Säälin veloja.
Ne ei tule koskaan tuntemaan tätä rakkautta jota voi tuntea vain kuin omia lapsia kohtaan.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:01"]
Ne ei tule koskaan tuntemaan tätä rakkautta jota voi tuntea vain kuin omia lapsia kohtaan.
[/quote]
Ei meitä tarvitse sääliä,pärjäämme elämässä vallan mainiosti ilman sitä hehkuttamaasi tunnetta :)
Minä säälin niitä ihmisiä, jotka huomasivat vasta lapsia saatuaan, etteivät nauti vanhemmuudesta eivätkä pysty vastaamaan sen haasteisiin. Eniten säälin heidän lapsiaan, he ovat juuri niitä, jotka päätyvät lehtien otsikoihin ja kantavat turvattomuuden tunnetta traumana mukanaan, jos selviävät hengissä lapsuudesta.
Ei ketään kannattaisi painostaa hankkimaan lasta säälimällä heitä lapsettomuudesta. Sellainen voi saada jonkun tavoittelemaan tunnetta, johon hän ei vain pysty, tai jonka mukana tulevat vaatimukset ovat liian rankkoja.
En itse ole vela enkä ajattele, että vapaaehtoinen lapsettomuus merkitsisi, että ihminen on selvästi heikko ja/tai seko. En vain käsitä ap:n kaltaisia ihmisiä.
Mä säälin ihmisiä jotka kirjoittelee tälläisiä typeriä provoja...
Tosi surullista, että jotkut äidit ajattelevat noin veloista ja toisin päin. Onni on monimuotoista, joten ei voi verrata kumpi olisi onnellisempi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 02:23"]
Sääli pois vain. Mulla sentäs elämässä on muutakin sisältöä kuin miettiä sua ja sun tylsää elämääs.
[/quote]
Ei muuten vaikuta siltä ollenkaan, kun katsoo miten paljon Vela-ääliöt jaksaa kommentoida vanhempien tekemiä lapsiin liittyviä aloituksia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:26"]
Velat ovat älykkäämpiä.
[/quote]
ja ihan vitun katkeria, ahdasmielisiä, mt-ongelmaisia ja yleisesti ottaen kärttyisiä, ainakin tän palstan perusteella.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 02:03"]
Itse säälin LAPSIA, jotka on hankittu vain, koska vanhemmat LASTA haluavat.
[/quote]
No ei kai niitä muita valideja syitä olekaan. Toivottavasti ei.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:48"]
Velat ovat älykkäämpiä.
[/quote]
ja ihan vitun katkeria, ahdasmielisiä, mt-ongelmaisia ja yleisesti ottaen kärttyisiä, ainakin tän palstan perusteella.
[/quote]
niin, av-mammojen mielestä ;D
Mulla on 2 lasta (tai siis meilä) ja olen todellakin kokenut onnen saadessani heidät. He ovat mun elämäni valo, mutta en silti oleta, että kaikilla täytyisi olla samanlaiset ajatukset. Ymmärrän täysin, jos jotkut haluavat olla lapsettomia vaikka koko elämänsä. Jokaisen oma valinta. Eli en sääli millään lailla veloja. On hienoa, että he pääsevät nauttimaan elämästä, vaikka tosin eri tavalla kuin minä nautin. En silti koe, vaikka mulla on lapsia, että olisin jäänyt jostain paisti. Elämäni on onnellisesta, ulkomailla tulee reissattua. Omaa aikaakin löytyy ja aika pitkälti saan lähteä vaikka ulos viettämään iltaa, jos haluan. Harvemmin tosin haluan, viihdyn enemmän kotona. :) Arvostakaa toisianne, vaikka mielipiteet ja elämäntavat eivät kohtaakkaan!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:04"]Turhaan Sä meitä säälit:) meillä on tosi hyvä elämä verrattuna teidän elämään.
[/quote]
Meidän äiti on parempi ku teidän äiti!
On jollakulla tyhjä elämä, kun täytyy tällaisia ketjuja aina olla väsäämässä... Ei ne lapset sittenkään näytä elämälle täytettä antavan, vaikka niin kovasti ovat suuna ja päänä sellaista väittämässä. Hohhoijjaa.
Sääliksi käy ap:ta, niin kovin sääliksi käy. :(
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:48"]
Velat ovat älykkäämpiä.
[/quote]
[/quote]
Ja niin sanovat lapsia hankkineet, jotka eivät tiedä vapaaehtoisesti lapsettomien elämästä yhtikäs mitään. :D
Velat ovat älykkäämpiä.