Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan poistattanut retentiokaarta ja miksi?

Vierailija
06.09.2014 |

Oliko kaaresta haittaa ja miksi poistatit. Jos hampaasi menivät vinoon olivatko ne kipeät?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi rikkoutua parin vuoden päästä. Otettiin pois. Siitä on 20 v ja hampaat ok

Vierailija
2/2 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä sen poistattaa, mutta samalla otat sen riskin, että saavutettu oikomistulos menetetään, ts. hampaat alkavat palautua alkuperäisille paikoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän