Miten painosi on muuttunut tämän vuoden alusta?
Kommentit (41)
95 -> 85. Pitäisi saada vielä toinen kymppi ensi kesään mennessä.
Laskenut viisi kiloa. Olen tehnyt pieniä ruokavaliomuutoksia ja olen tuohon tyytyväinen. Paljon on vielä pudotettavaa.
Kesäkuun lopusta -11kg. Vuoden alusta ajateltuna en osaa sanoa. Olen iloinen vaikka matkaa on vielä toinen kymppi jäljellä.
Lihoin ja laihduin... tai siis paino nousi ja laski synnytin heinäkuussa. En ole tyytyväinen. Mutta matka on vielä alussa
Ei ole muuttunut mihinkään. Olen ollut samanpainoinen viimeiset 7 vuotta. Olen ihan tyytyväinen vaikka muutama kilo saiskin lähteä, mutta en jaksa stressata niistä.
Kesän jäljiltä vielä muutama liikakilo, jotka lähtevät parissa viikossa. Tyytyväinen olen.
-24 kg. Vielä kuusi kiloa tavoitteseen, eli pitäisi onnistua vuoden loppuun mennessä. Tyytyväinen olen, elämänlaatu on kohentunut huimasti.
Laskenut pari kiloa. Enemmän olisi sanut lähteä, mutta pääasia, ettei ainakaan ole noussut.
Pudonnut n. 25 kiloa. Olisi se voinut hiukan enemmänkin pudota. Pakko silti olla tyytyväinen.
Ei mitenkään, olen ollut saman painoinen 16 vuotiaasta saakka (58kg/172) ainoastaan raskausaikana lihoin 20kg, joka lähti pois "itsestään" vuodessa. Olen 41-vuotias.
Paino tippunut 85kg --> 63kg. Aloitin tyroksiinin vuoden alussa. Harmittaa. En osannut sopeuttaa syömisiäni tarpeeksi nopeasti. Paino putosi niin rajusti, että vaivalla hankitut lihakset hävisivät.
Oon lihonut jotain 5kg kesän aikana, nyt laihtunut 2kg kun pääsin lomalta ja on taas joku rytmi mukana arjessa. Ootan vaan että pääsen karistaan lopukin pois, en varsinaisesti laihduta koska "normaali" elämä kuluttaa ne kyllä veke :)
Vuoden alusta juhannukseen -5kg, jussina tein positiivisen raskaustestin joten varmasti on paino ainakin vähäsen noussut ja tulee vielä nousemaan.
-15 kg, toukokuussa aloitin elämäntaparempan. Ihan jees pudotus, vaatteetkin kaksi numeroa pienemmät kuin tuolloin. :) Vielä on kiloja jäljellä pudotettavaksi...
Laskenut 25 kg. Olen tyytyväinen, vielä 5-10 kg lisää niin sitten olen onnellinen ja normaalipainoinen.
Laskenut 8 kg. Olen nyt ihannepainossani ja tyytyväinen, tietysti!
-22 kg! Olen iloinen ja onnellinen, ja nautin taas pitkästä aikaa vaatteiden shoppailusta :)
Noussut lähes 10 kg, todella huono juttu. Masentaa ja tekee mieli vaan syödä. :(
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:11"]Vuoden alussa painoin 72kg ja nyt 59kg. Olin raskaana, tästä painoero.
[/quote]
Mulla sama. :D
- 7-8kg. Lähtöpaino oli normaali, samoin nyt. Tyytyväinen olen. En ole laihduttanut, ihan "itsekseen" pudonnut. Jos jatkaa putoamista, niin muutama saa vielä mennä...