Linkitetään itsestämme meikittömiä kuvia!
Kommentit (514)
Nätti mut toi rauta naamassa pilaa luonnonkauniit kasvot. En tuu koskaan ymmärtämään tollasia muotijuttuja.Eihän noi oikeesti oo kenenkään täyspäisen mielestä kauniita vaan ohimenevää muotihömppää kuten tatuoinnitkin. Niistä vaan ei pääse niin helpolla eroon kun alkaa järkeä tulla päähän.
Tässä eka siedettävä mikä puhelimesta löytyi kuvasuursiivouksen jäljiltä :D Jeee eka ''mies'' tässä ketjussa, tuli pari kk sitten siirryttyä tänne Demistä kun jotenkin kasvoin siitä yli. Tosin, alkaa meno täälläkin olla aika mielenvikaista niin voisi ihan yhtä hyvin palata sinne oman ikäisten seuraan :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]Tässä eka siedettävä mikä puhelimesta löytyi kuvasuursiivouksen jäljiltä :D Jeee eka ''mies'' tässä ketjussa, tuli pari kk sitten siirryttyä tänne Demistä kun jotenkin kasvoin siitä yli. Tosin, alkaa meno täälläkin olla aika mielenvikaista niin voisi ihan yhtä hyvin palata sinne oman ikäisten seuraan :D
http://aijaa.com/6uunxi
[/quote]
Mä oon nähny sut jossain :) saatiin eka mieskin :3
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]Tässä eka siedettävä mikä puhelimesta löytyi kuvasuursiivouksen jäljiltä :D Jeee eka ''mies'' tässä ketjussa, tuli pari kk sitten siirryttyä tänne Demistä kun jotenkin kasvoin siitä yli. Tosin, alkaa meno täälläkin olla aika mielenvikaista niin voisi ihan yhtä hyvin palata sinne oman ikäisten seuraan :D
http://aijaa.com/6uunxi
[/quote]
Ohhoh!!! Onpas söpö ilmestys!!! ♡♥♡
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]Tässä eka siedettävä mikä puhelimesta löytyi kuvasuursiivouksen jäljiltä :D Jeee eka ''mies'' tässä ketjussa, tuli pari kk sitten siirryttyä tänne Demistä kun jotenkin kasvoin siitä yli. Tosin, alkaa meno täälläkin olla aika mielenvikaista niin voisi ihan yhtä hyvin palata sinne oman ikäisten seuraan :D http://aijaa.com/6uunxi [/quote] Mä oon nähny sut jossain :) saatiin eka mieskin :3
[/quote]
Huu alko jännittää, että missä? Siis netissä vai oletko ihan irl pörhältänyt mua vastaan? :--------D Olin joskus semifeimi tuolla demissä, niin oli ihan karseeta kun jossain ruokakaupassakin saattoi sillointällöin tulla hedelmäosastolla demittäjät juttelemaan
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]Tässä eka siedettävä mikä puhelimesta löytyi kuvasuursiivouksen jäljiltä :D Jeee eka ''mies'' tässä ketjussa, tuli pari kk sitten siirryttyä tänne Demistä kun jotenkin kasvoin siitä yli. Tosin, alkaa meno täälläkin olla aika mielenvikaista niin voisi ihan yhtä hyvin palata sinne oman ikäisten seuraan :D http://aijaa.com/6uunxi [/quote] Mä oon nähny sut jossain :) saatiin eka mieskin :3
[/quote]
Huu alko jännittää, että missä? Siis netissä vai oletko ihan irl pörhältänyt mua vastaan? :--------D Olin joskus semifeimi tuolla demissä, niin oli ihan karseeta kun jossain ruokakaupassakin saattoi sillointällöin tulla hedelmäosastolla demittäjät juttelemaan
[/quote]
Mul ei oo hajuukaan et missä :D oon vaan nähny sut jossain :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:48"]Tolla viimesimmällä kuvan laittajalla näyttäis niinku ois rajaukset ja muutenkin kuva on sen verta epätarkka et kuka tahansa näyttää hyvältä ilman meikkiä noin blurratussa kuvassa.. Mut nätti kuva silti.
[/quote]
Tummat ripset luonnostaan ja puhelimen kamerassa ei paljoa kehuttavaa.. Tuossa ei näy edes mun nenänpielien punoitus ja teini-iän jättämät aknearvet. Joku täällä sanokin mun nenästä ja huulista, luonnolliset yhtä lailla nekin ja kaikki muukin :) kiitän kehujia ja 284, eronnut, mutten tällä hetkellä miestä haluaisi koska lapset on mulle kaikki kaikessa ja vielä haluun sanoa että mun mielestä ihmisen sisäinen kauneus on kaikista tärkeintä! Muistakaa olla positiivisia ;)
Romaani tästäkin...
-283
Oletteko tosissanne, 13 sivua tekstiä ja 10 kuvaa linkattuna, muu turhanpäivästä paskaa. Laittakaahan vaan arvostelijatkin naamavärkkinne tänne :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:55"]Oletteko tosissanne, 13 sivua tekstiä ja 10 kuvaa linkattuna, muu turhanpäivästä paskaa. Laittakaahan vaan arvostelijatkin naamavärkkinne tänne :)
[/quote]
Joo menny vähä ketjun pointti ohi. Pelkkää arvostelua, vaikka toiveena olis, että porukka näyttäis meikittömät kasvonsa. :(
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:44"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:43"]http://aijaa.com/o4j1P8
Vasta herännyt :D
[/quote]
Mila kuniksen kaksoisolento!!!!
[/quote]
Milasta en tiedä mutta näyttää alle parikymppiseltä, mitäs hän täällä tekee?
[/quote]
Teinivuodet ohi jo, 36 tällä hetkellä
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:25"]Täs on meitsi :D Värjäsin tosin hiukset takaisin mustiksi ettei ole siniset enää, muuten oon samannäköinen. Ja oon 21. KUVA [/quote]. Oletko joku saatananpalvoja korusta päätellen?
[/quote]
Korussahan on --> http://fi.wikipedia.org/wiki/Pentagrammi
Saatanapalvojien symboli on pentagrammi väärinpäin, joten tarkista nyt hieman tietojasi ennen kun kirjoittelet typeriä.
Ps. En ole ap. enkä saatananpalvoja.
Tämmöseks menee, ku viinihuuruset harakat yms. Ei uskalla laittaa kuviaan, mutta muitten arvostelu kyllä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:27"]
Missä 40v kurpat on?
[/quote]
Olen 40 v, mutta en kurppa. Ikärasismi on syvältä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 07:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:08"] http://imgset.net/p7hqAO [/quote] Täällähän on kauniita naisia :)
[/quote]
Luuletko tosissaan että me, jotka pidämme itseämme rumina, laittaisimme tänne kuvia? Yleensä tälläisiin laittaa kuvia vain tietynlaiset ihmiset, eli ne kauniit.
Ja ei,en todellakaan linkitä tänne yhdenyhtä kuvaa minusta.
[/quote]
No, mä laitoin kuvani, vaikka en todellakaan pidä itseäni kauniina.
[/quote]
Mutta olet luultavasti saanut positiivista palautetta ulkonäöstäsi. Me, jotka olemme kuulleet vain negatiivista palautetta, emme oikeasti tälläisiin laita kuviamme.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:31"]
Tässä eka siedettävä mikä puhelimesta löytyi kuvasuursiivouksen jäljiltä :D Jeee eka ''mies'' tässä ketjussa, tuli pari kk sitten siirryttyä tänne Demistä kun jotenkin kasvoin siitä yli. Tosin, alkaa meno täälläkin olla aika mielenvikaista niin voisi ihan yhtä hyvin palata sinne oman ikäisten seuraan :D
[/quote]
Näytät vähän Neil Patrick Harrisilta :)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:23"]
Kolme sivua keskustelua, eikä kukaan muu ole aloittajan lisäks linkannut meikitöntä pärstäänsä? No, mä tuun mukaan, meikittömyyden lisäks tukka on sekasin kun se on ollut koko päivän kiinni. Kaikille tutuille morjens, tosin suurinosa kavereista tietääkin että käyn täällä kun välillä heille av:n keskusteluista kerron :D
[/quote]
Kristen Stewart
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 06:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 06:15"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 06:06"]Jo on törkeitä osa kuvista! XD Tai kaikki! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD [/quote] No mutta onneksi sinä olet varmaan tosi kaunis ja muutenkin mukava ihminen.
[/quote]
Kauniimpi ku ykskää täs ketjussa! XD EN tasan postaa kuvaa, ku näin miten noloi tääl on ! XDDDDDD
[/quote]
Ihan hyvä. Lasten pitää olla tarkkana missä kuviansa levittelee.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 07:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:08"] http://imgset.net/p7hqAO [/quote] Täällähän on kauniita naisia :)
[/quote]
Luuletko tosissaan että me, jotka pidämme itseämme rumina, laittaisimme tänne kuvia? Yleensä tälläisiin laittaa kuvia vain tietynlaiset ihmiset, eli ne kauniit.
Ja ei,en todellakaan linkitä tänne yhdenyhtä kuvaa minusta.
[/quote]
No, mä laitoin kuvani, vaikka en todellakaan pidä itseäni kauniina.
[/quote]
Mutta olet luultavasti saanut positiivista palautetta ulkonäöstäsi. Me, jotka olemme kuulleet vain negatiivista palautetta, emme oikeasti tälläisiin laita kuviamme.
[/quote]
Mutta silti arvostelettw muiden ulkonäköä ja elämäntapoja ihan surutta, vaikka negatiiviset palautteet omaa ulkonäköä kohtaan on loukanneet.. Just niin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 09:14"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 07:33"] [quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:09"] [quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 19:08"] http://imgset.net/p7hqAO [/quote] Täällähän on kauniita naisia :) [/quote] Luuletko tosissaan että me, jotka pidämme itseämme rumina, laittaisimme tänne kuvia? Yleensä tälläisiin laittaa kuvia vain tietynlaiset ihmiset, eli ne kauniit. Ja ei,en todellakaan linkitä tänne yhdenyhtä kuvaa minusta. [/quote] No, mä laitoin kuvani, vaikka en todellakaan pidä itseäni kauniina. [/quote] Mutta olet luultavasti saanut positiivista palautetta ulkonäöstäsi. Me, jotka olemme kuulleet vain negatiivista palautetta, emme oikeasti tälläisiin laita kuviamme. [/quote] Mutta silti arvostelettw muiden ulkonäköä ja elämäntapoja ihan surutta, vaikka negatiiviset palautteet omaa ulkonäköä kohtaan on loukanneet.. Just niin.
[/quote]
Anteeksi nyt vain, mutta haukut väärää puuta. Minä en ole arvostellut yhtäkään kuvansa laittanutta. Minulla ei ole tapana arvostella ihmisten ulkonäköä tai elämäntapoja, eikä ihmisiä ylipäätään, vaikka olen ikäni kuullut itsestäni vain negatiivista palautetta.
Että kiitos vain kiusaajan leimasta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:07"] Oon mielestäni sen verta luonnonkaunis (kiitos geenit❤️) ja mulla on hyvä itsetunto että kehtaan olla ilman meikkiä julkisesti :D en kyllä muutenkaan mitään sotamaalausta käytä, töissä käytän ripsaria ja puuteria, juhliin meikkaan hillitysti. http://aijaa.com/dtHDWa [/quote] mitä ihmettä sun nenälle ja huulille on käyny??? [/quote] :`D
[/quote]
Mikä toi nyt oli? Laita oma kuvas lehmä!