Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ohjeella teet mac n cheeseä?

Vierailija
06.09.2014 |

Siis sitä jenkkiläisten klassista lohturuokaa? haluaisin siitä valuvan pehmeän kermaista..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä koska se on epäterveellistä.

Vierailija
2/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:17"]

En tee sitä koska se on epäterveellistä.

[/quote]

No, tuolla logiikalla et varmaan syö etkä juo mitään muuta kuin vettä ja salaatinlehtiä, mutta kukin tietty tyylillään, kunnes kuolee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi, pitäisikin tehdä tuota pitkästä aikaa. Stockmannilta olen ostanut sitä raidallista cheddaria, siitä tulee minun (ja perheen mielestä) paras maku. Mikä sen juuston nimi oli, Seven... jotain. Tuo ruoka on taivaallista, grillikanan kanssa me sitä yleensä olemme syöneet.

Vierailija
4/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:32"]Ai vitsi, pitäisikin tehdä tuota pitkästä aikaa. Stockmannilta olen ostanut sitä raidallista cheddaria, siitä tulee minun (ja perheen mielestä) paras maku. Mikä sen juuston nimi oli, Seven... jotain. Tuo ruoka on taivaallista, grillikanan kanssa me sitä yleensä olemme syöneet.
[/quote]
Olette varmaan ylipainoisia.

Vierailija
5/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä miksi tota safkaa hehkutetaan, kamalaa höttöä. en ole terveysintoilija.

ja olen syönyt useita versioita useasssa paikassa. jäätävää evästä. itse tekisin ennemmin vaikka juustoperunat, kuin tuhlaisin juustoa moiseen sotkuun.

Vierailija
6/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:32"]Ai vitsi, pitäisikin tehdä tuota pitkästä aikaa. Stockmannilta olen ostanut sitä raidallista cheddaria, siitä tulee minun (ja perheen mielestä) paras maku. Mikä sen juuston nimi oli, Seven... jotain. Tuo ruoka on taivaallista, grillikanan kanssa me sitä yleensä olemme syöneet. [/quote] Olette varmaan ylipainoisia.

[/quote]

No itse asiassa emme. :)

Sun olo saattaisi parantua jos söisit jotain? Tai ehkä sinua vaan ei voi auttaa.

Vierailija
7/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:32"]Ai vitsi, pitäisikin tehdä tuota pitkästä aikaa. Stockmannilta olen ostanut sitä raidallista cheddaria, siitä tulee minun (ja perheen mielestä) paras maku. Mikä sen juuston nimi oli, Seven... jotain. Tuo ruoka on taivaallista, grillikanan kanssa me sitä yleensä olemme syöneet. [/quote] Olette varmaan ylipainoisia.

[/quote]

No itse asiassa emme. :)

Sun olo saattaisi parantua jos söisit jotain? Tai ehkä sinua vaan ei voi auttaa.
[/quote]

Öö? Ei mulla ole huono olo. Kun argumentit loppuvat...

Vierailija
8/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:33"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 10:32"]Ai vitsi, pitäisikin tehdä tuota pitkästä aikaa. Stockmannilta olen ostanut sitä raidallista cheddaria, siitä tulee minun (ja perheen mielestä) paras maku. Mikä sen juuston nimi oli, Seven... jotain. Tuo ruoka on taivaallista, grillikanan kanssa me sitä yleensä olemme syöneet. [/quote] Olette varmaan ylipainoisia. [/quote] No itse asiassa emme. :) Sun olo saattaisi parantua jos söisit jotain? Tai ehkä sinua vaan ei voi auttaa. [/quote] Öö? Ei mulla ole huono olo. Kun argumentit loppuvat...

[/quote]

Mikä SINUN argumenttisi oli alunperinkään? Ketjun aihe on tietty ruoka, joku kertoo tehneensä sitä joskus ja sinä tulet lässyttämään ylipainosta. Ruokaan tulee juustoa, poks, syöjä on lihava? Pettämätön päättelykyky sinulla. Not.