Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää onko nainen kiinnostunut..???

Vierailija
15.08.2021 |

Miten käyttäydytte kun olette kiinnostuneet miehestä ? Oletko reippaasti aloitteellinen ja aktiivinen ?
Olen kiinnostunut töissä eräästä naisesta ja kun olen hänen seurassaan niin luulen että hänkin on kiinnostunut minusta. Hymyilee minulle usein, katsoo silmiin ja vitsailee paljon. Minusta tuntuu että meillä on yhteys.
Kuitenkin mietityttää hänen käytöksensä muiden työkaverimiesten seurassa.. Hän vitsailee myös heille ja en voi olla varma että kuvittelenko vain päässäni meidän välisen yhteyden vai onko hän kaikille samanlainen vai mikä tämä juttu on. Miten voisin testata varovaisesti että onko hän oikeasti kiinnostunut? En haluaisi kysyä suoraan ettei sitten olisi kiusallista jos tulisikin pakit ja välit menisi osittain " pilalle ". Olen useamman kerran ollut sellaisessa tilanteessa että olen ihastunut hyvään ystävään ja välit on kyllä menneet pilalle kun toinen ei olekkaan ollut kiinnostunut siinä mielessä vaikka käytös ja muu on antanut ymmärtää

M30

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, että nainen tekee aloitteen. Silloin tiedät, että se on kiinnostunut.

Vierailija
22/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja moni nainen taas ajattelee miehistä samoin. Kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen. Näin ajattelen minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja moni nainen taas ajattelee miehistä samoin. Kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen. Näin ajattelen minäkin.

Jos nainen on oikeasti kiinnostunut, nainen tekee kylläa loitteen. Miehet tekevät aloitteita ihan tavan ja irtoseksin vuoksi.

Vierailija
24/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä koulukuntaa, että mies tekee aloitteen. Itsellä vastaavassa tilanteessa mies on laittanut Skypen kautta jotain turhanpäiväistä viestiä. Tai mikä pikaviestintäväline sattuu töissä olemaan. Siitä se on sitten kehittynyt WhatsApp -viesteilyyn tai kuihtunut kasaan. Mutta niissä wa-viesteissäkin mies on ollut aloitteellinen.

Miksi hemmetissä oletatte, että nainen tekisi jonkun aloitteen? Jos olisit minun työkaveri, niin selvittämättä jäisi olenko kiinnostunut vai en.

Vierailija
25/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on oikeasti kiinnostunut, nainen tekee kylläa loitteen. Miehet tekevät aloitteita ihan tavan ja irtoseksin vuoksi.

Jos nainen tekee aloitteen, mies voi esittää kiinnostunutta ihan vaan siksi, että näkee mahdollisuuden helppoon seksiin.

Vierailija
26/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen, mies voi esittää kiinnostunutta ihan vaan siksi, että näkee mahdollisuuden helppoon seksiin.

Jos mies tekee aloitteen, nainen voi esittää kiinnostunutta ihan vaan siksi, että näkee mahdollisuuden helppoon seksiin

Vierailija
27/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies tekee aloitteen, nainen voi esittää kiinnostunutta ihan vaan siksi, että näkee mahdollisuuden helppoon seksiin

Mitä veikkaat kummassa on suurempi todennäköisyys? Naiset harvoin käyttävät seksiin epäviehättäviä miehiä mutta miehet käsittääkseni useinkin epäviehättäviä naisia.

Vierailija
28/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset on niin erilaisia, että on tosi vaikea päätellä mistään kiinnostuksen astetta. Toisilla kehonkieli paljastaa kiinnostuksen heti ja toiset osaavat peittää kaikki merkit todella hyvin. Toiset ilmaisevat kiinnostuksen reippaasti heti ja toiset pitkän ajan päästä. Parhaiten saat asiasta selvyyden pyytämällä suoraan treffeille. Ei kannata maskeerata pyyntöä mihinkään töiden jälkeen kaljalle menoon vaan sanoa suoraan, että lähdetkö treffeille. Jos tulee pakit niin aikuisina ihmisinä osaatte varmasti selvittää asian niin ettei teidän välille tule vaivaantuneisuutta.

Varma tapa mokata homma. VAIKKA nainen olisi ensinnäkin sinkku ja VAIKKA hänelläkin olisi orastavaa kiinnostusta, niin todennäköinen vastaus on kieltävä. On ihan eri asia lähteä kiinnostavan työkaverin kanssa kahville, tai vielä mieluummin kaljalle, ilman paineita kuin tietää, että hänellä on jo odotuksia, että suhde kehittyisi parisuhteeksi (tai seksiin).

En ylipäänsä ymmärrä, miksi on kiire tietää voisiko kehittyä jotain, miksi ei voi nauttia siitä että viettää aikaa yhdessä ja katsoo, mihin se johtaa vai johtaako mihinkään.

Vierailija
29/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaat kummassa on suurempi todennäköisyys? Naiset harvoin käyttävät seksiin epäviehättäviä miehiä mutta miehet käsittääkseni useinkin epäviehättäviä naisia.

Naisen käytöksestä nyt ei ota erkkikään selvää.

Vierailija
30/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua niin ei tuommoisesta kanssakäymisestä voi varmaksi tietää. Vaikka itse luen ainakin omasta mielestä hyvin ihmisiä, niin pari kertaa olen ylitulkinnut naisten säihkyvää ja seuraan hakeutuvaa käytöstä. Tykkäsivät vain rehvakkaista jutuista ja toisella oli jo mieskin. Toisinaan olen kyllä tulkinnut vastaavaa käytöstä ihan oikeinkin ja treffeille on lähdetty tai kerrankin kuulin naisen ystävän kautta että olisi kiinnostunut, mutta silloin taas itse seurustelin.

Jos viestittelyasteelle pääsee tai on, niin silloin naisen aktiiviisuus on hyvä merkki kiinnostuksesta. Mutta kysymällä tuo yleensä selviää helpoiten.

Vierailija
31/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset on niin erilaisia, että on tosi vaikea päätellä mistään kiinnostuksen astetta. Toisilla kehonkieli paljastaa kiinnostuksen heti ja toiset osaavat peittää kaikki merkit todella hyvin. Toiset ilmaisevat kiinnostuksen reippaasti heti ja toiset pitkän ajan päästä. Parhaiten saat asiasta selvyyden pyytämällä suoraan treffeille. Ei kannata maskeerata pyyntöä mihinkään töiden jälkeen kaljalle menoon vaan sanoa suoraan, että lähdetkö treffeille. Jos tulee pakit niin aikuisina ihmisinä osaatte varmasti selvittää asian niin ettei teidän välille tule vaivaantuneisuutta.

Varma tapa mokata homma. VAIKKA nainen olisi ensinnäkin sinkku ja VAIKKA hänelläkin olisi orastavaa kiinnostusta, niin todennäköinen vastaus on kieltävä. On ihan eri asia lähteä kiinnostavan työkaverin kanssa kahville, tai vielä mieluummin kaljalle, ilman paineita kuin tietää, että hänellä on jo odotuksia, että suhde kehittyisi parisuhteeksi (tai seksiin).

En ylipäänsä ymmärrä, miksi on kiire tietää voisiko kehittyä jotain, miksi ei voi nauttia siitä että viettää aikaa yhdessä ja katsoo, mihin se johtaa vai johtaako mihinkään.

Olen sinänsä samaa mieltä näin vähän vanhemmiten. Mutta! Naisetkin ovat erilaisia ja joidenkin kanssa joutuu lopullisesti kaverisektorille, jos ei jo alussa paukuta riittävän itsevarmasti ja määrätietoisesti päälle. Jotkut taas lähinnä ahdistuvat tuommoisesta. Siksi insinöörien pitäisi kehittää nukkejen sijasta ajatuksenlukija.

Vierailija
32/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä juttelen kaikille samaan tyyliin, vitsailen ja höpötän. Ja olen palavasti ihastunut yhteen työpaikan mieheen. Tuolle miehelle juttelen ehkä vähän enemmän kuin muille, mutta en usko että kukaan muu huomaa mitään eroa. Toivon, että se lukisi mun ajatukset siitä miten kovin paljon tykkään hänestä! Mitään en voi asiasta sanoa, koska tilanne....

Vierailija
33/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kahville/kaljalle ym töitten jälkeen ja tee selväksi, että olisitte kaksin.

Tuossa vaan on se että  jos se nainen ajatteleekin asian niin että kavereina hengataan vain kun itset pidät sitä tapaamista "treffeinä". Naisista ei millään joskus ota selvää että onko se miellyttävä käytös vain ystävällisyyttä. Ap:n tilanne on tuttu minullekkin

Ja sama toisinpäin. Työkaverimies alkoi ottaa kontaktia, tuli keittiöön jos minäkin, teki tikusta asiaa, alkoi chattailla koko päivän työpaikkachatissa, pyysi puhelinnumeroa ja alkoi viestitellä myös vapaa-ajalla, jäi joskus tunniksi töiden jälkeen pihalle kanssani juttelemaan, lopulta alettiin hengailla yhdessä vaikka viikonloppuna... Ja kun sanoin että olisin siis kiinnostunut hänestä, hän kauhistui. Mehän ollaan vain kavereita!! Että näin.

Vierailija
34/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut työkaveriini.. en todellakaan osaa sanoa onko se molemminpuolista. Jos hän vaikka pyytäisi minua kävelylle tai jotain todella viatonta se olisi jo lottovoitto. En osaa nyt täydellistä lausetta pistää :)

Vierailija
35/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut työkaveriini.. en todellakaan osaa sanoa onko se molemminpuolista. Jos hän vaikka pyytäisi minua kävelylle tai jotain todella viatonta se olisi jo lottovoitto. En osaa nyt täydellistä lausetta pistää :)

Juuri näin. Eli ap, kannattaa tehdä aloite rennosti ja muita miehiä ajattelematta. Voi olla, että nainen on vain puhelias ja kaikille kaverillinen, mutta mistä sitä tietää enempää, jos ei kokeile? Ei siinä menetä mitään, jos järjestää vaikka toiminnalliset treffit ihan arki-iltana.

Vierailija
36/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily ja katse on sellainen mistä joskus huomaa että toinen on ihan lääpällään ja joskus taas tietynlaisesta ujostelusta voi päätellä. Hankalin ongelma tässä onkin sitten se että mistä tietää missä se raja menee koska on ihastusta ja halua ja koska vain ystävällisyyttä ja positiivisuutta. Naisten pitäs vaan rohkeasti näyttää selkeämmin se jos on ihastusta. Miehistä huomaa varmasti helpommin kiinnostuksen kun spämmivät kokoajan viestiä tai kehuvat kuvia tms

Vierailija
37/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän naisesta.. joku voi olla hyvinkin paljon kontaktia ottava mutta toisaalta ei sekään takaa ihastusta, itse yritän olla mahdollisimman neutraali ellei mies itse katso minuun päin tai hymyile yms. yleensä oletan vaan ettei ole musta kuitenkaan kiinnostunut.

Vierailija
38/41 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä yleensä huomaakaan. Naiset ovat hyvin taitavia salaamaan mielenkiintonsa.

Vierailija
39/41 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hymystä sitä ei ainakaan voi tietää. Nainen voi hymyillä vaikka inhoaisi miestä. Ihan päästäkseen tilanteesta äkkiä kohteliaasti pois. Terveisin nainen

Tämähän on todella selkeää joten kertokaa lisää mistä sen voi tietää kun ei naamassa lue infotaulua ajatuksista...

Vierailija
40/41 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä saattaakin mennä useampi vuosi että nainen sen aloitteen tekee ja jotkut ei tee sittenkään :D. Kitistään vaan miksei mies osaa lukea ajatuksia