Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on kissan parhaat puolet?

Vierailija
15.08.2021 |

😺

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissan pitää hyväksyä mahdollinen poikaystäväehdokas. Kissa päättää, eivät ihmiset jos eivät sitten halua olla vain poikaystävän luona. Kissa ei pidä pahoista ihmisistä.

Siis, että annat kissan päättää sinun rakkauselämästäsi? Kaikenlaista sitä onkin.

Sai päättää ja olen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
22/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko kissa sittenkin seurallinen?

Etkö tiennyt? Kissatkin voi olla seurallisia. Mun kissat seuraa mua melkein joka paikkaan.

Mulle sanottiin, että ota mieluummin koira kun kissat vaan nukkuu omissa oloissaan. Haluaisin kuitenkin kissan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kissasta, meidän kisu ainakin on, mutta kaikki ei. Ihan erilainen kissa kuitenkin on kuin sosiaalinen koira, mutta pitää vaan tajuta niiden erot. Mulla on ollut koira ja nyt on kissa, meni vähän aikaa tottua kissaan (ja kissan meihin), mutta nyt on oppinut että minkälaisia kisut on. Ihanaa kun kisu tulee ovelle vastaan ja "juttelee" meille :) ja kerjää silityksiä ja kaikkea.

Vierailija
24/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiennyt? Kissatkin voi olla seurallisia. Mun kissat seuraa mua melkein joka paikkaan.

Mulle sanottiin, että ota mieluummin koira kun kissat vaan nukkuu omissa oloissaan. Haluaisin kuitenkin kissan.

Meidän kissa ainakin on suurimman osan ajasta jollain lailla ihmistensä seurassa eikä tykkää olla liian kauan yksin, vaikka toki päivittäin nukkuu ihan omassa rauhassaankin

Vierailija
25/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kissasta, meidän kisu ainakin on, mutta kaikki ei. Ihan erilainen kissa kuitenkin on kuin sosiaalinen koira, mutta pitää vaan tajuta niiden erot. Mulla on ollut koira ja nyt on kissa, meni vähän aikaa tottua kissaan (ja kissan meihin), mutta nyt on oppinut että minkälaisia kisut on. Ihanaa kun kisu tulee ovelle vastaan ja "juttelee" meille :) ja kerjää silityksiä ja kaikkea.

Ihana 😻

Vierailija
26/27 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissassa parasta on sen:

- jatkuva juttelu

-tulee heti kun kutsuu

- ruokapöydässä istuu tuolissa, pieni naama tuijottaa pöydän tasolla

- tulee aina nukuttamaan iltaisin, laittaa tassunsa kaulalle, hyrrää ja sammuu viereen

- kun laatikolla on käyty asioilla, peittää tarpeensa ja naukuu kovaa: ” Tule putsaamaan, Pussi. Heti.”

🐾😻❤️

Vierailija
27/27 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murisee välillä ei-millekään ikkunan edessä ja saalistaa jotain itselleni näkymättömiä pieniä olioita sisällä.

Pistää miettimään maailmankaikkeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi