Oletko soittanut POLIISILLE
Kommentit (23)
Olen soittanut, poliisi on serkkuni.
En, mutta poliisi on soittanut mulle.
Metelöinnistä naapuriasunnossa. Useampaan kertaan.
Yks tai siis joku tuli soittamaan suutaan mulle ja uhkasi tappaa!
Ennen pystyi soittamaan suoraan poliisille, 10022 oli numero johon ilmoitettiin mm pultsareiden örvellyksistä. Ah niitä aikoja.
Vaikka kuinka monesti. Romanit käyvät kaupassani varkaissa useamman kerran viikossa. Poliisi ottaa kiinni ja välillä saan varastetut tavarat takaisin, välillä en. Varkaille ei tapahdu koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla diagnoosi ja lääkitys kunnossa? Äänten kuuleminen on vaarallista!
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Lisäksi jos liikenteessä vaaraa, 112 -> poliisi
Yleensä naapuri-häiriöön auttaa talonmiehen ilmoitus. Joskus pitää jopa itse pyytää hiljaisuutta. Ääritapauksissa vain poliisi voi auttaa; poliisi on myös todisteiden saamista.
En mutta minulle ovat yrittäneet useinkin soitella. Saa...tanan maantierosvot! Mul...ukut, mulla on omat säännöt, joka päivä ajan 150km/h koska vain hitaat ajavat hiekkateillä 60km/h prkl.
Avun tarpeessa soitetaan aina 112, koska poliisille ei voi suoraan soittaa kuin tiettynä aikana arkipäivästä.
Uskallan väittää, ettei kovinkaan moni oikeasti ole soittanut poliisille vaan häkeen.
Enää ei tarvitse soittaa poliisille naapureiden metelöinnistä-saivat häädön. Ei siis ollut pään sisällä se metelöinti. Liki 20 valitusta isännöitsijälle ja taloyhtiön hallitukselle tarvittiin. Minä tein niistä kaksi.
Yritin soittaa parisen viikkoa sitten poliisin toimistoon. Jonossa noin tunnin, jonka jälkeen luovutin
Naapuri ärvelsi kännipäissään rappukäytävässä yöllä, hakkasi muiden ihmisten asuntojen ovia ja soitteli ovikelloja ja huusi uhkailuja.
Veljeni on POLIISI, joten tulee aika useinkin soiteltua.
Kerran soitin naapurin rattijuoposta, mutta vastaus oli, että jos ajaa jonkun päälle, niin minä olen osasyyllinen, kun en ottanut avaimia pois.
Ymmärsin kerrasta, että noin pienistä ei soitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla diagnoosi ja lääkitys kunnossa? Äänten kuuleminen on vaarallista!
Tässä alkaa miettiä sinun omaa diagnoosia. Tosin nämä asiat eivät ole tämän ketjun aiheita.
eri
Rattijuoposta olen kerran soittanut kun ajelin sellaisen perässä. Kolari olis ollut vain ajankysymys. Poliisi ehti ensin.
Ilmoitin rattijuoposta.