Paras paikka asua Helsingissä!
Tervehdys kaikille!
Helsinkiin muutto houkuttelisi, joten missä päin Helsinkiä olisi paras asua?🤔
Kommentit (13)
Tervehdys itsellesi! Helsingissä on paras asua riittävän lähellä ja/tai järkevien kulkuyhteyksien päässä kuvitteellisesta fyysistä läsnäoloa vaativasta työ- tai opiskelupaikasta tai tärkeästä harrastuksesta, sellaisessa alueella ja asunnossa jonka oma talous kestää. Jos perheessä on useampi henkilö tai kysyjällä useita edellä mainittuja aktiviteetteja, on joko priorisoitava tai tehtävä kompromissiratkaisu ja valita yhteisesti sopivin vaihtoehto.
Asun Viikissä, mikä on ihan ok. Luonnonläheinen ja rauhallinen. Mutta jos jäisin Helsinkiin niin hakeutuisin Suomenlinnaan. Lähden kuitenkin maalle, kunhan vaan kerkiän.
Jos kaikki asukkaat olisivat kantasuomalaisia, kaikki kaupunginosat olisivat erinomaisia.
Kyllä itse en muuta enää Helsinkiin, muuten kuin mahdolliseen sukuhautaan Malmin hautausmaalle. Helsingin väkiluvusta on jo kohta 40% muun maalaisia ja sen kyllä huomaa 🤬
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse en muuta enää Helsinkiin, muuten kuin mahdolliseen sukuhautaan Malmin hautausmaalle. Helsingin väkiluvusta on jo kohta 40% muun maalaisia ja sen kyllä huomaa 🤬
Joo kiitos, sua ei Stadissa kaivatakaan
En asuisi Hgissä missään muualla kuin jossain luksuspalatsissa meren rannalla. Muuten asun mieluiten jossain ihanassa pienessä taajamassa Uudellamaalla tms.
Sehän riippuu siitä, missä työpaikka sijaitsee ja mitä asuinpaikaltaan haluaa. Ystävälleni lähellä keskustaa on paras, sillä hän haluaa päästä jalkaisin ravintoloihin, teattereihin jne. ja ei kaipaa minkäänlaista pihaa, vaan haluaa päästä ulko-ovesta suoraan kadulle.
Itselle taas itä-helsinkiläinen, rauhallinen omakotitaloalue on paras. Minulle tärkeitä on rauhallinen alue, iso piha kasvimaineen ja kasvihuoneineen, lähellä olevat metsät ja rannat, on kuin maalla olisi.
Vierailia kirjoitti:
Lauttasaareen.
Metrosta kulkeutuu roskaa,
Mistä kukakin tykkää ja mihin rahat riittävät. Jos olisi enemmän rahaa, muuttaisin Olympiatermiaania vastapäätä oleviin taloihin. Hieno mermaisema etelään ja lyhyt kävelymatka kauppatorille.
Tai sitten Kampinkeskuksen asuntoihin. Pääsisi hissillä suoraan ostoskeskukseen.