Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pisti välit poikki, koska en ole käynyt rokotuksessa. Onko muille käynyt näin?

Vierailija
15.08.2021 |

Hän oli kuullut rokottamattomuudestani "pikkulinnuilta" ja otti minut pihteihinsä..

Tosi ikävää, että joillekin rokotus ei ole vain oma asia.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene hänen hautajaisiinkaan, kun hän lähivuosina kuolee rokotteeseen..

Vierailija
22/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nisti uhkas hakata mut kun kuuli mun siskolta etten vielä ota rokotetta.

Oikeesti ihmiset ovat seonneet!!!

Varsinkin nämä koilla on jo entuudestaan vikaa päässä.

Mulla ei ole rokotettuja vastaan mitään, enkä heitä valista mistään... mutta osa näistä on todella agressiivista väkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omaa lähipiiriä ei muiden rokotukset kiinnosta. Ystävistäni kolme on rokotettu, samoin äitini ja mieheni, mutta minä ja pari muuta emme ole rokotetta ottamassa. Aiheet ovat tulleet esille normaalin keskustelun aikana, eikä kukaan ole saarnannut toisille valinnoistaan.

Vierailija
24/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ymmärrän jos ei halua enää tavata mutta jos yhteydenpito muutenkin katkennut niin outoa.

Vierailija
25/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tosi ikävää että joillekin rokotus ei ole vain oma asia”.

Eihän se ole vain oma asia, sen takia tässä on puhuttu laumasuojasta ja yli 70% rokottamisesta. Jos se olisi vain oma asia niin silloin riittäisi että ainoastaan rokoterakastajat ottaisivat rokotteen. Eikö pikkuhiljaa tämä asia ala valjeta?

Vierailija
26/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pistin välit poikki eräästä ystävästäni sekä isästäni koska eivät rokotetta ota.

Kulkutautimyöteisiä en halua lähipiiriini terveyttäni vaarantamaan.

Liioittelua. Voit sairastua ja tartuttaa itsekin. Rokotus ei ole 100 % varma suoja.

Samoin ajattelen. Tunnen itsekin koronaan juuri sairastuneen rokotetun.

Vierailija
27/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat eivät ymmärrä että se vaikuttaa muihinkin ihmisiin.

Rokotus on parempi kuin mitään. Se ei ole sama kuin influenssarokotus monia vuosia sitten, mistä joillekin yksittäisille lapsille saattoi narkolepsia.

En pistäisi poikki mutta ottaisin etäisyyttä pahimman ajan yli.

Vierailija
28/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei muut rokotekriittiset! Tiesittekö, että erään kanadalaisen eläinlääkärin kehittämä esoteerinen harjoite auttaa siirtämän tietoisuutesi rokotevapaaseen ulottuvuuteen, jossa ei rokotepeikko pelota, eikä Macron motkota. Menet vain nelinkontin ja työnnät peukalon anneliisi. Sitä kun rivakasti liikuttelee eestaas, niin huolet ja murheet kaikkoaa. Jos et ylety itse, niin voit vaikka pyytää kaverin tai naapurin Penan avuksi. Vahän saattaa kaki haista peukussa, mutta pieni hinta maksettavaksi tästä autuudesta! Tämä menetelmä julkaistiin Eräällä sivustolla, joka on tunnetusti luotettava lähde, toisin kuin valtamedia.

Taas on rokote syövyttänyt aivoja.

Kylläpä oli hassun hauska juttu 🤣🤣🤣🤣🤣 🤦🤦🤦 Myötähäpeä..

Vierailija
29/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän siinä ja siinä rikonko välit ystävän kanssa. Tämä pandemia paljastaa kyllä hyvin ihmisten oikeat luonteet. Rokottamattomia ihmisiä itsekkäämpää porukkaa ei ole.

oletko tietoinen että rokottaminen suojelee VAIN sinua VAKAVALTA tautimuodolta? Voit silti, rokotteen otettuasi, levittää virusta ympärillesi, joten ainoa joka on rokottamisesi vuoksi turvassa on SINÄ itse? Eli kuka se tässä nyt sitten on itsekkäämpi?

T: jo kahdesti rokotettu, joka ihmettelee miksi en joutunut karanteeniin, vaikka muu perheeni joutui, kun olimme kaikki yhdessä samassa tilassa henkilön kanssa joka testattiin koronapositiiviseksi.

Vierailija
30/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ehdoin tahdoin tapaa ketää rokottamattomia keskellä pandemiaa. Ihan oma valinta olla ottamatta rokoitetta, mutta olkoot sitten minun puolestani karanteenissa. En halua tartuttaa itseäni enkä rakkaita lähimmäisiäni.

Vierailija
31/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään tapaa niitä tuttujani ja enkä ystäviänäkään, jotka eivät ole rokotetta ottaneet.

Itselläni on jo kaksi rokotetta, mutta voin aivan hyvin saada heiltä tartunnan, kun kuulun riskiryhmään.

Olen kanssakäymisissä vain ihmisten kanss jotka on rokotettu,

Miksi helvetissä hankkisin koronan ehdoin tahdoin joiden välinpitämättömien ihmisten takia ja kautta.

Todennäköisemmin saat koronan rokotetulta, koska he kulkevat ilman maskeja ja turvavälejä rokotuksiensa jälkeen luullen etteivät voi tartuttaa. Hullujahan nämä ihmiset on, jotka luokittelevat ihmiset kahteen eri luokkaan ja syrjivät toisia.

Vierailija
32/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä seonneet. Omat vanhempani ja sisarukseni ottivat kaikki rokotteen. Minä ja mieheni taas ei otettu, itsellä syynä se että olen raskaana. Seuraamme tilannetta ja katsotaan jos otamme rokotteen myöhemmin. Myös suurin osa ystävistäni on ottanut rokotteen. Kaveriporukkaan mahtuu myös ääripäisiä rokotekriittisiä mutta silti kukaan ei laita pitkiä ystävyyssuhteita eriävien mielipiteiden vuoksi poikki. Koulutustatuksena kaveripiirissä n. 50% korkeakoulutettuja ja 50% toisen asteen koulutuksen käyneitä+yrittäjiä.

Vierailija
33/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa välttelen ihmisiä , jos ei ole 2x piikki tai korona sairastettuna.

Vierailija
34/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ehdoin tahdoin tapaa ketää rokottamattomia keskellä pandemiaa. Ihan oma valinta olla ottamatta rokoitetta, mutta olkoot sitten minun puolestani karanteenissa. En halua tartuttaa itseäni enkä rakkaita lähimmäisiäni.

Kysytkö aina jokaiselta ihmiseltä "Oletko rokotettu?" vai miten tämä ilmenee? Ennen kysyttiin kuulumisia, nykyisin rokotuksia...

Vierailija
35/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppikotkat on taas parvena liikkeellä. Yksi aloittaa keksityllä jutulla ja muut jatkaa.

Oikeasti jotkut pitkäaikaissairaat varmasti välttelee rokottamattomia, mutta en usko että kieltäytyvät puhumasta puhelimessa.

Vierailija
36/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot muille asiasta? Sehän on yksityisasia. Siitä voi myös valehdella, jos tuntuu siltä.

Vierailija
37/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen hyvä neuvo on vaimentaa kaikki ne, jotka kokevat hyväksi ajatukseksi rokoteasioiden tunkemisen  some-kanaviinsa. 

Toiset salaliittoilee ja toiset hyvesignaloivat omilleen. Ärsyttäviä molemmat arkkityypit, mutta pitävät ilmeisesti itseään joinain tärkeinä esitaistelijoina.

Vierailija
38/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki pistäminen kuulostaa aika elämän_kallu touhulta. Mutta toki kukin saa olla missä seurassa haluaa.

Vierailija
39/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö aina jokaiselta ihmiseltä "Oletko rokotettu?" vai miten tämä ilmenee? Ennen kysyttiin kuulumisia, nykyisin rokotuksia...

Rokottamattomalta ei ehdi edes kysyä ennen, kun rokotevastainen oksennus jo alkaa.

Vierailija
40/170 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei suositella rokotusta terveydellisistä syistä. Saan toki ottaa, mutta tutkimustulosta seuraamuksista ei vielä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme