Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten sopivat parit on mielestäni Kimi ja Oona ja Tobias ja Emilia. Aidoimpia tunteita nähty heillä. Harmi vaan, että Emilia jänisti.. Muhkulle toivoisin villaan uutta naista, jonka kanssa synkkaisi :)
Emilian ja Tobiaksen välillä ei ollut mitään aitoa. Hyppäsivät toistensa kaulaan saadakseen ruutuaikaa. Tobiaksella lähinnä rahankiilto silmissä. Emilia kaipaa vain julkisuutta.
Salli on vaimomatskua. Pirteä, positiivinen ja urheilullinen.
Teini-Tatu hokee v*ttua joka lauseessa.
Toivottavasti Oona valitsee Kimin, mun mielestä ne on edelleen sopivin pari mitä villalla löytyy, vaikka sekin välillä jahkailua ja pähkäilyä.
Mää niin toivon Muhkusta ja Sallista paria .
En varsinaisesti yllättynyt, että MUHAMED oli Suomen naiskatsojien suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Mää niin toivon Muhkusta ja Sallista paria .
Kökkö pieleen meni !!!!!!!
Muhku ja salli ois sopinu niin paljon paremmin yhteen.
Muhamedilla biitti huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Niina on tässä oudon näköinen? Huulet laitettu ja nyt palautuneet normaaleiksi? Nyt telkussa minusta kauniimpi ja luonnollisempi.
On huulitäytettä, mikä tuossa on niin ihmeellistä? Muutama vuosi sitten oli tämä ankkahuuli buumi. Lähivuosina monet ottaneet täytteet pois kun ei ole enää muodissa. Miten ihmiset on niin pihalla täällä ja kyselee tyhmiä? 🤦♀️
Sinusta ankkahuulet on ihan normijuttu? Ei meidän porukoissa vain ;)
Mutta loistavaa jos luomumeininki alkaa kiinnostaa julkkupimatsujakin! Yleensä vaan he jotka näitä täytteitä laittaa ei tajua lopettaa, lisäävät kerroksia vain... Nyt nousi Niinan pisteet ainakin kahdella!
ps. Minä itse opettajana opetan, et saa kysellä tyhmiä, ja oikeastaaan tyhmiä kysymyksiä ei ole!
Muutama vuosi sitten kaikilla julkkisnaisilla, somevaikuttajilla, tosi tv tähdillä ja mitä näitä nyt on, niin kaikilla oli ankkahuulet 👄👄👄 parin viime vuoden aikana ne on vähitellen hävinnyt ja nykyään ankkahuulet on jopa nolot.
Luojan kiitos tästä kehityksestä=)
Ootko kuullu ns. filttereistä?
Niina näyttää ilman filttereiltäkin siltä, että IR:n kanssa tulee lotrattua ja aurinkopuuteria vielä till. Ihan luonnoton tapa tehdä meikkipohja.
Niinahan luonnehtii itseään niin kursailemattomaksi että pesee meikkinsäkin käsisaippualla :D olemus on juuri niin trashy.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä älyttömyyttä KOKO Suomi katso, äänestäjät kiimaiset teinitytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Niina on tässä oudon näköinen? Huulet laitettu ja nyt palautuneet normaaleiksi? Nyt telkussa minusta kauniimpi ja luonnollisempi.
On huulitäytettä, mikä tuossa on niin ihmeellistä? Muutama vuosi sitten oli tämä ankkahuuli buumi. Lähivuosina monet ottaneet täytteet pois kun ei ole enää muodissa. Miten ihmiset on niin pihalla täällä ja kyselee tyhmiä? 🤦♀️
Sinusta ankkahuulet on ihan normijuttu? Ei meidän porukoissa vain ;)
Mutta loistavaa jos luomumeininki alkaa kiinnostaa julkkupimatsujakin! Yleensä vaan he jotka näitä täytteitä laittaa ei tajua lopettaa, lisäävät kerroksia vain... Nyt nousi Niinan pisteet ainakin kahdella!
ps. Minä itse opettajana opetan, et saa kysellä tyhmiä, ja oikeastaaan tyhmiä kysymyksiä ei ole!
Muutama vuosi sitten kaikilla julkkisnaisilla, somevaikuttajilla, tosi tv tähdillä ja mitä näitä nyt on, niin kaikilla oli ankkahuulet 👄👄👄 parin viime vuoden aikana ne on vähitellen hävinnyt ja nykyään ankkahuulet on jopa nolot.
Luojan kiitos tästä kehityksestä=)
Ootko kuullu ns. filttereistä?
Niina näyttää ilman filttereiltäkin siltä, että IR:n kanssa tulee lotrattua ja aurinkopuuteria vielä till. Ihan luonnoton tapa tehdä meikkipohja.
Niinahan luonnehtii itseään niin kursailemattomaksi että pesee meikkinsäkin käsisaippualla :D olemus on juuri niin trashy.
Voi luoja sun juttujas. Mistä tuo pakkomielle Niinaan kumpuaa? Oletko mustis muhkusta😂
Sääliks kävi Sallia. Itku kurkussa väkisin väännetty hymy kasvoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä älyttömyyttä KOKO Suomi katso, äänestäjät kiimaiset teinitytöt.
Äänestin Muhkua ja olen jo vanhempi nainen.
Äänestin sen takia että mukava ja puhuu paljon eli tuo ohjelmaan sisältöä.
Uskon että moni muukin pitää Muhkua mukavana.
Voiceoverin puujalat on tänään erityisen puisevia. 😃
Voi hemmetti tuota Eelinkin analysointia. Samaa jauhaa Sallille.
Missä on nuoruus, huolettomuus ja spontaanisuus?
Ei kai tämä nyt niiiiin kamalan vakavaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Muhamedilla biitti huulessa.
Usein.
Ihan missä haluavat. Sängyssä, suihkussa, sohvalla....