Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko nainen kiinnostunut..???

Vierailija
15.08.2021 |

Miten käyttäydytte kun olette kiinnostuneet miehestä ? Oletko reippaasti aloitteellinen ja aktiivinen ?
Olen kiinnostunut töissä eräästä naisesta ja kun olen hänen seurassaan niin luulen että hänkin on kiinnostunut minusta. Hymyilee minulle usein, katsoo silmiin ja vitsailee paljon. Minusta tuntuu että meillä on yhteys.
Kuitenkin mietityttää hänen käytöksensä muiden työkaverimiesten seurassa.. Hän vitsailee myös heille ja en voi olla varma että kuvittelenko vain päässäni meidän välisen yhteyden vai onko hän kaikille samanlainen vai mikä tämä juttu on. Miten voisin testata varovaisesti että onko hän oikeasti kiinnostunut? En haluaisi kysyä suoraan ettei sitten olisi kiusallista jos tulisikin pakit ja välit menisi osittain " pilalle ". Olen useamman kerran ollut sellaisessa tilanteessa että olen ihastunut hyvään ystävään ja välit on kyllä menneet pilalle kun toinen ei olekkaan ollut kiinnostunut siinä mielessä vaikka käytös ja muu on antanut ymmärtää

M30

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville/kaljalle ym töitten jälkeen ja tee selväksi, että olisitte kaksin.

Vierailija
2/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kahville/kaljalle ym töitten jälkeen ja tee selväksi, että olisitte kaksin.

Tuossa vaan on se että  jos se nainen ajatteleekin asian niin että kavereina hengataan vain kun itset pidät sitä tapaamista "treffeinä". Naisista ei millään joskus ota selvää että onko se miellyttävä käytös vain ystävällisyyttä. Ap:n tilanne on tuttu minullekkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hymystä sitä ei ainakaan voi tietää. Nainen voi hymyillä vaikka inhoaisi miestä. Ihan päästäkseen tilanteesta äkkiä kohteliaasti pois. Terveisin nainen

Vierailija
4/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vaan on se että  jos se nainen ajatteleekin asian niin että kavereina hengataan vain kun itset pidät sitä tapaamista "treffeinä". Naisista ei millään joskus ota selvää että onko se miellyttävä käytös vain ystävällisyyttä. Ap:n tilanne on tuttu minullekkin

Minä hengailin vanhan tutun tyypin kanssa paljonkin nuorena aikuisena, vaikka tiesin, että hän on kiinnostunut. Elämä on.

Vierailija
5/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen sitä mieeltä että miehen pitää päästä ns tietylle tasolle siinä etttä ensivaikutelma on jo ns osa treffejä eikä yllätyksenä vaaan kysyä että "hei lähekkö muuten laffille".

Vierailija
6/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen sitä mieeltä että miehen pitää päästä ns tietylle tasolle siinä etttä ensivaikutelma on jo ns osa treffejä eikä yllätyksenä vaaan kysyä että "hei lähekkö muuten laffille".

Se on sitä että molemmmat osapuolet ovat lähellä itseään ja tuntevat itsensä ja antavat itsestään toiselle sen vaikutelman mitä ovat ja toiinen sitten hyväksyy sen taii sitten ei.

Vierailija
7/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun pahasti ihastuu mieheen niin käy niin että menen pelkästään sen henkilön lähellä jo ihan lukkoon enkä osaa yhtään keskustella ja sydän vaan pamppailee. Ei sitten osaa tuoda itsestään mitään ilmi sen jännityksen takia.  Ujous on todella ärsyttävä asia

Vierailija
8/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nöpöttääkö nännit ja onko muija kostea,,!

Vierailija
9/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut nainen on lähelläsi.

Niin simppeliä se on. Jos joku nainen pyrkii kauas sinusta, niin ei tarvitse olla galaksiaivo ymmärtääkseen mitä tässä tapahtuu.

Nainen lähes poikkeuksetta hakeutuu kiinnostuksen kohteensa läheisyyteen. Tälle on jopa "viettelijät" keksineet oman terminsä 'proximity alert'.

Vierailija
10/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä sitten ehdotat? Jos jatkaa samaan malliin kuin tähänkin asti, niin mikään ei muutu ja ap jää kärvistelemään mietteissään. Sanoisin siis, että on paras kysyä suoraan kahville tai vaikka ehdottaa, että kävisitte jossakin työpaikan ulkopuolella lounaalla.

Alussa voi mennä ihan kaverina, mutta jos nainen tuntuu vielä olevan ok ja juttu luistaa, niin voi sanoa, että teillä riittäisi juttua enemmänkin ja ehdottaa iltatreffejä vaikka jonnekin kivalle luontopolulle, rannalle tai muualle nättiin paikkaan. Ei mitään leffoja, kotiin kutsumisia tai meluisia kahviloita enää, vaan rauhallinen mukava ympäristö.

Niin minä naisena ehdotan. Ja minuun se toimi aikoinaan, kun mieheni teki täsmälleen näin. Olimme samassa työpaikassa ja tottakai olin mukava ihan kaikille työkavereille, mutta mies teki mukavan aloitteen ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä, yli 20 vuotta.

Vierailija
11/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä että molemmmat osapuolet ovat lähellä itseään ja tuntevat itsensä ja antavat itsestään toiselle sen vaikutelman mitä ovat ja toiinen sitten hyväksyy sen taii sitten ei.

Se onn esim syrjäytymisessä pska tilanne siinä kun ihminen syrjäytyy niiin ei pääse kasvamaan normaalisti ja luonnollisesti ja joutuu epätoivoisesti ns etsimään itsensä sitten jostain "pusikosta päänsä" eli vaiikka työhaastatteluissa etsittäisiin ns "hyvää tyyppiä" tai parisuhteen etsinnässä seuralaista ja siitä jopa parisuhdetta muodostamaaan niin nämä tuntuuu haastavilta.

Vierailija
12/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkuhousut tippuu, niin on kiinnostunut.

Vierailija
13/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että nainen on ns. kaikkien kaveri. Päätä itse, kannattaako ottaa riski. Yleensä työkavereiden kanssa vehtaaminen on jo lähtökohtaisesti riskialtista.

Vierailija
14/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nuo ylimääräiset kirjaimet. Kirjoituksesi kuulostavat ihan vapailta, kun sinulla on yyyyliiimäääräääiiisiiiää kiiirjaaaimiiaa.

Vierailija
15/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta ei usein vain voi tietää milloin on kiinnostunut. Voi olla välttelevä koska on ihastunut tai sitten haluaa vain vältellä. Katsoo silmiin koska on ihastunut tai koska yleensä katsoo ihmisiä silmiin. On ystävällinen koska on ystävällinen muillekkin. Nainen nauraa sinulle koska on ihastunut tai koska vain pitää jutuistasi...

Vierailija
16/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile nöpöttääkö nännit ja onko muija kostea,,!

Näin toimii ainoastaan todellinen herrasmies. Täydellinen lähestymistapa, ei liian agressiivinen ja päällekäyvä, vaan sopivan hienovarainen ja kohtelias. Tätä naiset osaavat taatusti arvostaa.

Vierailija
17/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä mistään ulkoisesta käytöksestä ei voi naisen kiinnostusta päätellä, koska naisia on niin erilaisia. Kaikki käyttäytyvät erilailla riippuen omasta luonteestaan ja kokemuksistaan.

Suuntaa-antava on tuo "läheisyys" eli kiinnostunut nainen pyrkii olemaan kosketusetäisyydellä sinusta. Mutta sekään ei ole täysin varma indikaattori, joten joudut todennäkäisesti kuitenkin jossain esittämään sen kyllä/ei -kysymyksen ellei nainen oma-aloitteisesti kosketa ja hakeudu lähempään kontaktiin.

Vierailija
18/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naiset on niin erilaisia, että on tosi vaikea päätellä mistään kiinnostuksen astetta. Toisilla kehonkieli paljastaa kiinnostuksen heti ja toiset osaavat peittää kaikki merkit todella hyvin. Toiset ilmaisevat kiinnostuksen reippaasti heti ja toiset pitkän ajan päästä. Parhaiten saat asiasta selvyyden pyytämällä suoraan treffeille. Ei kannata maskeerata pyyntöä mihinkään töiden jälkeen kaljalle menoon vaan sanoa suoraan, että lähdetkö treffeille. Jos tulee pakit niin aikuisina ihmisinä osaatte varmasti selvittää asian niin ettei teidän välille tule vaivaantuneisuutta.

Vierailija
19/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sille mitään voi, sun pitää vaan tyytyä siihen että se eka kerta kun olette jossain kahden ei ole hänen mielestään välttämättä treffit kun et kerran pyytänyt häntä nimenomaan treffeille. Siinä kun olette kahdenkesken ja juttelette ja tutustutte paremmin varmasti selviää enemmin tai myöhemmin mikä tilanne, onko se nainen edes vapaa ja onko kiinnostunut. Miellyttävä käytös ja flirttailu on kuitenkin vähän eri juttu. Se miten pitkälle se flirttailu menee kertoo sitten siitä kiinnostuksen laadusta. Jos hän alkaa vihjailla jotain kahdenkeskisestä jatkosta niin se on yleensä kyllä kiinnostuksen merkki.

Vierailija
20/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun pahasti ihastuu mieheen niin käy niin että menen pelkästään sen henkilön lähellä jo ihan lukkoon enkä osaa yhtään keskustella ja sydän vaan pamppailee. Ei sitten osaa tuoda itsestään mitään ilmi sen jännityksen takia.  Ujous on todella ärsyttävä asia

Tämä ei ole sukupuolisidonnaista, eikä koske pelkästään ujoja. Olen siis mies, jota voisi luonnehtia itsevarmaksi supliikkimieheksi. Itsevarmaan olemukseen ja sujuvaan keskusteluun tulee välittömästi häiriötila, kun kohtaan kiinnostavan naisen. Minusta tulee sanoissani sekoileva pökkelö, joka ei saa suustaan mitään järkevää ulos ja mitä enemmän yrittää, sitä surkeampaa tulee ulosannista ja koko käyttäytymisestä. Anna siinä sitten hyvä ensivaikutelma. Parasta on kun ei "yritä" mitään, silloin voi jopa onnistua antamaan itsestään oikean vaikutelman.