Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hai-kumisaappaat, kannattaako ostaa?

Vierailija
15.08.2021 |

Ne perinteiset "keltaiset hait", onko hintansa arvoiset? Lipsuuko ne sateella pyöräillessä polkimilta tai hajoo heti?
Oon tehny muutaman virheostoksen, joten kokemuksia kaivataan...

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai kumppareita voi tuunata jos valkoinen varrensuut on kellastunut,tai muutoin haluaa uudistaa saappaita.Leikkaa varrensuut pois heijastin nauhaan saakka.Saappaat sopivat silloin paksupohkeisillekkin,ja saappaat näyttävät uudemmilta. Myöhemmin niistä voi tehdä sitten nilkkurit lyhentämällä vartta lisää! Sitten on aika hankkia sesonkiväriset uudet hait!

Vierailija
82/91 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kyllä. Kivan näköiset ja mukavat jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai-Low saappaat ei kiristä pohkeista. Mukavan pehmeät jalassa , ja ne on hyvät autoillessa. 

Vierailija
84/91 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 2 numeroa pienemmät niin ei lompsu jaloissa, ovat muuten jämptit sitten.

Vierailija
85/91 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pari kokoo pienemmät nii on yleensä passeli koko, vaik 37->35

Vierailija
86/91 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä nykyisissä Hai saappaissa on onnettoman kapea lesti.  Muutoin olisivat todella mainiot.

Vierailija
87/91 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsi on kaventunut. Hoikalle miehelle mahtuu jopa kontiot helposti. Lenkille siis🏃 👟👟

Vierailija
88/91 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö niitä myydään?

70-luvulla oli kuuminta hottia ja oli joka jampalla ja pikellä. Tosin ne ne aidot haisaappaat oli kylläkin siniset.

Jatkuvasti tuolla kaupassa ja kaduilla näkee.

Vierailija
89/91 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaiset ovat pyöräillessä mutta kävelyyn eivät kyllä sovellu. Aivan liian leveät lompsuttimet. Varsi on niin leveä, että jalkaterä ei pysy saappaan sisällä kun kävelee. Annan siis vain mennä ja saappaiden pohjat laahaavat maata

Juu niin on, siksi valitsin 3 numeroa pienemmät  ja ovat napakat jalassa ei lörpötä kävellessä yhtään ja ovat muutenkin siron näköiset ja kauniit.

Vierailija
90/91 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapeajalkaiselle ei oo kivat, itselle liian väljät villasukankin kanssa. En pystyisi käyttämään.

Vierailija
91/91 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapeajalkaiselle ei oo kivat, itselle liian väljät villasukankin kanssa. En pystyisi käyttämään.

Minulla sama ongelma, ovat hirmu leveät ja löysät kapealle jalalle, täytyy ottaa useampi numero pienempi koko että voi edes harkita käyttöä, 38 kokoa käytän yleensä voin jopa 35 Hai-kids saapasta suositella siinä on napakampi varsi osa ja sopii paremmin tosi kapeaan lestiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi