Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyisen asunnon takuuvuokra uuteen asuntoon

Vierailija
15.08.2021 |

Eli siis asun nyt vuokralla ja olen muuttamassa toiselle paikkakunnalle uuteen asuntoon. Kun hankin uuden asunnon tulee minun maksaa takuuvuokra ennen kuin saan asuntoon avaimet. Tästä nykyisestä asunnosta saan takuuvuokran takaisin sitten kun olen tyhjentänyt ja siivonnut asunnon ja palauttanut avaimet. Mulla ei ole ylimääräistä rahaa.. eli tarvitsisin tän asunnon takuuvuokrarahan uuden asunnon takuuvuokrarahaksi, mut eihän toi oo mitenkään mahdollista? Onko muilla ollut vastaava tilanne ja miten sen ootte ratkaissut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?

Vierailija
2/6 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla pitää olla takuuvuokra, uuden sekä vanhan asunnon kuukauden vuokra. Sinun olisi pitänyt säästää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kaikilla, jotka muuttavat. Aina on ollut sen verran säästössä, jotta voin maksaa uuden asunnon takuun. Ole onnellinen, mikäli kyse vaan yhden kuun vuokrasta. Joskus pyydetään useampaa kuukautta.

Saatko lainattua jostakin rahat siksi aikaa, että saat vanhasta asunnosta vuokratakuun takaisin? Tai onko luottotiedot kunnossa, jos joudut turvautumaan pikavippiin?

Vierailija
4/6 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit säästänyt. Ihan kaikki muut on säästänyt. Säästäminen on helppoa kaikille. Siirtää vaan rahaa syrjään. Käyttää vaikka vaan puolet mitä tienaa. Jos haluaa enempi säästää niin siirtää vaan enempi.

Niin helppoa on säästäminen.

Vierailija
5/6 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota luottokortilta. Maksa luotto pois kun saat edellisen asunnon takuusumman takaisin. Ehdit maksaa takaisin ennen kuin edes lasku ehtii tulla. Korkoakaan ei mene.

Edellyttää toki, että et ole tuhonnut asuntoa.

Vierailija
6/6 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainattava se sitten on. Ellei luottokortin raja riitä, sukulaisilta tms lyhytaikaisesti.