Nimo pihalle bb- talosta
Omg miten ärsyttävä kakara.. apua apua älä.. ja se nauru hajottaa mun pään!
Kommentit (22)
Mun mielestä nimolla on kiva nauru.
Eikun se JUSSI! Se on niin oksettava, ettei ole edes viihdearvoa. Tilalle joku vilkas ihminen Jonin kaveriksi. Ja kellari ja kartano pitää yhdistää, tuo jako on inhottava. Ei lisää kyllä yhtään viihdearvoa. Tilalle enemmän kilpailuja ja allasjuhlia.
Tapetti-Anne joutas! Kuka mielenköyhä sen tonne taloon oikein äänesti :D sen puhekin on epäselvää sössötystä..
Mikä se juttu oli että nimo oli saanut syyteen pahoinpitelystä? En kyllä hänestä olisi uskonut.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:47"]
Tapetti-Anne joutas! Kuka mielenköyhä sen tonne taloon oikein äänesti :D sen puhekin on epäselvää sössötystä..
[/quote]no suomalaisista siinä on sitä jotain. =D Onneksi vain yksi valittiin yleisön äänillä!
Nimo on just ihana ja hassu, yks mun suosikeista talossa. Hyvä se sen oma vilautus rangaistus, kun meni pureskelemaan kynsiään.. :D
Jarno, Jussi ja Anne. Lähdetään noista liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 19:51"]
Mikä se juttu oli että nimo oli saanut syyteen pahoinpitelystä? En kyllä hänestä olisi uskonut.
[/quote]
Eikö kukaan tiedä?
Anne ulos on niin tylsä.Ei mitään kiinnostavaa.
Itse haluan Annen ulos ehdottomasti.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:04"]
Itse haluan Annen ulos ehdottomasti.
[/quote]Kaikki ne sieltä ulos tulevat.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:04"]
[/quote]
Kiitti
Kertokaa joku jotain kivaa /hauskaa Markusta, etten ala sitä haukkumaan!Joka jaksoa en ole katsonut, mutta kun olen se vaan hymyilee ja hihittelee.
Jennan ja Danin kiehnaus ärsyttää. Tuolla menolla ei voiteta.
Koko kellarin porukan Jonia lukuunottamatta vois heivata pihalle.
Se on just hyvä!