Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Montako lasta ja montako toivoisit?

29.08.2006 |

[color=darkviolet]Aina puhutaan tilastoissa, että keskimäärin 2. jotain lasta perheessä. . .tehdäänpä tänne oma tilasto :)

Toinen tulossa ja enempää en toivo. Näin luulen. Ikää nyt 28v.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä odottelen vasta:)

Ja toivottavasti kaikki menee hyvin!

Isäntä haluaa 7 veljestä 8)

Itselleni riittäisi hyvin 2:)

Ikä 22

Vierailija
2/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän taitaa jäädä. Ikää 30 eli voihan se mieli vielä muuttua :)

Mayella rv 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä on varma että jää=)

L+5 ja sissi rv 10+

Vierailija
4/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveena kuusi lasta

Ikää nyt 22v

Vierailija
5/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kolme on haaveena ollut..

Jää nähtävaksi onko lapsiluku tämän jälkeen täynnä, vai siunaantuuko niitä vielä jossain vaiheessa lisää..

Vierailija
6/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on 4 yhteistä plus miehen oma, eli sisaruskatraassa viisi, tällähetkellä. Odotan viidettä nyt, rv. 22.

Sitten kun tää kuudes syntyy, ollaan miehen kanssa päätetty että lapsiluku jää tähän. Ikää mulla on 31, että aikaa kyllä olisi =)

Vierailija
7/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista viidensistä ja kuudensista... No perheessä kuusi lasta, mulla viis, sitten kun masuasukki syntyy tammikuussa.

Vierailija
8/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä odotan ja luultavasti tämä on viimeinen odotukseni. Ikää ehtii vauvan syntymän aikoihin täyttyä 32 vuotta, joten vannomatta paras. Vielä on aikaa perheen kasvaa....;) (Mutta jos mieheltä kysyisin, niin ehdottomasti olis sitä mieltä, että tämä on viimeinen.)

Vierailija
9/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas syntyy kohtikään ja voipi olla, jotta viimeiseksi jää. Toisaalta jos elämäntilanne tuntuu sopivalta, niin ehkä jopa neljäs voisi tulla, mutta sitten mennään jo aika äärirajoilla.

Eihän sitä koskaan tiedä...

Vierailija
10/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on neljäs tulossa lokakuussa. Aika tiuhaan tahtiin tulivat, kun vanhin on nyt 7v.

Ikää mulla on 26v eli todellakin vannomatta paras, mutta luulen, että lapsiluku on tämän jälkeen täys.

Vierailija
11/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaksi poikaa, kolmas siintää haaveissa ja ehkäpä jopa neljäs, sitten riittää.

Mareila+Pojat

Vierailija
12/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toinen tulossa ja mukavalta tuntuu. Toisaalta luulisin, ettei enää näitä biologisia. Ehkä sitten sijaislapsia tai adoptoituja...Katsotaan...Ja ikää nyt 27v.

Manunen+poika 2,5v+rv8+6

Vierailija
13/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes vauva tulossa.

Koskaan en oo ajatellut montako haluan,elämä vaan sitte kertonu ...heh... mutta nyt tiiän että viimestä viiään.

Ikää 33v.(muksut 14v-2v)

Vierailija
14/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan sanoin että kolme teen alle kolmikymppisenä :) Nyt ikää 28v ja neljäs tulossa joulukuussa :D siihen jää sitten lapsien lukumäärä, täytyy varmaan väliin mennä töihinkin :)

Vierailija
15/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena sanoin, etten koskaan halua lapsia. Esikoisen sainkin vasta 32-vuotiaana. Se olikin monien eri syiden takia sellainen myllytys, että vannoin, että esikoinen jää ainokaiseksi. No, mieli muuttui ja nyt odotan toista.

JOS nyt kaikki menee hyvin, tämä joulukuussa (?) syntyvä jää ehdottomasti viimeiseksi. Päätös on niin ehdoton, että harkitsen jopa sterilisaatiota tämän jälkeen.

Vierailija
16/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena sanoin, etten koskaan halua lapsia. Esikoisen sainkin vasta 32-vuotiaana. Se olikin monien eri syiden takia sellainen myllytys, että vannoin, että esikoinen jää ainokaiseksi. No, mieli muuttui ja nyt odotan toista.

JOS nyt kaikki menee hyvin, tämä joulukuussa (?) syntyvä jää ehdottomasti viimeiseksi. Päätös on niin ehdoton, että harkitsen jopa sterilisaatiota tämän jälkeen.

Vierailija
17/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen joskus sanonu et 1-2 olisi sopiva lapsiluku, mutta jotenki se vauvakuume aina iskee:) ja kun niitä on saanu vähän pitemmän aikaa odottaa, ennenkuin raskaaksi olen tullut. Ikää nyt 27v ja voipi olla viimeinen lapsi mikä meille suodaan kun ei välttämättä voi enään saada:(

Vierailija
18/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi on ja kolmatta odotellaan. Haaveissa on minulla vielä tämän jälkeen 1 tai 2, miehelle taitaisi riittää tämän jälkeen 1. Ikää on minulla 28 ja miehellä 31

Vierailija
19/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaa (?) odotellaan. Miehen toinen.

Ennen halusin ja puhuin aina neljästä, nyt raskaus ollut aika vaivalloinen niin enpä taida enää tähän uudelleen ryhtyä? Ikää vasta kyllä 25v, että 10v:n päästä mieli voip olla toinen ;) Monet kyllä vitsailee, että " taidat yrittää niin kauan kuin tytön saat" (Tyyliin Beckhamit ;), mutta ei oo niin tärkeetä kuitenkaan että terveyttä sen takia uhmaan.

Ardisia 19+2

Vierailija
20/36 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti aina puhutaan ja kirjoitetaan, että ensisynnyttäjien ikä nousee ja nousee. Ja sekin vielä, että ihmiset muka(?) tekee lapsia vähemmän ja vähemmän. Täällä Vauva-palstalla ei ainakaan siltä vaikuta :-).

Meille on viides tulossa (vanhin lapsi 8 v.). Sterilisaatiota en pysty kyllä vielä teettämään, mutta jos mieheltä kysytään, niin se sanoo, että kyllä nämä viisi riittää. Itse haluan jättää sen asian vielä avoimeksi :-). Ikää mulla ensi kuussa 37 v.

neronja rv 39+2