Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin paksut hiukset

Vierailija
15.08.2021 |

Haluaisin paksut ja näyttävät, hyvinvoivat hiukset.

Kommentit (17)

1/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pestä päänahka sormenpäillä hyvin ja huuhdella hiukset myös todella hyvin ja pitkään. Se huuhtelu on kuulemma tärkeämpää kuin itse pesu. Mutta en ole kampaaja!

Vierailija
2/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulla on sitten sellaiset geenit, että on paljon hiuksia ja ne ovat paksuja. Millään lisäravinteilla, hoidoilla tai huuhteluilla ne eivät sellaisiksi muutu. Silikonia sisältävät hoitoaineet ja erilaiset käsittelyt voivat kyllä turvottaa hiusta hieman, mutta hiusten määrään ja elinikään et pysty vaikuttamaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Minulla on sellaiset, paksut, pitkät ja luonnonkiharat (joita tuntemattomatkin tulevat joskus kehumaan) ja voin kertoa, etteivät ne elämänlaatuani paranna mitenkään. Yleensä ne ovat häiritsevästi tiellä ja pidän niitä epämääräisellä nutturalla. Paljon mieluummin ottaisin ehjät hampaat tai terveen sydämen.

Vai oliko tämä taas sarjaa Ammattivalittajan turhat jaaritukset, osa 12 999?

Vierailija
4/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Minulla on sellaiset, paksut, pitkät ja luonnonkiharat (joita tuntemattomatkin tulevat joskus kehumaan) ja voin kertoa, etteivät ne elämänlaatuani paranna mitenkään. Yleensä ne ovat häiritsevästi tiellä ja pidän niitä epämääräisellä nutturalla. Paljon mieluummin ottaisin ehjät hampaat tai terveen sydämen.

Vai oliko tämä taas sarjaa Ammattivalittajan turhat jaaritukset, osa 12 999?

No leikkaa kaljuksi jos noin häiritsee.

Vierailija
5/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta peruukki

Vierailija
6/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorin extraa suosittelen 👍🏻

Vierailija
7/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallista kuin mikä ! Monet naiset käyttävät koiran biotiinia, tulee kymmenkertaisesti halvemmaksi !

Vierailija
8/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten Sanna Marin ja hanki hiustentuuhennukset ja - pidennykset.Hyvin toimii ja hiukset nyt kauniit.

Vierailija
9/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut hiukset. Suurin osa on kyllä geeneistä kiinni mutta näistä voi olla apua:

- Ei lämpökäsittelyä eikä kuivausta hiustenkuivaajalla

- Ei hiusvärejä (itse värjään hennalla)

- Hiukset letille yöksi

- Kaksihaaraisten leikkaus tarpeeksi usein

- Hiusten pesu joka päivä

- Omille hiuksille sopivat pesuaineet (omat hiukset on tosi säkkärät, joten hoitoaine on must)

- Takkujen selvittäminen hellästi, ylimääräisen harjaamisen välttäminen.

- Päänahan hieronta päivittäin

- Terveellinen ruokavalio jossa on esim. pähkinöitä ja avocadoa

(- Biotiini)

Vierailija
10/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten Sanna Marin ja hanki hiustentuuhennukset ja - pidennykset.Hyvin toimii ja hiukset nyt kauniit.

Mun kaverilla on pidennykset. Ne on ajan kanssa vahingoittanut hänen omia hiuksiaan ja nyt ei voi olla enää ilman. (Ja hän on siis käynyt ihan laadukkaassa ja kalliissa paikassa laitatuttamassa ne)

Vierailija
11/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liukas liru hius kyllä millään paksummaksi muutu kuin tupeerauksella ja sekin on ongelmana ettei liukkaassa hiuksessa pysy edes tupeeraus tms. 

Sitten on nuo tuuhennokset ja pidennykset. 

Vierailija
12/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallista kuin mikä ! Monet naiset käyttävät koiran biotiinia, tulee kymmenkertaisesti halvemmaksi !

180 kapselia 69€ ! Eli puolen vuoden satsi.

Vierailija
13/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liukas liru hius kyllä millään paksummaksi muutu kuin tupeerauksella ja sekin on ongelmana ettei liukkaassa hiuksessa pysy edes tupeeraus tms. 

Sitten on nuo tuuhennokset ja pidennykset. 

Permanentilla saa. Kun sen tekee tarpeeksi isoilla rullilla, hiukset on helppo laittaa miten vain. Eikä ne valu pitkin päätä vaan on ilmavasti.

Vierailija
14/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset saavat hikoilemaan heti kun lämpötila on vähänkin korkeampi. Hanki peruukki ja ole se päässä koko ajan kesähelteellä tai vaikka Thaimaan lomalla. Sen jälkeen et enää halua paksuja hiuksia.

Vierailija
15/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu kahteen kertaa, kosteisiin hiuksiin Kevin Murphyn full.again, siihen päälle ID hair, Blow Fiber foam. Nämä lämmitellään ensin kämmenissä. Pitkiin latvoihin vielä muotovaahtoa , mutta niin ettei edelliset aineet lähde pois. Itse olen saanut näistä avun jo vuosien ajan. Muuten en pärjäisi ollenkaan.

Vierailija
16/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksut hiukset. Suurin osa on kyllä geeneistä kiinni mutta näistä voi olla apua:

- Ei lämpökäsittelyä eikä kuivausta hiustenkuivaajalla

- Ei hiusvärejä (itse värjään hennalla)

- Hiukset letille yöksi

- Kaksihaaraisten leikkaus tarpeeksi usein

- Hiusten pesu joka päivä

- Omille hiuksille sopivat pesuaineet (omat hiukset on tosi säkkärät, joten hoitoaine on must)

- Takkujen selvittäminen hellästi, ylimääräisen harjaamisen välttäminen.

- Päänahan hieronta päivittäin

- Terveellinen ruokavalio jossa on esim. pähkinöitä ja avocadoa

(- Biotiini)

Tässä hyviä käytännön vinkkejä ja hyvä kun muistutit että tärkein on kuitenkin geenit. Intiassa reissatessa huomasin miten vanhoilla mummoilla ja kerjäläisilläkin oli paksumpi letti kuin mulla!

Itse lisäisin vähän kiistanalaisen vinkin mutta googletuksen arvoisen. Minoksidiili 2% liuos. Etenkin jos tuntuu että hiukset oikeasti harvenee ja jakaus päälaella kasvaa. Mulla muutenkin ohut tukka alkoi joitain vuosia sitten harventua entisestään ja jahkailun jälkeen otin minoksidiilin käyttöön. Vaikutuksissa kesti pidemmän aikaa mutta nyt selvästi parempi tilanne. Ei edelleenkään tuuhea tukka mutta jakauksen aukko on kuroutunut hyvin umpeen.

Tuohon vinkkiin "hiusten pesu joka päivä" lisäsin vielä, että todella miedolla pesuaineella ja ajatuksena että pestään päänahka, ei hiuksia.

Vierailija
17/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorana auki en hiuksia voi pitää, koska on ohuet, liukkaat ja päätä myöden menevät luirut. Aina on yön leteillä ja aamulla sitten tuuheat kiharat, joiden avulla saa esim. hyvältä näyttävän nutturan. Hyvät muotoilutuotteet. Joskus käytän myös lainerautaa esimerkiksi juhliin.

Ja suurin tekijä on nimenomaan geenit! Olit kuinka terveelliset elämäntavat omaava tahansa etkä koskaan ole käyttänyt mitään rajua hiuskäsittelyä, mutta jos geenit on ohut ja hento hiuslaatu, niin se ei muuksi muutu millään - ei edes millään Priorin-kapseleilla.