Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on kissan parhaat puolet?

Vierailija
15.08.2021 |

😺

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskoja, mukavia, ystävällisiä, pehmeitä, suloisia, hyväntuoksuisia, lempeitä, persoonallisia, itsepäisiä, rakastavia

Vierailija
2/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissan parhaat puolet on se, että tulee ovelle vastaan kun tulee kun tulee kotiin, kurnailee, kehräilee ja maukuu jatkuvasti, antaa rapsuttaa vaikka mahasta ja pyörii söpösti kyljeltä kyljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydystää hiiret ulkorakennuksista

Vierailija
4/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ja huumoriintajuisuus, ynnä mielikuvitus joka on rajaton.

Vierailija
5/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kissa.

Vierailija
6/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissan parhaat puolet on se, että tulee ovelle vastaan kun tulee kun tulee kotiin, kurnailee, kehräilee ja maukuu jatkuvasti, antaa rapsuttaa vaikka mahasta ja pyörii söpösti kyljeltä kyljelle.

Vaikka pirtti olisi täynnä väkeä niin kun se, ketä kissa pitää emonaan, avaa oven niin saa ainakin nuoren kissan säntäämään häntä pystyssä paljon juttua naukuen, ovelle.

Tuohon siis ei voi edes vaikuttaa sillä, että muutkin puhdistavat hiekkalaatikkoja, antavat ruokaa ja raikasta vettä. Kissa rakastaa emon sylissä oloa ja sitä, että saa leipoa emoa tassuillaan ja kehrätä samalla.

Kissa voi vaikka tulla nukkumaan emona pitämänsä sänkyyn ja imeskellä pitkin yötä emonsa hiuksia. Ja en puhu nyt edes liian varhain emostaan vieroitetusta kissanpennusta.

Vierailija
7/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa taitaa olla ainoa, joka ilahtuu kun saa tyhjän kenkälaatikon lahjaksi?

Vierailija
8/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa voi kuvitella olevansa kokkiohjelman tuomari ja seurata aina keittiöön kun on aika laittaa ruokaa. Kissa istuu sitten keittiöjakkaran päällä ja ohjeistaa sieltä käsin ruoanlaittoa 😄. Siis kertakaikkiaan suloinen höpsö!

Myös pyykkien koneeseen laittaminen, koneen rummuissa pyörimisen ja kuivumaan ripustaminen pitää kestää kissan kriittinen katse.

Vierailija
9/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä!

Vierailija
10/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä kissa että koira. Koira saa mut tuntemaan itseni fiksuksi ja kissa tuntemaan itseni tyhmäksi. Koska osaan nauraa itselleni, kissani saa mut nauramaan useammin. 

Vierailija
11/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuoli on mukava silittää mutta takapuolesta tulee pahanhajuista kakkaa

Vierailija
12/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä!

Minulle on moni ihminen sanonut, että minulla on kissan nenä. Piruiluako?

Pieni se on ja karvaton mutta kuitenkin mielestäni ihmisen nenä. Kukaan ei ole vielä silitellyt rauhallisesti nenänselkääni.

Vierailija
13/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pyydystäisikin, pikkulinnuthan ne perkeleet tappavat. Niin ja parhaina puolina voisin mainita, että ainakin muinaisessa pahkasika lehdessä tehtiin hoitokissa Jonnasta mukavat ja lämpöiset tohvelit.

No älä päästä ulos. Niin yksinkertaista.

Vierailija
14/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan pitää hyväksyä mahdollinen poikaystäväehdokas. Kissa päättää, eivät ihmiset jos eivät sitten halua olla vain poikaystävän luona. Kissa ei pidä pahoista ihmisistä.

Vierailija
15/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatoiminen ja itsenäinen

Vierailija
16/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun pyydystäisikin, pikkulinnuthan ne perkeleet tappavat. Niin ja parhaina puolina voisin mainita, että ainakin muinaisessa pahkasika lehdessä tehtiin hoitokissa Jonnasta mukavat ja lämpöiset tohvelit.

No älä päästä ulos. Niin yksinkertaista.

Hyvä ohje kaikille, joskaan minulla ei ole kissaa. Eikä tule. Puhuin naapuruston pikku kullannupuista.

Vierailija
17/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖤🐾 Tassut! 🐾🖤

Vierailija
18/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kissa sittenkin seurallinen?

Vierailija
19/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan pitää hyväksyä mahdollinen poikaystäväehdokas. Kissa päättää, eivät ihmiset jos eivät sitten halua olla vain poikaystävän luona. Kissa ei pidä pahoista ihmisistä.

Siis, että annat kissan päättää sinun rakkauselämästäsi? Kaikenlaista sitä onkin.

Vierailija
20/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kissa sittenkin seurallinen?

Etkö tiennyt? Kissatkin voi olla seurallisia. Mun kissat seuraa mua melkein joka paikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän