Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ristiäislahjaksi?

Vierailija
06.09.2014 |

Auttakaa, tänään pitää ostaa ristiäislahja eikä tiedetä mitä. Onko siihen joku tietty etiketti, mitä saa ja mitä ei saa ostaa? Kiitos :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut läheiselle rakkaalle pienelle tytölle helmet kaulaan. Sitten tykkään että Pentikin lastenlautasista on todella helppo syödä kun itse pieni harjoittelee - niitä olen ostanut aika monelle pienelle.

Vierailija
2/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian kumisaappaat. Vaikka koko 21.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesällä pojan ristiäisissä ja ostin satukirjan. Emme olleet kummeja.

Vierailija
4/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:48"]

Jos ette ole kummeja niin eipä ole mitään etikettiä, kummit ostaa yleensä ne valokuvakehykset ja lusikat tms.

[/quote]

Kummien ei todellakaan ole pakko ostaa näitä. Itse inhoan tuota hopeoitua krääsää. Meillä 4 lasta ja nuo valokuvakehykset on "ongelmajätettä"

Lapsemme sai 100€.n ruman kummilusikan joka on niin iso ettei edes sovi suuhun. Mitä tällaisella on tarkoitus tehdä? Meillä se ollut 6.v tummumassa varaston perällä ja harmittaa ihan vietävästi eikö tuolle rahalle tosissaan olisi ollut mitään muuta käyttöä? Jotain järkeä näissä ostoksissa!

Jos haluaa jotain koruliikkeestä niin itse tykkään että esimerkiksi sellainen säästöpossu johon saa kaiverruksen. = Ei maksa maltaita ja on jokin käyttötarkoitus.

Tytölle jotku oikeat pienet lasten helmet olisi ihanat

Tai ihan mitä vain jolla oikeasti on jokin idea. Kaikilla kun sitä krääsää ja turhaa tavaraa tuntuu olevan. 

Joskus näin liikkeessä jonkin rasian kummilapselle jonka sisällä oli pieni putkilö minne pystyi ottamaan kastevettä muistoksi!??? - Kertakaikkiaan mitä sitä oikein myydään! :D

Vierailija
5/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmat oo antaneet mitään ohjetta. Itse ostin kummipojalle semmosen hopeisen (?) kuplawolkkari säästöpossun mitä on kaikissa kultasepän liikkeissä myynnissä. Vanhemmat pyysivät sitä. Ensikuussa minusta tulee sylikummi ja lupasin ostaa kummilusikan. Oma tyttäreni sai lahjaksi mm kastehelmet, kalevalan siivet-korun, käsin maalatun posliinilautasen jossa enkeleitä ja pilvissä lukee nimi, syntymäaika ja pituus sekä paino, kummilusikan, rahaa (minun huonokuntoiselta iso-isältäni joka ei jaksa enää pyöriä kaupoissa. Laitettiin lapselle säästöön). En nyt ihan kaikkia lahjoja muista mutta siinä vähän esimerkkejä. Se siivet-koru on aika ihana, ja sopii sekä tytölle että pojalle lahjaksi

Vierailija
6/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ideoista, eiköhän näillä neuvoilla jotakin löydetä tänään :)

Vierailija
7/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole kummeja niin eipä ole mitään etikettiä, kummit ostaa yleensä ne valokuvakehykset ja lusikat tms.

Vierailija
8/8 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin kirjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi