Säälin veloja.
Ne ei tule koskaan tuntemaan tätä rakkautta jota voi tuntea vain kuin omia lapsia kohtaan.
Kommentit (53)
Turhaan Sä meitä säälit:) meillä on tosi hyvä elämä verrattuna teidän elämään.
Kyllä nautin täysillä tästä ajasta kun ei vielä ole lapsia. Saa tehdä mitä lystää, voi ottaa äkkilähdön ulkomaille.. Aaah :)
Tuohan on sama kuin säälisin sua, kun et koskaan tule tuntemaan tätä rakkautta ja läheisyyttä joita koemme mieheni kanssa. Ei kukaan voi kokea toisen tunteita, joten pointtisi on järjetön. En myöskään ymmärrä että käytät sanaa sääli keilteisenä. Sääli tulee myötätunnosta ei ylemmyydentunnosta. Kertoo kyllä siitä, ettet sääli, vaan oikeasti halveksit.
itellä ei ole ikinä lapset estäneet tai haitanneet mitään.
jos tulee näitä aikuisten juttuja. lapset on muualla tai me vastaavasti muualla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:04"]
Turhaan Sä meitä säälit:) meillä on tosi hyvä elämä verrattuna teidän elämään.
[/quote]
NiinMPÄ! SydäMMen Sivistys on kunnon KOtiÄidin paras helmi ja lahja Mailmmmalle. Älkää te naiset turhaan niitä Kouluja käykö ja Uraa tehkö. Oikea Nainnen tekee yksi toista Ihanaa lasta, yhden joka sormmelle ja Ukko Kullan kanssa pusutta koti Soffalla. Kyllä Nainnen, jok atekee lapsia sydäMMensä Kyllyydestä, on ainnoa Oikea Nainnen, näin sanoi Ukko Kultakin!
Te ette tiedä mistä jäätte paitsi kun ette ole kokenut tätä tunnetta. Ei se mitä tunnen lapsiani kohtaa tarkoita etteikö elämälläni ole muuta tarkoitusta, mulla on ammatti, työ, mies, koti ja aloitan pian opiskelun ja tietysti lapset<3 eli kaikki :)
Aika huono provo. Mutta sääli vaan, ei haittaa! Minä lähden ensi viikolla Italiaan miehen kanssa, jää sinä kotiin pyyhkimään pikku-Petterin räkänokkaa :)
Mulla on itselläni lapsi mut en tajua miks kävis sääliks jotain ihmistä joka ei halua lasta? Mä uskon et elämä on ihan yhtä hyvä jokaisella terveellä ihmisellä. Jos ei ole lasta niin voi nauttia kaikesta muusta ilman että stressaa lapsesta. Ja se mitä äitin rakkauteen tulee nii ei se oo tunne mitä ilman ei vois elää.
Mä en ainakaa ole hankkimassa enempää lapsia ja säälinki niitä mammoja jotka kuluttavat kaiken energiansa pelkkiin lapsiin niin ku elämässä ei olis muuta.
Voi ei ne lapset mitää matkustelua haittaa, mukaan vaan tai mummolaan hoitoon :)
Ap, myös 9
Huhhuuu. Vaikka rakastan lastani yli kaiken niin kyllä välillä ajattelee miten paljon helpompaa olisi jos oltaisiin vielä odotettu pari vuotta.. Juurikin se että näkisi kunnolla maailmaa ja saisi tehdä mitä lystää. Ja oma rauha! :D Edes joskus.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:07"]
Te ette tiedä mistä jäätte paitsi kun ette ole kokenut tätä tunnetta. Ei se mitä tunnen lapsiani kohtaa tarkoita etteikö elämälläni ole muuta tarkoitusta, mulla on ammatti, työ, mies, koti ja aloitan pian opiskelun ja tietysti lapset<3 eli kaikki :)
[/quote]
Tiedän kyllä mistä jään paitsi, mutta tiedän myös ettei se ole sen arvoista. Sinulle on, minulle ei. Kiva kun ollaan molemmat onnellisia.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:07"]
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostaa. Minkälaista elämää te sitten elitte ennen lapsia, jos pystytte edelleen tekemään kaikkea mitä ennenkin ja ihan yhtä helposti? Oma arkeni kun olisi väkisinkin hyvin erilaista, jos minulla olisi lapsi.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:10"]Huhhuuu. Vaikka rakastan lastani yli kaiken niin kyllä välillä ajattelee miten paljon helpompaa olisi jos oltaisiin vielä odotettu pari vuotta.. Juurikin se että näkisi kunnolla maailmaa ja saisi tehdä mitä lystää. Ja oma rauha! :D Edes joskus.
[/quote]
itekki oon lapsen myötä oppinut arvostamaan rauhaa ja tietty kaikki suunnitelmat toisaalta helpompi tehdä kun ei olis sitä lasta. Mut kyllä mä lastani rakastan . Se vaan että lapsen myötä joutuu tietenkin luopumaan tietyistä asioista ja kaikki ei välttämättä semmoista elämää halua :).
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:07"]
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostaa. Minkälaista elämää te sitten elitte ennen lapsia, jos pystytte edelleen tekemään kaikkea mitä ennenkin ja ihan yhtä helposti? Oma arkeni kun olisi väkisinkin hyvin erilaista, jos minulla olisi lapsi.
[/quote]
muaki kiinnostais tietää. Kyllä se elämä ihan väkisinkin muuttuu lapsen myötä.
Mun taas käy sääliksi kavereistani ne joilla on lapsia. Tai ei ehkä sääliksi, mutta välillä harmittaa heidän puolestaan. Ei onnistu reissut lyhyellä varoituksella, ei edes tyttöjen illat. Ei voi lähteä käymään kahvilla kun ei meidän pikkunen saa siellä leikittyä. Ei vielä viiteen vuoteen minulle.. :D
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:14"]Mun taas käy sääliksi kavereistani ne joilla on lapsia. Tai ei ehkä sääliksi, mutta välillä harmittaa heidän puolestaan. Ei onnistu reissut lyhyellä varoituksella, ei edes tyttöjen illat. Ei voi lähteä käymään kahvilla kun ei meidän pikkunen saa siellä leikittyä. Ei vielä viiteen vuoteen minulle.. :D
[/quote]
niin kaikille ei ole lapselle hoitajaa. Ja yleensä lapsi saattaa pitkästyä kylässä missä ei muita lapsia oo. Sitä se on kun saa lapsen. Omat jutut tulee sit lapsen jälkeen. :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:07"]
[/quote]
Tiedän kyllä mistä jään paitsi, mutta tiedän myös ettei se ole sen arvoista. Sinulle on, minulle ei. Kiva kun ollaan molemmat onnellisia.
[/quote]
Pääasia et kaikki on onnellisia omassa elämässään. Ilman lapsia tai lapsien kaa. Ja kenenkää on ihan turha tuntee sääliä jonkun toisen elämästä varsinki ku kyse tämmösestä asiasta. Ihan eri asia jos joku haluaa ja ois lasta yrittäny vaik 5v ilman mitää tulosta sillon sääliä vois tunteakin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:01"]
Ne ei tule koskaan tuntemaan tätä rakkautta jota voi tuntea vain kuin omia lapsia kohtaan.
[/quote]
Minä säälin (tai no en oikeestaan vaivaudu) ahdasmielisiä ihmisiä, kuten ap. Hanki OMA elämä. Ja en ola vela.
Sitten ollaan tasoissa, minä säälin marttyyriäitejä, joiden elämän tarkoitus tulee lapsista, en voi oikein kuvitella säälittävämpää ihmistä.