Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on että lapsilla tulee siinä esiteiniaikaan sellainen että pesulle ei mentäisi millään?

Vierailija
15.08.2021 |

Tai ainakin olen kuullut muilta samaa.
Meillä taistellaan nyt kolmannen esiteinin kanssa tästä.
Alusvaatteita ei vaihtaisi eikä sukkia. Muista vaatteista puhumattakaan!
Jos käy suihkussa niin saattaa unohtaa pestä hiukset.
Tyttö vielä kyseessä. Hielle ei haise mutta hiukset rasvaiset.
Kahden pojan kanssa sama juttu.
Nykyään käyvät joka aamu suihkussa, varsinkin arkena mutta oli vaihe että pesulle meno oli vaikeeta.
Meillä on ihan pienestä pitäen käyty päivittäin suihkussa ja käyn itsekin joka päivä.
Ärsyttää olla hygieniapoliisina mutten halua että.lapseni kulkee tuolla likaisena kaikin puolin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan käyneeni kyllä pesulla päivittäin, koska se oli yksi monista asioista mistä meillä kotona ei neuvoteltu.

Lempivaatteitani sensijaan piilotin, jotta äiti ei niitä laittanut pyykkiin, sillä halusin ne ehdottomasti kouluun laittaa. Minulla ei ollut kuin tyyliin 1 - 2 sellaista vaatekappaletta, joista aidosti tykkäsin kun olin saanut itse valita. Loput oli siskon vanhoja, ja meillä oli niin eri tyyli kuin vain voi olla. Yläasteella sain pari kertaa rahaa vaatteisiin, ja mulla oli ehkä sitten jopa kolme tai neljä paitaa, joita käytin. Housuja ehkä yhdet tai kahdet.

Oon varmana haissu niitten vaatteitten kanssa, jotka vielä kuorrutin jollain hajuvedellä muka peittääkseni lian hajun, yh.

Vierailija
22/22 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset suihkun keksivät viimeistään silloin, kun kiinnostus vastakkaiseen (tai miksei samaankin) sukupuoleen herää. Sen jälkeen nuori alkaa huolehtia hygieniasta tarpeettomankin kovasti. Hän tarkkailee omaa kehoa ja miettii kovasti, onko keho ruma vai kaunis, miellyttävä vai epämiellyttävä, onko siinä hajuja ja niin edelleen. Viimeistään viisikymppisenä peseytymisasioista on muodostunut yleensä tasapainoinen ja järkevä käsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä