S/M sessiot vaimo antoi kuria
Huh olipa ilta otettiin vähän viiniä ja tunnelma alkoi tihenemään,vaimo laittoi korkokengät sukkanauha liivit ja istui tuolissaan ottamassa drinkkiä.Vaimo tietää että ajoittain haluan olla palvelija ja nöyristelijä ja niinpä alkoi pyyntöjä sadella"tänne nyt viiniä vauhtia nyt"
Sitten sormet maiskauttaen suuhun ja samalla kun katseli tv:tä sormitti kiimaisesti itseään.Minä tietenkin vastapäätä katselin sohvalla ja runkkailin.
Sitten kehoitus " tänne"runkkari" alkoi pillun nuolenta ja samalla kun nuolin vaimo läpsi avokämmenellä päälakeen ja kun kysyin "olenko hyvä naimaan tuli päälle paskainen nauru "sinäkö salli minun nauraa tosi paska ja siksi minun pitää saada vierasta mulkkua säännöllisesti"
Sitten ,hae remmi paskapää ja kumarru.Niin tein ja remmi paukkui takalistoon kunnes lupasin olla kiltti ja totella vaimoa. Tätä nöyryytystä kesti sitten ,välillä tuli avokämmnetä remmiä ja herjausta miten pieni mulkkuinen ja surkea naimaan olen.Palvelunkin oli pelattava vaimo ei tehnyt yhtään mitään.
Ilta päättyi kun sain luvan naida koska parempaakaan ei ollut tarjolla,vähän tuli otettua liikaa viiniä meni jyystöksi mutta lopulta lensi.
Aamulla touhut hymyilytti molempia ja taas oltiin normi pari.
Ensi viikolla edessä mökki loma ja vaimo sanoi pilke silmäkulmassa "älä unta näe että minä siellä jotain teen.Eli palvelun on pelattava ruan laiton siivouksen ja asioilla käyntien yhteydessä
ja tuskinpa osaan olla niin hyvä että en rankaistusta saisi.Vaimo istuu sohvalla ja nauttii ja minä palvelen.
Ai kun nivusissa jo kihelmöi
Nöyrä mies muttei nörtti
Kommentit (2)
Nuo "viini-illat" on ehdottomasti parisuhteen pelastus. Meillä tuo homma nyt ei ihan tuollaista sm-juttua ole. Itse olen domina, mutta satuttamaan en ala, muuten kyllä tehdään kaikkea mahdollista. Musta on ihana kun takana on pitkä parisuhde ja voidaan tehdä seksissä kaikkea, koska ei tarvitse hävetä mitään. Mä pyydän mitä milloinkin päähän tulee.
Ei muuta kuin jatkakaa...
Niin tuosta nöyryytyksestä unohtui mainita se kun vaimo otti kaksin käsin tukasta kiinni ja hieroi naamaani pillua vasten "nyt poika nuolet"
Eräässä vaiheessa vaimo herjasi minua "perseen nuolijaksi" niinpä sain luvan nuolla persettä.
Palkaksi tuli vain "on siinä minulla mies voi vittu"
Ja tiedoksi että olen tuttava piireissä ja työ paikalla hyvän joviaalin ja miehekkään miehen maineessa.
Nöyrä mies muttei nörtti.