Mistä tietää onko nainen kiinnostunut..???
Miten käyttäydytte kun olette kiinnostuneet miehestä ? Oletko reippaasti aloitteellinen ja aktiivinen ?
Olen kiinnostunut töissä eräästä naisesta ja kun olen hänen seurassaan niin luulen että hänkin on kiinnostunut minusta. Hymyilee minulle usein, katsoo silmiin ja vitsailee paljon. Minusta tuntuu että meillä on yhteys.
Kuitenkin mietityttää hänen käytöksensä muiden työkaverimiesten seurassa.. Hän vitsailee myös heille ja en voi olla varma että kuvittelenko vain päässäni meidän välisen yhteyden vai onko hän kaikille samanlainen vai mikä tämä juttu on. Miten voisin testata varovaisesti että onko hän oikeasti kiinnostunut? En haluaisi kysyä suoraan ettei sitten olisi kiusallista jos tulisikin pakit ja välit menisi osittain " pilalle ". Olen useamman kerran ollut sellaisessa tilanteessa että olen ihastunut hyvään ystävään ja välit on kyllä menneet pilalle kun toinen ei olekkaan ollut kiinnostunut siinä mielessä vaikka käytös ja muu on antanut ymmärtää
M30
Naiset ovat kyllä älyttömän huonoja tekemään aloitetta :D Voi olla monta viikkoa kiertelyä ja kaartelua ja nainen vaan odottaa että mies pyytää ulos