Naisille 2n+1m?
Haluaisin mielipiteitä naisilta jotka elävät vakinaisessa parisuhteessa ja jotka eivät ole kiinnostuneet 2n+1m kokoonpanosta.
Antaisitko rakkaan miehesi saada kokea tämän nautinnon jos se olisi hänen unelmansa?
Vaikka et siitä itse pitäisikään.
Jos antaisit osallistuisitko itse vai antaisitko miehesi kokea sen kahden vento vieraan naisen kanssa vain siksi kun itse et sitä halua?
Kommentit (9)
Tunnen itseni ja tiedän, että siitä tulisi pahoja ongelmia suhteeseen.
Välikysymys tähän väliin.
Haluisitko kumminkin kokea 2m+1n kokoonpanon vaikka et rakkaalle tuota kahta naista antaisikaan kokea?
Nää asiat ollaan puhuttu läpi. Miehellä olis ennen meidän suhdetta ollu mahis kaikenlaiseen gangbangiin ja muuhun yhden seksisuhteen kanssa mut ei halunnu jatkaa hommaa tai edes koklata. Itse en myöskään halua 2m ja minä juttua, olen joskus yrittäny nuorena ja tyhmänä, ei kiihottanu ja paska maku jäi suuhun siitäki. En muistele edes fantasian merkeissä ja kiellän IRL sellasta kokeneeni.
Mun mielestä rakastelu on kahden ihmisen välinen intiimi ja hieno asia. En halua tehdä siitä mitään extreme-urheilua.
Mies on kyllä kertonut, että yksi hauskimmista seksikokemuksista sinkkuaikoinaan oli ollut 2n+2m. Se jotenkin kaihertaa mun mieltäni, vaikka ei ole koskaan edes kysynyt mun halukkuutta näihin ryhmäjuttuihin.
Itsellä taas oli teininä pientä 2n+1m juttua, mutta se oli tosi monimutkaista ihmissuhteiden kannalta. Eikä edes kiihottanut tosielämässä.
t. 4
Tuo olis just mukavaa.
Haluaisin katso kun mieheni panisi mieluusti 15 vuotiasta tiukaa teiniä.
Kyl tääl on vaan tiukkapiposia kotiäitejä näköjään. Seksi seksinä, rakkaus on eri juttu. Käykääs tutustuun finswingersin sivuihin, nahjukset!
olen ehdottanutkin, mutta ei vielä suostunu/halunnu vaikka periaatteessa fantasia onkin. Itse sitten kokeilin 2n+1m ilman omaa miestäni ja ihan hauskaahan se oli. Mieskään ei pannut pahitteeksi.
Tai sitten heittäisin takaisin että mites kulta ois toisinpäin eli 2m + 1n?