Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missikisan tuomarina ollut kirjoitti:
Niinan ulkonäkö 9/10
Sellainen 8½
En tosiaan myöskään tajua tätä Niinan kauneushehkutusta. Ihan tavallisen näköinen tyttö. Nykyaikana on ilmeisesti kaunis,kun on kroppa suht kuosissa (ei 20 kiloa ylipainoa) ja silkkarit siihen päälle. Minun silmääni Niinalle vois heittää lappalaispuvun päälle; kasvonpiirteet, vinot pienet silmät ja nyherönenä ovat ilmettyjä jänkhäläisen tunnusmerkkejä. Ei niitä meikkikään muuksi muuta.
Ai minusta niina on tosi kaunis. Olin yllättynyt, että on niinkin "lyhyt". Näyttää pitkältä. Kaunis vartalo, ei vain laiha, mutta myös pitkät jotenkin elegantit (:D) raajat. Vaikka mä laihduttaisin yhtä hoikaksi, en todellakaan näyttäis tuolta. Hänessä kieltämättä on lappilaista näköä, mikä on minusta just hyvä juttu! Ei kaikkien tarvitse näyttää geneerisiltä instapissiksiltä. Voitti muuten aikanaan iltasanomien tai iltalehden miss helsinki kisojen äänestyksen ylivoimasesti. Ääni tuli kymmeniä tuuhansia.
Minkä mittanen siis on?
Vastapalloon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli näyttää ihan 40-vuotiaalta perheen iskältä. Silleen hyvä viba, et ois varmaan kiltti mies.
Eeli ei kuule ehdi kuin treenata ja välissä vetää kaksin käsin kanafilettä ja rahkaa. Jos tykkäät samanlaisesta meiningistä, niin sit varmaan toimii. Muuten ei. Jättäisin väliin. Torso on kiva, mutta tuo kaljuuntuminen häiritsee (steroidit?) nuorella miehellä. Samoin silmät ovat liian viirut ja syvälle hautautuneet minun makuuni.
Eeli älykkäin noista miehistä. Kyllä miehen päässä pitää olla muutakin kuin tukkaa.
Miten tämä älykkyys on näkynyt?
Miten se ei ole näkynyt?
Ilmeisesti: ei ole ollut mukana missään draamassa, on hoitanut asiat tuon ekan parin kanssa hyvin ja diplomaattisesti, ei ärsytä mutta ei myöskään ole nössö, opiskelee tiedetysti kauppakorkeakoulussa. =>"älykäs"
Eilises jaksos oli keskustelua enemmän kun aikasemmis yhteensä. Pitäkää tää linja.
Ei pitkälle kanna tuo E ja T juttu.
Koitan katsoa eilistä jaksoa, mutta sanoo vain et "Houston we have problem"...
Rafaelin julkkisihastus on Sylvester Stallone?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sitten seuraavan pudotuksen jälkeen tulee vastavuoroisesti kaksi uutta naista, ja nykyisistä naisista putoaisi ainakin yksi pois.
Nyt on jonkun nykyisistä miehistä lähdettävä!
Jahas, tuliko lähtö kenelle ja kukas se oven takana? Seuraava sinkkutyttö ja jokohan sitten alkas putoamaan ensimmäinen pari..
Vierailija kirjoitti:
Mistä nään näitten instagramit :D? Eikö kukaan muka tiiä
68 sivu
Nyt oli kyllä silmäpeliä Muhiksella ja Sallilla. Näki kyllä että kipinöi.
Niina kiinnostunut Muhiksesta. En kyllä usko että on. Niinalle Muhis vaan turvallinen pari.
Käykää katsomassa.
Suorastaan hämmentävää, että nuo naiset ovat niin "pahojen poikien" perään. Sitten itkisivät silmät päästään kun tonne päästettäisiin ne pleijerikusipäät joiden perään kuolaavat. Huoh.
Tuotannolta paha virhe ottaa mukaan ihmisiä jotka eivät ole kertaakaan seurustelleet, esim. Krete ja Emilia. Ilmankos tuolla ei tapahdu mitään kun eivät ole ulkomaailmassakaan koskaan pariutuneet.
Ovikello soi lopuksi eli taloon tulee uusi nainen. Kuulemma vähintään yksi mies poistuu talosta ja se näyttää olevan Rafael.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyllä tällaista "tyhjät tynnyrit kolisee" -sisältöä. No ei tämä sarja toki nyt olekaan kovin älyllinen, mutta kun itse uteliaana selailen tätä ketjua sen takia, että Love Island on mulle hyvän mielen sarja, niin kurja lukea sivukaupalla jotain ulkonäön haukkumista. Tai sitä, että jonkun naisosallistujan epävarmuus ärsyttää tai miesosallistuja "luulee liikaa itsestään". Nuo on ne aika vakkarireaktiot.
Minusta jotenkin ihana yhteishenki talossa, ja kun Rafael ja Nico tulivat, niin mietittiin oikein, miten heidät saisi vähän rentoutumaan. Muutenkin nuo talon miehet puhuvat tunteista enemmän kuin oman sukupolveni miehet.
Oonasta jotenkin aistin, että jos hänen kohdallaan tapahtumat menisivät toisin, niin hänenkin pintansa alla kytee sellainen draamaihminen. Mutta on käynyt hyvä tuuri, hänellä on mennyt tasaisesti ja kivasti ja draama on mennyt muille osallistujille.
Musta useampi talon osallistuja on sellainen, että on muuten varsin tavis, mutta treenattuaan hyvän vartalon kokonaisuus on parempi tai jopa hotti. Tämmöisiä minusta ovat Rosa, Eeli, Tatu.
Jos hyvää mieltä haluat, niin käy lobotomiassa. Tosielämä ja myös Tosi-TV on ihan jotain muuta - ja onneksi näin. Ei kukaan sellaista "oi oi kun aurinko paistaa ja linnut laulaa ja on ihanaa - sä oot ihana ja mä oon ihana ja me ollaan kaikki ihania" -meininki jaksaisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vastapalloon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli näyttää ihan 40-vuotiaalta perheen iskältä. Silleen hyvä viba, et ois varmaan kiltti mies.
Eeli ei kuule ehdi kuin treenata ja välissä vetää kaksin käsin kanafilettä ja rahkaa. Jos tykkäät samanlaisesta meiningistä, niin sit varmaan toimii. Muuten ei. Jättäisin väliin. Torso on kiva, mutta tuo kaljuuntuminen häiritsee (steroidit?) nuorella miehellä. Samoin silmät ovat liian viirut ja syvälle hautautuneet minun makuuni.
Eeli älykkäin noista miehistä. Kyllä miehen päässä pitää olla muutakin kuin tukkaa.
Miten se ei ole näkynyt?
Ilmeisesti: ei ole ollut mukana missään draamassa, on hoitanut asiat tuon ekan parin kanssa hyvin ja diplomaattisesti, ei ärsytä mutta ei myöskään ole nössö, opiskelee tiedetysti kauppakorkeakoulussa. =>"älykäs"
Mutta on auttamattoman tylsä. Ihan kuin brittiversion Brett (vai oliko se Brett...) joka nyt lensi ulos villasta.
Varsin selvää että Rafael lähtee pois mutta kenet Krete valitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastapalloon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se ei ole näkynyt?
Mutta on auttamattoman tylsä. Ihan kuin brittiversion Brett (vai oliko se Brett...) joka nyt lensi ulos villasta.
No entä Tatu??
Ei tiedä hänestä oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyllä tällaista "tyhjät tynnyrit kolisee" -sisältöä. No ei tämä sarja toki nyt olekaan kovin älyllinen, mutta kun itse uteliaana selailen tätä ketjua sen takia, että Love Island on mulle hyvän mielen sarja, niin kurja lukea sivukaupalla jotain ulkonäön haukkumista. Tai sitä, että jonkun naisosallistujan epävarmuus ärsyttää tai miesosallistuja "luulee liikaa itsestään". Nuo on ne aika vakkarireaktiot.
Minusta jotenkin ihana yhteishenki talossa, ja kun Rafael ja Nico tulivat, niin mietittiin oikein, miten heidät saisi vähän rentoutumaan. Muutenkin nuo talon miehet puhuvat tunteista enemmän kuin oman sukupolveni miehet.
Oonasta jotenkin aistin, että jos hänen kohdallaan tapahtumat menisivät toisin, niin hänenkin pintansa alla kytee sellainen draamaihminen. Mutta on käynyt hyvä tuuri, hänellä on mennyt tasaisesti ja kivasti ja draama on mennyt muille osallistujille.
Musta useampi talon osallistuja on sellainen, että on muuten varsin tavis, mutta treenattuaan hyvän vartalon kokonaisuus on parempi tai jopa hotti. Tämmöisiä minusta ovat Rosa, Eeli, Tatu.
Jos hyvää mieltä haluat, niin käy lobotomiassa. Tosielämä ja myös Tosi-TV on ihan jotain muuta - ja onneksi näin. Ei kukaan sellaista "oi oi kun aurinko paistaa ja linnut laulaa ja on ihanaa - sä oot ihana ja mä oon ihana ja me ollaan kaikki ihania" -meininki jaksaisi katsoa.
Onko vaikea ymmärtää, että tässäkin ketjussa ruoditaan jonkun ulkonäköä tai ominaisuuksia tavalla, joka ei ole kovin rakentavaa?
Ja kyllä, onhan Love Island monella tavalla hyvän mielen ohjelma. Osallistujia ei selvästi yritetä samalla tavalla manipuloida kuin vaikka Temppareiden osallistujia.
Ainakin aiemmilla kausilla kyllä kun parit olivat muodostuneet niin kyllä se ohjelman sisältö aika lailla oli myös parien kuhertelujen näyttäminen.
Miten se ei ole näkynyt?