voinko jättää lapset nyt miehen vahdittaviksi?
Miehellä venähti eilinen ilta. Tuli kotiin ympäripäissää 10 maissa. On nyt päivän nukkunut. Voinko jättää 1 ja 3 vuotiaan isänsä kanssa ja lähteä omalle sovitulle menolleni?
Kommentit (16)
Hankala sanoa ku nukkuu eikä sitä saa kunnolla hereille että näkis
Ap
Et tietenkään voi jättää.
Taas tällainen miessika. Jätä se.
jätä. Siinäpähän oppii ottamaan vastuuta. Jos nyt jätät oman menosi väliin, niin saat tehdä niin jatkossakin. Mies luottaa että kyllä sinä perut omat menosi.
Laita muksut isän kanssa makuuhuoneeseen nukkumaan/leikkimään ja lähde. Kyllä se siitä herää kun on pakko.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:21"]Hankala sanoa ku nukkuu eikä sitä saa kunnolla hereille että näkis
Ap
[/quote] Noilla spekseillä en jättäis. Mitä jos sattuu jotain ja äijä vaan koisaa? En tajua ketään, joka nukkuvalle känniääliölle jättäis lapsensa vaan siks "ku mullaki on oikeus ja tolla velvollisuus".. Huhhuh. (Enkä tarkota nyt sua, ap, vaan yleisesti niille ketkä tämmöseen ketjuun yllä mainitusti kommentoi!)
No jestas sentään! Jos et miestä kunnolla hereille saa niin voitkohan jättää lapsesi käytännössä yhä sammuneena koomailevan miehen hoiviin?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:21"]Hankala sanoa ku nukkuu eikä sitä saa kunnolla hereille että näkis
Ap
[/quote] Noilla spekseillä en jättäis. Mitä jos sattuu jotain ja äijä vaan koisaa? En tajua ketään, joka nukkuvalle känniääliölle jättäis lapsensa vaan siks "ku mullaki on oikeus ja tolla velvollisuus".. Huhhuh. (Enkä tarkota nyt sua, ap, vaan yleisesti niille ketkä tämmöseen ketjuun yllä mainitusti kommentoi!)
[/quote]
just näin!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:21"]jätä. Siinäpähän oppii ottamaan vastuuta. Jos nyt jätät oman menosi väliin, niin saat tehdä niin jatkossakin. Mies luottaa että kyllä sinä perut omat menosi.
[/quote] tämähän tässä just ärsyttää. Kun kyllä mies tosiaan tiesi että mulla menoa. Ei vaan välittänyt sitten olla kuosissa kun ei se hänelle ole niin tärkeä tai mieluinen.
Ap
Senkis revit sen ylös ja sanot että mä lähden nyt. Tällaisestakin pitää tehdä joku ongelma.
äitinä et voi kouluttaa miestäsi lasten kustannuksella!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:32"]No jestas sentään! Jos et miestä kunnolla hereille saa niin voitkohan jättää lapsesi käytännössä yhä sammuneena koomailevan miehen hoiviin?
[/quote] jos mies sammunut ois niin en tieten jättäis. Mutta luulen kyllä että välttelee keskustelua ja kotihommia teeskentelemällä nukkuvaa. Ap
No jos mies vaan teeskentelee sammunutta ettei tartte puhua sulle/tehä kotihommia niin kyllä sitte taitaa olla parisuhteessa vähän isompiaki ongelmia :(
Keitä sille vahvaa kahvia ja pakota nousemaan ja siirtymään olkkariin. Kun on virkistynyt vähän, voit lähteä. Vastuu lapsista siirtyy täysin hänelle, kun astut ovesta ulos. Ihme ukko sulla.
Sain miehen ylös ja vakuutti olevansa kunnossa. Joten hauskaa iltaa mulle :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:55"]Sain miehen ylös ja vakuutti olevansa kunnossa. Joten hauskaa iltaa mulle :)
Ap
[/quote]
Tai sitten et kestäny av-mammojen kommentteja niin oli pakko keksiä joku mukavaki puoli mieheen.
Onko vielä kännissä?