G: Montako lasta ja montako toivoisit?
[color=darkviolet]Aina puhutaan tilastoissa, että keskimäärin 2. jotain lasta perheessä. . .tehdäänpä tänne oma tilasto :)
Toinen tulossa ja enempää en toivo. Näin luulen. Ikää nyt 28v.
Kommentit (36)
Kolmatta odotan ja siihen varmaan jää meillä, jos kaikki menee nyt hyvin. Kolmannestakin sain miehen kanssa neuvotella aika perusteellisesti, hänelle olisi 2 riittänyt. Puhuu sterilisaatioon menosta.
En itsekään tästä raskaanaolosta hirveästi välitä, vauvat ovat ihania! Ikää nyt 36, joten hetki olisi vielä aikaa. Minulle neljäskin olisi ok, mutten ala siitä kättä vääntämään.
Tämä tuleva on miehen toinen ja siis tietysti mun neljäs.. Mä ehkä jättäisin tähän,vaikken vanno,mies haluis ehkä vielä yhden :D
Saas nähä kui käy :)
Maria ja himpula 20+2 sekä t-97,p-99,p-05
niin ja ikää siis 27vee
Lapset 5v, 4v ja 2v, joten tahti on (joidenkin) mielestä ollut tiukka ;-)
Mies oli jo Kolmosen kohdalla sitä mieltä, että on viimeinen, mutta niin se mieli muuttuu..
Mä uskon, että tähän jää lapsemme, mutta vannomatta paras!
Alkaa olla riittävästi. Mutta katsotaan nyt jos vielä parin vuoden päästä sen tytön saisi. :) Mies haluaisi vielä yhden.
Yhteiset 1v2kk ja vielä syntymätön (rv 37+3). En ainakaan tähän heti perään jaksa kolmatta. Itsellä ikää siis 32v. Miehellä 38v.
Odotan ensimmäistä ja jos vain tulee olemaan mahdollista niin haaveeni olisi 2-3 lasta.
Ja tämän jälkeen on meidän perheen lapsiluku täynnä. Kolmesta lapsesta ollaan miehen kanssa molemmat aina haaveiltu (meillä kummallakin on kaksi sisarusta itsellämmekin) ja nyt näyttäisi, haavemme on myös toteutumassa.
Mutta tämän viimeisen vauvan jälkeen meillä siirrytään taas sitten uuteen elämänvaiheeseen. Minä takaisin töihin, kaikki vauvakamat myyntiin jne. Itse asiassa töihin jo vähän kaipailenkin kun kaikki kolme lasta tulevat neljän vuoden sisään ja olen ollut kotona koko tämän ajan... Ihanaa se on kyllä ollut mutta vähitellen kaipaan jo takaisin työelämäänkin :-)
Itse olin jo huimat 31 esikoisen syntyessä, joten tunnen itseni täällä vanhaksi! Olen heittänyt ilmaan, että haluan kymmenen lasta, johon mies naureskelee =) Tällä rahatilanteella joutunen tyytymään tähän kolmeen, mutta kovasti haaveilen silti, että elämä toisi meille vielä muutaman lisää.
Poika nyt 4v7kk ja tyttö 2v2kk. Ikää itselläni 23v.
Tämä tuleva on meidän perheen viimeinen. Tällä erää ;D Totta puhuen, uskon että kolme on meidän perheelle sopiva lapsiluku, mutta kun eihän sitä koskaan tiedä..
-piias- rv 38+3
Minä olen aina pitänyt 3 lasta hyvänä määränä. Mies on luvannut suostua kahteen.
Ennestään meillä on 1-vuotias tyttö. Seuraava syntyy, jos on syntyäkseen, ensi keväänä. Silloin siis olemme miehen mielestä lisääntyneet riittävästi - ehkä minunkin mielestäni. Olen jo viritellyt keskustelua sterilisaatiosta (siis miehen), mutta se ei miellytä miestä. Olen niin tympääntynyt noita hormooneja itseeni tunkemaan. Saa nähdä, mitä tehdään. Molemmat ollaan 30-kymppisiä.
Mut 4-5 oltais haluttu. Mut tais käydä niin, ettei saatu yhtään. Kaikki hoidot alkaa olla jo takana. Yks ICSI käydään vielä läpi.
Kaikille äideille oikein paljon ymmärrystä ja voimia sekä toivon, että arvostatte, että olette lapsia saaneet.
ja ikää jo 30, eli minä olen se tilastoissa näkyvä odottaja. tässä odotuksessa tajusin yhtäkkiä myös, että ilmeisesti se toinenkin pitää tehdä.
mutta olipa mielenkiintionen gallup, kun oli tosiaan niin monta nuorta suurperheen äitiä.
neronja
Paljon on nuoria suurperheenäitejä täällä
Silti aina puhutaan ja kirjoitetaan, että ensisynnyttäjien ikä nousee ja nousee. Ja sekin vielä, että ihmiset muka(?) tekee lapsia vähemmän ja vähemmän. Täällä Vauva-palstalla ei ainakaan siltä vaikuta :-).
neronja, luulen, että tilastot kyllä pitää paikkansa, ja vauva-palstalle on valikoitunut niitä, joilla on paljon lapsia. Tai sitten lapsiluku alkaa hiljalleen kasvaa! tai sitten käsillä kehitys, että on toisaalta suurperheitä ja toisaalta yksilapsisia perheitä -> keskimäärin kaksilapsisia.
maahinen: voimia sinulle.
6 lasta, seitsemäs syntyy marraskuussa, ja paljon haluan siis todellisen suurperheen ;D ikää molemmilla 31. Lapset 1-9 vuotiaita.
Jos multa kysytään, niin haluaisin vielä pari kullanmurua. Miehen mielestä jää tähän. Niinpä niin....tuota se on sanonut heti toisen muksun jälkeen. Aina vaan on mieli muuttunut, toivottavasti vielä pari kertaa. Sterilisaatioista on meidän mies puhunut. Jos sen haluaa, niin ok, mutta mulle ei sitä vielä tehdä.
piipero ja muksut 5v,3v ja 2v
Eli olen 30 vee. Lapsia on 4. Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. iältään 10v-7kk väliltä.
Jos multa kysytään niin viides saa tulla kun on tullakseen,,miehestä en oo niin varma..