Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eilen tietää, että työkaverini on hetero

Vierailija
06.09.2014 |

Ajatella... miksi tuollaisia yksityisasioita pitää toitottaa? En minä ainakaan olisi halunnut tietää, en voi enää katsoa häntä samalla lailla. Mihin tämä maailma on menossa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:55"]Olen rukoillut että jumala eheyttäisi minut lesboksi. Heterostelu on syntiä enkä halua olla hetsku. 
[/quote]

Sama täällä. En vaan uskalla sanoa tuota ääneen, koska saan kuulla olevani "uskis" tai kyselyitä mitä olen vetänyt ja oisko muillekin tarjota samaa kamaa :/

Vierailija
2/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia pervoja sitä onkin liikkeellä! Ei minulla ole mitään heteroita vastaan, kunhan pitävät heteruutensa omana tietonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älkää viittikö aikuiset(?) ihmiset! Taidatte olla ite vähän heteroita, kun noin pelkäätte?

Eihän se meille kuulu, jos joku on hetero tai ei. Hyvä, että uskaltaa tulla ulos kaapistaan ja toivottavasti nauttii täysin rinnoin nyt elostaan. Vähän suvaitsevaisuuttaa kiitos, sivistysvaltioon mahtuu myös heteroita.

Toivottavasti ette opeta lapsillennekin tollasia heterofobisia ajatuksia. Itse oon oikeen osotellu lapsilleni kadulla, että tuolla niitä heteroita nyt on, että tottuvat ajatukseen ja oppivat pitämään sitä luonnollisena. Ei ne heterot teitä raiskaa tai viettele, ihan samanlaisia ihmisiä ovat kuin ennen kaapistatuloaan!

Vierailija
4/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:08"]

Ei se ole tauti, josta pitäisi parantaa tai parantua. Eikä se ole syntiä. Meitä on niin moneen junaan. 

[/quote]

Eipä ole heteroista ensimmäiseenkään junaan, kun joka toisesta vaunusta puuttuu se telakoitumiselin!

Ei ole ehkä sairaus, mutta jos tästä haitallisestä muoti ilmiöstä ei varoiteta lapsia, niin tämä on tulos:

http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-1288734068444.html?pos=ok-nln

Vierailija
5/48 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa kuinka paljon kulttuurimme olisi vaikkapa taiteen, urheilun tai politiikan alalla köyhempi ilman Tauskin, Vesa Keskisen, Ilkka Kanervan tai Matti Nykäsen kaltaisia heteroita! He ovat syntyneet toisenlaisiksi ja se heille suotakoon. En minä ala ensimmäistä kiveä heittämään.

Vierailija
6/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O apua.. Pitäisikö pomon pitää nyt kehityskeskustelut teille? Ainakin kahvipöydässä puhua koko henkilökunnalle asiasta! Tsemii töihin :/

Vierailija
7/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 20 avioliitto vuoden jälkeen huomaan että mieheni on hetero.

Vierailija
8/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa nyt olla hyvin tarkkana ettei vaan ala vikitellä vastakkaista sukupuolta. ties mihin tommonen hetero kykenee!

Vierailija
9/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa nämä kaapistatulot. keneenkään ei voi enää luottaa, ei edes omaan aviopuolisoon! hetero mikä hetero.

Vierailija
10/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta touhua! En voi käsittää tätä nykypäivää kun kaikesta pitää niin avoimesti toitottaa. Puhumattakaan siitä, että pitäisi hyväksyä erilaisuus! Hyi, tuollaisia julkiheteroita ei työpaikoille kaivata.

Vierailija
11/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä työpaikalla oli asiasta jo aiemmin liikkunut jotain huhuja? ettei nyt ihan shokkina kaikille tullut? joskus sitä vaan niinku tietää, vaikkei asioista ääneen puhuttaisikaan. Kyllä niistä näkee kävelytyylistä tai puhetyylistä tai salaisista katseista tms. Ja jälkeenpäin on niin helppo todeta, että Kyllähän mä sen heti arvasin, että heterohan toi on.

Vierailija
12/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olet siis Vasemmistoliiton puoluetoimistossa töissä..??!! Olen myös kuullut, että siellä on joku ihme hetsku töissä.. =(

Vierailija
13/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mies, niin mä ainakin miettisin, että mitä se musta ajattelee koko ajan... hyi.

Vierailija
14/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole niin isoa kaappia mihin mieheni olisi mahtunut ja sieltä ulos tullut, huomenna puhutaan kyllä tästä kahvipöydässä!! Paitsi että se mies ei juo kahvia.

Vierailija
15/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 7 oot ihan oikeassa. Kyllä mäkin joskus epäilin että onkohan isäni sittenkin hetero, mut en vaan halunnu jotenkin uskoa että minun oma isäni pystyisi moiseen. Häpeän sitä suuresti, en ole voinut puhua tästä kenellekään. Onkohan meille tällaisen shokin kokeneille jotain vertaistukiryhmää? Rankkaa on ollu :/

Vierailija
16/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11, Löysin ainakin tuollaisen, mihin voisit ottaa yhteyttä:

Heteroiden kriisipiste toteuttaa vertaistukiryhmän nuorille, joille vanhemman ei-homoseksuaalinen suuntautuminen tuottaa ylitsepääsemättömiä haasteita.

Vierailija
17/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mullakaan ole mitään heteroita vastaan, mutta inhottaa vaan ku ne pitää nii kovaa meteliä siitä. Ja vielä lasten edessä. Pitäähän nyt joku raja heteroidenkin suvaitsemisessa olla! :D

Vierailija
18/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku telkkarin lastenohjelman vetäjä paljastuis heteroksi, niin kyllä samantien lentäis koko tv-toosa ikkunasta pihalle!

Vierailija
19/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään heteroita vastaan, mutta hetero-avioliittoa en kyllä ikinä tule kannattamaan! Johonki se raja on vedettävä!

Vierailija
20/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on kai ihan ok ihmisinä, mutta en mä niille avioliittoa ja adoptiota sallis!