Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elina, Helsinki. Yritin miestäsi

Vierailija
06.09.2014 |

Moikka, ajattelin vaan kertoa että oon yrittänyt pokata miestäsi jo n. vuoden töissä. On väsyneen oloinen pikkulapsiajasta mutta silti ihan tolkuttoman hurmaava. Halusin vaan kertoa, että mies kehoitti mua painumaan vittuun rohkaosteissani itseni viimein. Pahoitteli kiroilua mutta sanoi rakastavansa sua ja kahta lastaan. Oon kateellinen, katkera ja yksinäinen. En voi uskoa, että mut torjui ekaa kertaa elämässäni mua kymmenen vuotta vanhempi ihan tavallinen mies. Vihaan sinua tällä hetkellä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle! Miks yrität rikkoa toisen perhettä?! Toivottavasti et koskaan löydä omaa onnea!

Vierailija
2/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:57"]Ihan oikein sulle! Miks yrität rikkoa toisen perhettä?! Toivottavasti et koskaan löydä omaa onnea!
[/quote]
Tiedätkö mitä, oon jollain tavalla samaa mieltä. Olin vaan niin tolkuttoman rakastunut.. Hellin ihastustani pitkään, kun ajattelin miehen flirttailevan mut sanoi olleensa vaan ystävällinen. Silti sydän on murtunut ja mulla on tosi paha olla. Ehdin jo haaveilemaan seksistä, parisuhtresta.. Lapsista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap!

Vierailija
4/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityä töihisi, tolvana.

Vierailija
5/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:03"]Keskityä töihisi, tolvana.
[/quote]
Työpanokseni on aina ollut huippuluokkaa.

Vierailija
6/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti mun on vaikea uskoa, että oli pelkkää ystävällisyyttä. Kaikki ne katseet.. :(

Vierailija
7/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hieno homma Elinalle, sulle harmi että petyit ja kenties muutit työilmapiirin kiusaantuneeksi, mutta ens kerralla sitten tarkistat ennen vuoden haaveilua, onko mies varattu ja/tai onko susta kiinnostunut. Ja jos olet rakastunut niin et ole kiinnostunut rakastamasi ihmisen perheen rikkomisesta. Ei se sen Elinan tai kenenkään muunkaan vaimon vika ole. Pyydä anteeksi nyt siltä työkaverilta ja sano että et tiedä mikä suhun meni.

Vierailija
8/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en ollut oikeasti vihainen, vaan kiihottunut ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen, oikeasti haluan sinua, ja Elinalla on karvainen perse.

Terv, Tauno

Vierailija
9/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi unelmamieheltä kuulostaa kun ei osaa torjua kuin painu vittuun -tyylillä...

Elina taitaa olla se pahin häviäjä tässä :)

Vierailija
10/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:09"]Tosi unelmamieheltä kuulostaa kun ei osaa torjua kuin painu vittuun -tyylillä...

Elina taitaa olla se pahin häviäjä tässä :)
[/quote]
Musta tuntuu, että hän säikähti. Ajauduimme seinää vasten, ja huulemme olivat koskettamassa.
Silti syvällä sisimmässäni uskon miehen haluavan mut. Niin monet kerrat olen saanut hänet kiinni tuijottamassa kävelyäni tai takapuoltani..
Mies jopa tönäisi mua hieman. Pahoitteli kyllä heti. En ole koskaan ennen kuullut kiroilevan.

Vierailija
11/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies, joka on liitossa koska niin kuuluu olla. Velvollisuudesta.

Haluaa sinua, mutta ei voi jättää perhettään vaikka tunteita olisikin.

Haluatko oikeasti niin heikon miehen, joka ei ota vastuuta omista päätöksistään vaan taipuu velvollisuuksien alla? 

Vierailija
12/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:09"]Ap, en ollut oikeasti vihainen, vaan kiihottunut ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen, oikeasti haluan sinua, ja Elinalla on karvainen perse.

Terv, Tauno
[/quote]
Elina on kyllä vaatimattoman näköinen verrattuna muhun. Mies kyllä kertoi ennen mitää hauskaa kotona oli sattunuy, eli varmaan muita avuja kuten huumorintaju. Silti ei vaan millään järjellä voi ymmärtää että hän valitsisi hänet mun sijastaan.

Vierailija
13/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä haluaako vai ei ja säikähtikö vai oliko oikeasti sitä mieltä, ei halua mitenkään rikkoa perhettään joten se siitä. Itkeskelet nyt hetken ja sitten eteenpäin!

Vierailija
14/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:20"]Tyypillinen mies, joka on liitossa koska niin kuuluu olla. Velvollisuudesta.

Haluaa sinua, mutta ei voi jättää perhettään vaikka tunteita olisikin.

Haluatko oikeasti niin heikon miehen, joka ei ota vastuuta omista päätöksistään vaan taipuu velvollisuuksien alla? 
[/quote]
Uskon, että jos hän ymmärtäisi kuinka hyvä meillä voisi olla hän jättäisi vaimonsa.

Vierailija
15/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa haaveilla.
T. Elina

Vierailija
16/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:21"]

No mitä väliä haluaako vai ei ja säikähtikö vai oliko oikeasti sitä mieltä, ei halua mitenkään rikkoa perhettään joten se siitä. Itkeskelet nyt hetken ja sitten eteenpäin!

[/quote]

Terv. Elina

Vierailija
17/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tää oli provo. Oikeesti me pantiin toimiston siivouskaapissa. Sori Elina. 

Vierailija
18/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:20"]Tyypillinen mies, joka on liitossa koska niin kuuluu olla. Velvollisuudesta. Haluaa sinua, mutta ei voi jättää perhettään vaikka tunteita olisikin. Haluatko oikeasti niin heikon miehen, joka ei ota vastuuta omista päätöksistään vaan taipuu velvollisuuksien alla?  [/quote] Uskon, että jos hän ymmärtäisi kuinka hyvä meillä voisi olla hän jättäisi vaimonsa.

[/quote]

Senkin hullu, ehkä jos ei olisi joskus 10 v aiemmin tavannut vaimoaan ja hankkinut lapsia, niin voisi varmaan olla onnellinen sun kanssa, mutta nyt ei. Unohda tämä jonka juna meni jo ja kohti uusia valloituksia siitä!

Vierailija
19/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Jos ei ole, niin onnea vaan elinalle

Vierailija
20/46 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:24"]Sori, tää oli provo. Oikeesti me pantiin toimiston siivouskaapissa. Sori Elina. 
[/quote]
Tämä en ollut minä! t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän