Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Mä en syyttäis kiinnostuksen puutteesta naisia, vaan tätä nykyistä tinder kulttuuria. Tinder on pilannut deittikulttuurin. Tinderissä on paljon enemmän miehiä, joten käytännössä parikymppiset kauniit naiset voi täysin ite valita sieltä miehen. Kiinnostuneita miehiä pursuaa ovista ja ikkunoista. Jos on liikaa valinnanvaraa, niin ei malteta tutustua kehenkään kunnolla, koska koko ajan taustalla on se ajatus et "mitä jos löytyisi joku vielä vähän parempi". Samalla tavalla niille tasokkaille miehille on tosi paljon naisia tarjolla, mikä johtaa siihen, et miehet kohtelee naisia huonosti ja pyörittelee monia samaan aikaan. Koko homma johtaa siihen, et kukaan ei löydä ketään, eikä ketään oikeasti kiinnosta kukaan. Jos kiinnostaakin, niin hetken päästä kiinnostus lopahtaa, kun tulee joku vielä "parempi" match.
Tinder on entisaikojen lavatanssit. Naiset parveili omalla puolella seinustaa, miehet omalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo väärin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinaa tuskin Rafael kiinnostaa mutta pakkopareja tulee. Muhamed ei taida haluta enää Niinan pariksi.
Muhku ja Tobias olis hyvä pari. Tobsukka lojui niin söpösti Muhkan alavatsan päällä ja sai vielä päänsilitykset kaupan päälle.
Olisi ainakin todella hyvännäköinen pari!
Mitäköhän jos näin kävisi oikeasti? Hiillostaisko tuotanto ne tuolta ulos vai antaisiko vain olla tai jopa tekis heistä oikean parin? Eikä välttämättä juuri Tobias ja Muhku, vaan mikä vain homoseksuaali pari. Olis kyllä huikeeta realityä!
Jatkan vielä. Ihastuminenhan voi tapahtua keneen tahansa hyvin yllättäen. Tuskin nykynuoret muutenkaan kovin iso osa on "vannoutuneita 100 % heteroita"
Nuorempi polvi on kokeilunhaluista! Aika harva on tosiasiassa mikään 100% hetero, mutta koska kulissit, niin kaikenlaista pitää peitellä ennakkoluulojen pelossa... Onneksi tuollainen rajoittunut ajatusmalli on pikku hiljaa murenemaan päin.
Ei päde suurimpaan osaan maapallon ihmisistä. Siis kokeilunhalu samaan sukupuoleen.
Sairas formaatti. Lääkitykselle tai terapiaan kaikki.
Mainosmainosmainos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin netistä katsottuna suurin osa ohjelma-ajasta on mainoksia, onkohan teeveessäkin. Vähän menee jo liiallisuuksiin.
Totta.
Oikein säikähdin, kun yritin viime jaksoa katsoa Mtv sovelluksesta ja sitä mainosta lappoi tulemaan aivan solkenaan?!?
Yleensä siellä on armollisesti ilmoitettu se mainosten määrä.
Tosin niitä kookauppias mainoksia tulee samaa peräkkäin useampia. Täytyy yrittää vielä kerran, jos olikin jokin bugi vaan.
Ne mainokset voi kelata! Vain alun mainokset joissa se 1/4 jne. merkintä "pakotetaan" katsomaan. Itsekin olin järkyttynyt mainosten määrästä, mutta huomasin että niiden loppujen mainosten ohi voi tosiaan kelata.
Siis mistä työpaikasta voi olla kaksikin kk poissa? Vai vanhemmatko noita kersoja elättää?
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen taloon alkaa tulla säpinää. 😁
En edes vitsinä ottaisi tuollaista juoppoa persua taloon, järki se täytyy olla kerjätessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä työpaikasta voi olla kaksikin kk poissa? Vai vanhemmatko noita kersoja elättää?
Varmasti sovittavissa oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäsillä edes loma-oikettakaan kertyny viikkokaupalla😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa nuorista opiskelee, tekee osa-aikaisia hommia tai muuta pätkää... Harvemmalla mitään vakkaripaikkaa, josta edes olla pois.
En usko että Kimi putoaa ja Rosa valitsee Eelin niin Eeli on turvassa vaikka saisi mun puolesta lähteä. Rosa kuitenkin treenaa Eelin kanssa ja tottunut Eeliin.
Vierailija kirjoitti:
Mainosmainosmainos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin netistä katsottuna suurin osa ohjelma-ajasta on mainoksia, onkohan teeveessäkin. Vähän menee jo liiallisuuksiin.
Totta.
Oikein säikähdin, kun yritin viime jaksoa katsoa Mtv sovelluksesta ja sitä mainosta lappoi tulemaan aivan solkenaan?!?
Yleensä siellä on armollisesti ilmoitettu se mainosten määrä.
Tosin niitä kookauppias mainoksia tulee samaa peräkkäin useampia. Täytyy yrittää vielä kerran, jos olikin jokin bugi vaan.Ne mainokset voi kelata! Vain alun mainokset joissa se 1/4 jne. merkintä "pakotetaan" katsomaan. Itsekin olin järkyttynyt mainosten määrästä, mutta huomasin että niiden loppujen mainosten ohi voi tosiaan kelata.
Huh hyvä tietää!! Eilen olin ihan ihmeissäni kun mainoksia tuli varmaan 20 peräkkäin, luulin että joku bugi.
Vierailija kirjoitti:
Nico on joka anopin unelma
No ei ainakaan minun olisi. Mikä ihmeen villitys on ottaa tatuointeja niin että kohta ei paljasta ihoa näy..
Ihmettelen ihan todella paljon että kuinka kukaan voi olla kiinnostunut Rosasta. Mielestäni hän ei ole erityisen kaunis, kroppa on tavanomainen treenaavan ihmisen kroppa ja ulosanti on välttävää. Naurismaan linnunpelätinkin olisi luontevampi, rennompi ja kivempi juttukaveri.
Tuotannossa on tapahtunut nyt virhe alkuasetelman luomisessa. Ihan samoin kuin yhdellä ulkomaalaisella kaudella mitä katsoin, alkuasetelma meni pieleen ja kaudesta tuli tylsä kun kukaan ei kiinnostunut toisistaan. Tälle friend island -kuviolle pitäisi pistää stoppi ihan tykkänään. Vähintään puolet vanhoista saarelaisista ulos ja uutta verta tilalle niin tämän kauden voi vielä pelastaa.
Vanhoista saarelaisista sinne ansaitsisivat jäädä lähinnä Oona, Muhku, Krete ja Kimi. Muut ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicolla on ihana ääni.
Niin muuten onkin: matala ja miehekäs.
Pelkän äänen perusteella odottaisi tapaavansa ihan erilaisen miehen.Näin käy usein. Luon puhelinäänen perusteella mielikuvan ihmisestä ja melkein aina olen väärässä.
Villan muut miehet kuin räkättirastaat.
Jees, etenkin Kimillä on täysin habitukseen sopimaton, suhteellisen kimakkakin ääni... Hänellä juuri luulisi olevan tuollainen Nicon kaltainen äänensävy, jopa sellainen tumma viskibasso voisi sopia kuin nenä päähän!
Aika ilkeää arvostella toisten ihmisten puheääntä, ihan kuin siihen voisi jotenkin vaikuttaa... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Muhamed on tosi kauniskasvoinen hymykuoppineen. Näyttää kiltiltä ja sympaattiselta. Itse asiassa hänen upeista kasvonpiirteistä tulee vähän mieleen Robin Packalén :D Myös luonteeltaan Muhamed vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Fiksu, ajatteleva, mukava.
Toivottavasti löytäisi jonkun, jonka kanssa klikkaa. Kuten esim. Oonan, vaikka Kimi pettyykin. Muhku on kiinnostunut myös Sallista, mutta onkohan Salli liian pinnallinen tuulitunneli Muhkulle? Ja miksi ihmeessä Niina ilmoitti muuttaneensa mielensä ja haluaakin taas tutustua Muhkuun? Varmaan peliliike Niinalta, pelkää jäävänsä kohta yksin, kun niin moni ihailee Sallia..?
Multa on mennyt Niinan katuminen ohi, milloin on muuttanut mielensä tai siis missä se on näytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa nuorista opiskelee, tekee osa-aikaisia hommia tai muuta pätkää... Harvemmalla mitään vakkaripaikkaa, josta edes olla pois.
Sillan allako nuo asuu
Arvelen, et huomenna on parien valinta ja uudet asukkaat saa valita ensin, jonka jälkeen naiset saa valita parinsa. Mitä arvelette pareiksi? Mun arvaukset:
Nico - Krete
Rafael - Salli
Oona - Muhamed
Emilia - Tatu
Rosa - Eeli
Niina - Tobias
Arvelen siis, et Markus ja/tai Kimi lähtee. Luulen kyllä, et huomenna taloon tulee vielä yksi uusi nainen, joka laittaa pakan sekaisin..
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen ihan todella paljon että kuinka kukaan voi olla kiinnostunut Rosasta. Mielestäni hän ei ole erityisen kaunis, kroppa on tavanomainen treenaavan ihmisen kroppa ja ulosanti on välttävää. Naurismaan linnunpelätinkin olisi luontevampi, rennompi ja kivempi juttukaveri.
Kroppa on kyllä tosi hyvä eikä mikään tavallisen treenaajan kroppa.
Rosa ei puhu mitään niin viihdearvo on nolla.
Moni mies valitsi alussa Rosan mutta eihän sen kanssa voi jutella kun on liian hiljainen.
Tuo Rafael on ihan Shefki Kuqin näköinen.