Ja silittääkö Tobias Kreten vai Emilian hiuksia totisena. Porukka näyttää kuin ois hautajaiset olleet..

Siis mietin samaa! Ja voisko olla jopa, et Tobsu ja Rafael lähtevät molemmat, kun seisovat vierekkäin yhdessä kohtaa siinä videota ja Tobsu saa tekstarin. Kun sanottiin, että vähintään yksi mies lähtee. Mun mielestä sivelee itkuisena Empun tukkaa, mikä myös kertoisi, että joutuu tosiaan lähtemään. Kuka naisista muka nyt valitsisi enää Tobiaksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä niin, että Muhku voittaa yleisöäänestyksen ja saa valita ensin ja ottaa kenties Sallin. Sitten naiset valitsevat ja Oona ottaa Kimin. Rosa tyytyy Eeliin. Niina ottaa Nicon. Emppu jatkanee Tatulinjalla, jos kerta mietti tuntemuksiaan häntä kohtaan. Krete sitten pelastaa Markuksen (koska joku tökkii Tobsussa), koska tuttu ja Rafael ei viehätä.

Näin vois olla et Rafael ja Tobsu tippuu. Ovikello soinee sit seremonian jälkeen.

Vierailija
2444/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misu kirjoitti:

Voi käydä niin, että Muhku lvoittaa yleisöäänestyksen ja saa valita ensin ja ottaa kenties Sallin. Sitten naiset valitsevat ja Oona ottaa Kimin. Rosa tyytyy Eeliin. Niina ottaa Nicon. Emppu jatkanee Tatulinjalla, jos kerta mietti tuntemuksiaan häntä kohtaan. Krete sitten pelastaa Markuksen (koska joku tökkii Tobsussa), koska tuttu ja Rafael ei viehätä.

Näin vois olla et Rafael ja Tobsu tippuu. Ovikello soinee sit seremonian jälkeen.

Kyllä minä luulen,jos Kreten pitää valita esim. Markuksen ja Tobiaksen välillä,niin ottaa Tobiaksen.

Vierailija
2445/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin paljon tullut kommentteja että en jaksa selata..

onko eilinen osa sellainen että sitä ei voi katsoa kun näkyy vaan lauantaina cmorella?

Vierailija
2446/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, toivottavasti Muhamed ei ala taas lämmetä Niinalle, kuten klipin perusteella vaikuttaa. Niinalla oli jo tilaisuus, mutta heitti sen hukkaan. Muhkun kannattaisi nyt kokeilla Sallia, Oonaa tai Kreteä. Veikkaan, että Niina ei ole oikeasti kiinnostunut Muhkusta. Ajattelee vain rahapottia ja sitä, ettei tule seuraavaksi pudotetuksi.

Vierailija
2447/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii...peli on alkanut. Poikien puntit tutisee.

Vierailija
2448/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Muhamed olisivat kyllä näyttävä pari ja sopivat muutenkin yhteen.

Vierailija
2449/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misu kirjoitti:

Voi käydä niin, että Muhku lvoittaa yleisöäänestyksen ja saa valita ensin ja ottaa kenties Sallin. Sitten naiset valitsevat ja Oona ottaa Kimin. Rosa tyytyy Eeliin. Niina ottaa Nicon. Emppu jatkanee Tatulinjalla, jos kerta mietti tuntemuksiaan häntä kohtaan. Krete sitten pelastaa Markuksen (koska joku tökkii Tobsussa), koska tuttu ja Rafael ei viehätä.

Kyllä minä luulen,jos Kreten pitää valita esim. Markuksen ja Tobiaksen välillä,niin ottaa Tobiaksen.

Ehkä Krete oikeasti loukkaantui, kun Tobias pitää häntä niin negatiivisena jne. Ehkä sit seivaa ennemmin vaan Markuksen, vaikkei heidän välillään mitään olekaan.

Vierailija
2450/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että Rafael ei ole oikein kunnolla päässyt porukkaan (ehkä siksi, että suomenkieli ei ole niin vahva ja on vähän vanhempi), mutta silti harmittaa hänen puolestaan lähteä näin pian. Vaikuttaa ihan symppikseltä.

Vierailija
2451/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin jättää miehistä Muhkun, Kimin ja Tatun. Muut saisi mennä vaihtoon. Tobbe ja Markus on luonteeltaan ikävimpiä.

Vierailija
2452/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite tuo Muhku kehtaa snoo Sallille, et Salli ollut aina ykkönen? Siis täh?

Vierailija
2453/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se Oona hävis Muhkun vaihtoehdoista?hetki sitten Oona oli vielä tyylii Muhkun ykkösvaihtoehto...

Vierailija
2454/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olin menossa katsomaan eilistä osaa suoratoistosta ei ollu kuin lauantai nähtävillä?

Missä maanantai vai eikö tullut?

Vierailija
2455/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, toivottavasti Muhamed ei ala taas lämmetä Niinalle, kuten klipin perusteella vaikuttaa. Niinalla oli jo tilaisuus, mutta heitti sen hukkaan. Muhkun kannattaisi nyt kokeilla Sallia, Oonaa tai Kreteä. Veikkaan, että Niina ei ole oikeasti kiinnostunut Muhkusta. Ajattelee vain rahapottia ja sitä, ettei tule seuraavaksi pudotetuksi.

Nyt hankitaan vaan se pari.

Vierailija
2456/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se Oona hävis Muhkun vaihtoehdoista?hetki sitten Oona oli vielä tyylii Muhkun ykkösvaihtoehto...

Säästetty Kimille.

Vierailija
2457/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi sopii myös keskenään kuka kenenkin valitsee.

Vierailija
2458/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Muhku näyttää tummalta Bob Grantilta. Älkää triggeröitykö.

Ei todellakaan... Suosittelen optikolla käyntiä.

Suosittelen itsellesi optikolla käyntiä. Hauska yhdennäköisyys, älä heti ala menkkailee.

Kateutta ilmassa. Ei taida sulla oikein käydä flaksi. Muhku on todella komea ja mukavakin vielä

Tää sun ihana, komea, mukava, älykäs ym. miehesi paneskelee kaikkea mikä liikkuu. Luonteen päättelet ohjelman perusteella? Js kiitos kysymästä, flaksi on käynyt enemmän kuin tarpeeksi, kuten häirintää. Enää en tarvii flaksia, mutta toivottavasti just SÄ kohtaat elämäsi prinssin.

Ekan kauden Aura oli naisversio Muhkusta mitä tulee petikumppaneiden määrään, mutta akat fanitti sitä ihan jopa voittoon asti. Miksi paneskelu on Muhkun kohdalla ongelma?

Eiköhän ne akat fanittanu sitä akkaa sen parin takia, joka nykyään seukkaa entisen missukan kanssa.

No ei tod. Jeff oli villalla ollessaan yks iso mököttävä mieslapsi. Voitti ainoastaan Auran takia.

Vierailija
2459/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misu kirjoitti:

Ehkä Krete oikeasti loukkaantui, kun Tobias pitää häntä niin negatiivisena jne. Ehkä sit seivaa ennemmin vaan Markuksen, vaikkei heidän välillään mitään olekaan.

Ei kai maailmanluokan vttuilija nyt tuollaisesta loukkaannu.

Vierailija
2460/12627 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinan kaltaiset naiset ovat juuri niitä, jotka saavat mitä haluavat.

Ketju on lukittu.