Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan poistattanut retentiokaarta ja miksi?
06.09.2014 |
Oliko kaaresta haittaa ja miksi poistatit. Jos hampaasi menivät vinoon olivatko ne kipeät?
Kommentit (2)
Voithan sä sen poistattaa, mutta samalla otat sen riskin, että saavutettu oikomistulos menetetään, ts. hampaat alkavat palautua alkuperäisille paikoilleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla alkoi rikkoutua parin vuoden päästä. Otettiin pois. Siitä on 20 v ja hampaat ok