Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MitkÀ on kissan parhaat puolet?

Vierailija
15.08.2021 |

đŸ˜ș

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

hauskoja, mukavia, ystÀvÀllisiÀ, pehmeitÀ, suloisia, hyvÀntuoksuisia, lempeitÀ, persoonallisia, itsepÀisiÀ, rakastavia

Vierailija
2/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun kissan parhaat puolet on se, ettÀ tulee ovelle vastaan kun tulee kun tulee kotiin, kurnailee, kehrÀilee ja maukuu jatkuvasti, antaa rapsuttaa vaikka mahasta ja pyörii söpösti kyljeltÀ kyljelle.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PyydystÀÀ hiiret ulkorakennuksista

Vierailija
4/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Äly ja huumoriintajuisuus, ynnĂ€ mielikuvitus joka on rajaton.

Vierailija
5/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koska on kissa.

Vierailija
6/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissan parhaat puolet on se, ettÀ tulee ovelle vastaan kun tulee kun tulee kotiin, kurnailee, kehrÀilee ja maukuu jatkuvasti, antaa rapsuttaa vaikka mahasta ja pyörii söpösti kyljeltÀ kyljelle.

Vaikka pirtti olisi tÀynnÀ vÀkeÀ niin kun se, ketÀ kissa pitÀÀ emonaan, avaa oven niin saa ainakin nuoren kissan sÀntÀÀmÀÀn hÀntÀ pystyssÀ paljon juttua naukuen, ovelle.

Tuohon siis ei voi edes vaikuttaa sillÀ, ettÀ muutkin puhdistavat hiekkalaatikkoja, antavat ruokaa ja raikasta vettÀ. Kissa rakastaa emon sylissÀ oloa ja sitÀ, ettÀ saa leipoa emoa tassuillaan ja kehrÀtÀ samalla.

Kissa voi vaikka tulla nukkumaan emona pitÀmÀnsÀ sÀnkyyn ja imeskellÀ pitkin yötÀ emonsa hiuksia. Ja en puhu nyt edes liian varhain emostaan vieroitetusta kissanpennusta.

Vierailija
7/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kissa taitaa olla ainoa, joka ilahtuu kun saa tyhjÀn kenkÀlaatikon lahjaksi?

Vierailija
8/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kissa voi kuvitella olevansa kokkiohjelman tuomari ja seurata aina keittiöön kun on aika laittaa ruokaa. Kissa istuu sitten keittiöjakkaran pÀÀllĂ€ ja ohjeistaa sieltĂ€ kĂ€sin ruoanlaittoa 😄. Siis kertakaikkiaan suloinen höpsö!

Myös pyykkien koneeseen laittaminen, koneen rummuissa pyörimisen ja kuivumaan ripustaminen pitÀÀ kestÀÀ kissan kriittinen katse.

Vierailija
9/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NenÀ!

Vierailija
10/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on sekĂ€ kissa ettĂ€ koira. Koira saa mut tuntemaan itseni fiksuksi ja kissa tuntemaan itseni tyhmĂ€ksi. Koska osaan nauraa itselleni, kissani saa mut nauramaan useammin. 

Vierailija
11/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ulkopuoli on mukava silittÀÀ mutta takapuolesta tulee pahanhajuista kakkaa

Vierailija
12/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NenÀ!

Minulle on moni ihminen sanonut, ettÀ minulla on kissan nenÀ. Piruiluako?

Pieni se on ja karvaton mutta kuitenkin mielestÀni ihmisen nenÀ. Kukaan ei ole vielÀ silitellyt rauhallisesti nenÀnselkÀÀni.

Vierailija
13/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pyydystÀisikin, pikkulinnuthan ne perkeleet tappavat. Niin ja parhaina puolina voisin mainita, ettÀ ainakin muinaisessa pahkasika lehdessÀ tehtiin hoitokissa Jonnasta mukavat ja lÀmpöiset tohvelit.

No ÀlÀ pÀÀstÀ ulos. Niin yksinkertaista.

Vierailija
14/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kissan pitÀÀ hyvÀksyÀ mahdollinen poikaystÀvÀehdokas. Kissa pÀÀttÀÀ, eivÀt ihmiset jos eivÀt sitten halua olla vain poikaystÀvÀn luona. Kissa ei pidÀ pahoista ihmisistÀ.

Vierailija
15/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Omatoiminen ja itsenÀinen

Vierailija
16/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pyydystÀisikin, pikkulinnuthan ne perkeleet tappavat. Niin ja parhaina puolina voisin mainita, ettÀ ainakin muinaisessa pahkasika lehdessÀ tehtiin hoitokissa Jonnasta mukavat ja lÀmpöiset tohvelit.

No ÀlÀ pÀÀstÀ ulos. Niin yksinkertaista.

HyvÀ ohje kaikille, joskaan minulla ei ole kissaa. EikÀ tule. Puhuin naapuruston pikku kullannupuista.

Vierailija
17/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ–€đŸŸ Tassut! đŸŸđŸ–€

Vierailija
18/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis onko kissa sittenkin seurallinen?

Vierailija
19/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan pitÀÀ hyvÀksyÀ mahdollinen poikaystÀvÀehdokas. Kissa pÀÀttÀÀ, eivÀt ihmiset jos eivÀt sitten halua olla vain poikaystÀvÀn luona. Kissa ei pidÀ pahoista ihmisistÀ.

Siis, ettÀ annat kissan pÀÀttÀÀ sinun rakkauselÀmÀstÀsi? Kaikenlaista sitÀ onkin.

Vierailija
20/27 |
15.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kissa sittenkin seurallinen?

Etkö tiennyt? Kissatkin voi olla seurallisia. Mun kissat seuraa mua melkein joka paikkaan.