Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain eilen tietää, että työkaverini on hetero

Vierailija
06.09.2014 |

Ajatella... miksi tuollaisia yksityisasioita pitää toitottaa? En minä ainakaan olisi halunnut tietää, en voi enää katsoa häntä samalla lailla. Mihin tämä maailma on menossa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:21"]Tarvitseeko niistä heteroista joka paikassa jauhaa? Tälläkin palstalla?  [/quote] Kyllä näistä yhteiskunnan asioista pitää puhua!

[/quote]

Joka paikassahan noista heteroista nykyään jauhetaan. Pidettäisiin edes tämä palsta heterovapaana vyöhykkeenä!

Vierailija
42/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:30"]

Lapsillekin tosi vaikee selittää kun naapurin Matti-setä onkin hetero! Tytti-Justiina ihmetteli ääneen kun näki naapurin pitelevän jotain naista kädestä. Siis miten tuollaisen voi kertoa lapselle ilman että lapsi traumatisoituu? Entä jos Tytti-Justiinasta tulee hetero kun joutuu katselemaan tuollaista?

[/quote]

Ja jum*****a! Tämän Sanoma-konsernin julkaiseman lehden seksipalstalla on iljettavintä heteropropagaandaa, mihin olen koskaan törmännyt! Kaikki lasten luettavissa, stana! "Nielettekö miestenne spermat" -tyylisissä keskusteluissa naiset kuvailevat näitä epäluonnollisia temppujaan. Ja kaikkea pitäisi suvaita! Neilevät varmaan seuraavaksi koiransakin mällit. Huomenna olen yhteydessä Päivi Räsäseen ja MLL:n ja vaadin tämän saastan kieltämistä. Miksei kukaan ajattele lapsia!!

[/quote]

Älä ainakaan siihen Räsäseen ota yhteyttä. Kuulin just, että sekin on hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:26"]Mulla tulee harvoin tollasia yllätyksiä, koska mulla on aika hyvä heterotutka. Moni ei oo uskonut, kun sanon, et toikin on muuten hetero, mut kyl niitten on ollu sit pakko myöntää, et mun tutka toimii. [/quote] Vau! Voitko kertoo jotain piirteitä mistä heteron tunnistaa? Epäilen erästä kollegaa heteroksi mutta en ole ihan varma.

[/quote]

Minun heterotutkani alkaa aina hälyttää jos miehelläon vaimo ja pari lasta.

Vierailija
44/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:30"]

Lapsillekin tosi vaikee selittää kun naapurin Matti-setä onkin hetero! Tytti-Justiina ihmetteli ääneen kun näki naapurin pitelevän jotain naista kädestä. Siis miten tuollaisen voi kertoa lapselle ilman että lapsi traumatisoituu? Entä jos Tytti-Justiinasta tulee hetero kun joutuu katselemaan tuollaista?

[/quote]

Ja jum*****a! Tämän Sanoma-konsernin julkaiseman lehden seksipalstalla on iljettavintä heteropropagaandaa, mihin olen koskaan törmännyt! Kaikki lasten luettavissa, stana! "Nielettekö miestenne spermat" -tyylisissä keskusteluissa naiset kuvailevat näitä epäluonnollisia temppujaan. Ja kaikkea pitäisi suvaita! Neilevät varmaan seuraavaksi koiransakin mällit. Huomenna olen yhteydessä Päivi Räsäseen ja MLL:n ja vaadin tämän saastan kieltämistä. Miksei kukaan ajattele lapsia!!

[/quote]

Älä ainakaan siihen Räsäseen ota yhteyttä. Kuulin just, että sekin on hetero.

[/quote]

Erotaan nyt kirkosta!!!!!!

Vierailija
45/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:26"]Mulla tulee harvoin tollasia yllätyksiä, koska mulla on aika hyvä heterotutka. Moni ei oo uskonut, kun sanon, et toikin on muuten hetero, mut kyl niitten on ollu sit pakko myöntää, et mun tutka toimii. [/quote] Vau! Voitko kertoo jotain piirteitä mistä heteron tunnistaa? Epäilen erästä kollegaa heteroksi mutta en ole ihan varma.

[/quote]

[/quote]

Entä jos on vain yksi lapsi? Tai ei lapsia ollenkaan?

Vierailija
46/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, mä arvasin että tuo räsänen ei oo ihan terve.. Mitäs nyt? Voitaisiinko tehdä joku adressi, niillähän todistetusti on voitu vaikuttaa kansan asioihin ja hyvinvointiin?

Vierailija
47/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

Entä jos on vain yksi lapsi? Tai ei lapsia ollenkaan?

[/quote]

Jos ei ole lapsia niin ajattelen että ehkä se vaimo on vain joku homomiehen hairahdus joka on tullut kokeilunhalusta otettua mukaan roikkumaan. Vähän niin kuin kesäkissa. Mutta jos on lapsia niin silloin on heteroidenvälistä kanssakäyntiä harrastettu, todistetusti.

Vierailija
48/48 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rukoillut että jumala eheyttäisi minut lesboksi. Heterostelu on syntiä enkä halua olla hetsku.