Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina, Helsinki. Yritin miestäsi

Vierailija
06.09.2014 |

Moikka, ajattelin vaan kertoa että oon yrittänyt pokata miestäsi jo n. vuoden töissä. On väsyneen oloinen pikkulapsiajasta mutta silti ihan tolkuttoman hurmaava. Halusin vaan kertoa, että mies kehoitti mua painumaan vittuun rohkaosteissani itseni viimein. Pahoitteli kiroilua mutta sanoi rakastavansa sua ja kahta lastaan. Oon kateellinen, katkera ja yksinäinen. En voi uskoa, että mut torjui ekaa kertaa elämässäni mua kymmenen vuotta vanhempi ihan tavallinen mies. Vihaan sinua tällä hetkellä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:55"]

Tästä voi päätellä, että olisit mustasukkainen lapsille vaikka miehen saisikin. Joten unohda koko juttu!

[/quote]

Aion syrjäyttää ne edellisen liiton lapset uusilla lapsilla miehen kanssa, joten ei huolta.

Vierailija
42/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:52"] No hyvä mieshän se sitten onkin, kun ei lämmennyt. [/quote] Ei vielä... Nussiessaan Elinaa mies ajattelee ihan toista naista :) [/quote] Ei fantasia puolisosta huonoa tee..

[/quote]

Vaimo onkin vain reikä johon puretaan paineet. Ihastumiset ja kaipaus on toisaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö juttuja:))

Vierailija
44/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just...

Vierailija
45/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan ihmisiä olet, ap?

Vierailija
46/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:34"]

Sua ärsyttää että ne ei ole sun lapsia ja että se ei ole joku muu akka jolle mies sanoo "painu vittuun" sun vuoksi. Harmi, mutta kai sä järjellä tajuat että vaikka hän sun takia jättäisi tämän Elinan niin mikään uusperhekuvio ei olisi samanlainen kuin jos sä olisit vain taianomaisesti sen Elinan paikalla. Eli etsi oma tällanen unelmamies ajalta ennen kuin se on tavannut oman elinansa, se on tietysti vaikeampi tunnistaa mutta eiköhän niitä ole.

[/quote]

Hyvät miehet ovat varattuja, siksi yritän aina vain niitä, vapaista miehistä en ole kiinnostunut.

Ihan varmasti joskus vielä tärppää ja onnistun saamaan varatun miehen, katsotaan sitten miten sen miehen vaimon naama venähtää :D En malta odottaa!

[/quote]

Logiikkasi mukaan hyvä mies pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä