Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pelkään olla yksin kotona!

Vierailija
06.09.2014 |

Olen ihan aikuinen ihminen, mutta ahdistun, kun joudun olemaan yön yksin kotona. Mies lähti mökille juhlimaan kaverinsa synttäreitä, minulla oli tekemistä täällä, joten jäin kotiin. Otin lasin viiniä ja laitoin leffan pyörimään, silti ahdistaa kamalasti! Laitoin myös melkein kaikki valot päälle, ettei olisi pimeää. Saa nähdä, miten saan unta... Onko muille tällaista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin pahasti samasta silloin kun muutin omaan kotiin. Kyllä se siitä, tsemppiä. Hengittelet vaa rauhassa ja sanot itsellesi, ettei tässä oo mitää hätää tai pelättävää valmiissa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä.
Tosin minua pelottaa siksi, että jään yksin ajatusteni kanssa.
Lopulta ne musertaa minut, tajuan kuinka huonossa kunnossa olen, kuinka epätoivoista elämä on ja kuinka taakka olen vain kaikille.
Se meinaa musertaa.

Vierailija
4/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä tosi vilkas mielikuvitus, alan yksikseni kuulla narahduksia, pelkään, että jostain ilmestyy yhtäkkiä naamiokasvoinen murhaaja. Tämä on oikeasti tosi inhottava ongelma. Olen kärsinyt tästä koko ikäni. Miten tästä voisi päästä eroon? Vinkkejä?

Vierailija
5/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla turvakseksi täksi yöksi..

Vierailija
6/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:29"]Voisin tulla turvakseksi täksi yöksi..

[/quote]
Ei kiitos. Ihan oman mieheni ottaisin mielellään turvakseni. En vain voi rajoittaa miehen menemisiä (ei ole öitä pois usein) oman fobiani takia. Harmittaa niin paljon tämä ongelma.

Vierailija
7/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran valvoin koko yön valot päällä, kun mies viipyi kaverinsa luona aamuyöhön. Kun hän tuli kotiin olin väsymyksestä ihan hysteerinen ja vain itkin kun olin pelännyt niin paljon koko yön. Tällöin en ollut siis henkisesti varautunut olemaan yksin.

Vierailija
8/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla ilkymys ja tulla pelottelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä