Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestäni vaivaa?

Vierailija
15.08.2021 |

Mieheni lähti viime viikonloppuna viikonlopuksi mökille kavereidensa kanssa, vaikka olen loppuraskaudessa ja meillä on pieni lapsi sen lisäksi ja minä esitin toiveen ettei menisi tässä tilanteessa. Mies ei ottanut toiveitani kuuleviin korviinsa vaan vei jopa automme, joten olin sitten koko viikonlopun jumissa kotona.

Nyt sitten tänä viikonloppuna sanoin, että mies voisi vuorollaan hoitaa lastamme, jotta minä saisin levätä. Mies raivostui tästä ja sanoo minun pilanneen perheemme viikonlopun kun emme tehneet mitään yhdessä. Yritin selittää, että hän oli edellisen viikonlopun pois sopimatta edes asiasta kanssani, mutta vaikuttaa, että hän ei aidosti ymmärrä edellisen viikonlopun yhteyttä siihen, että nyt oli sitten minun vuoroni levätä. Suutuspäissään mies sanoi vielä kostavansa tämän ja olevansa sitten seuraavan viikonlopun pois. Hän ei siis selvästi ymmärrä asianyhteyksiä toisiinsa eikä syy-seuraussuhteita, mikä sairaus tms. voisi olla kyseessä? Olen myös sitä mieltä, että hän ei osaa asettua toisen asemaan ja ajattelee asioita vain omalta kannaltaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ota oma asunto lapsen kanssa. Et voi olla aina jumissa kotona tai miehen armoilla. Hän ei kuuntele.

Vierailija
2/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloitus kiihottamista ja maalittamista miestäsi vastaan, vihapuhetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tuommoisen kanssa kaksi lasta?

Vierailija
4/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valitettavasti erehtynyt ottamaan puolison, joka ei sovi perhe-elämään. Valitsit väärin, mutta voit erota. Kaikki me teemme joskus virheitä ja ne on useimmiten korjattavissa.

Vierailija
5/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta sun satuilus.

Vierailija
6/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanon että just ton takia en lapsia halua koska joutuisin hoitamaa niitä.

Tässäkin ap:n tilanteessa mies on tehnyt lapsia miellyttääkseen sinua.

Vierailija
7/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Miten tuo ei ymmärrä vaikka rautalangasta väänsit. Onko autismia tai narsismia tms mikä voisi aiheuttaa, ei tuo kyllä nyt ihan tervejärkiseltä kuulosta.

Vierailija
8/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanon että just ton takia en lapsia halua koska joutuisin hoitamaa niitä.

Onpa sitten selkärangaton ja tahdotonmies. Ehkä kannattaisi pistää se piliheijari hetkeksi pois käytöstä jos ei osaa ajatella seuraavaa siemensyöksyä kauemmaksi. Kausaliteetti hieman kateissa?

Vierailija
9/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkypsää ja itsekästä pian kahden lapsen isältä. Raskaus vielä vaikeuttaa tilannetta, kun on väsymystä, eikä jaksa vääntää selvää asiaa. En antaisi kohdella itseäni noin. Aikoinaan lähdinkin pois tyrannin luota. Lapsi oli alle vuoden vanha. Mies muuttui kuin taikaiskusta, kun sai raskaaksi ja kotiin alleen  tallottavaksi.

Vierailija
10/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mikä häntä vaivaa? Sen selvittäminen kuuluu niin halutessaan miehelle.

Miehesi kohtelee sinua huonosti, on itsekäs ja epäempaattinen.

Sinun tehtäväsi on miettiä, haluatko jakaa elämäsi sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
11/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te molemmat ilmeisesti nautitte elämästä vain ilman toisianne ja ilman lapsia. Nyt sitten lisää lapsia tulossa, miksi?

Meillä on kivointa keskenämme. Siksi olemme yhdessä.

Kannattaa varmaan harkita tota suhdetta vielä. Ehditte molemmat löytää uuden. Sellaisen jonka kanssa on kivaa keskinäistä kunnioitusta.

Vierailija
12/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. 

Mies on vain väsähtänyt pikkulapsi arkeen ja vielä uusi vauva tulossa.

Kyllä todennäköisesti silti välittää perheestään, mutta ehkä on vielä kypsymätön, eikä Eihän  käsitä perhe-elämän vaatimuksia.

Onhan niitä miehiä, jotka harrastavat monenlaisi juttuja ja nekin miehet ovat usein vkonloput poissa, kute pyöräilijät, maastopyöräilijät, tenniksen pelaajat, golfarit, lentistä pelaavat sun muut.

Pelaat jossain harrastusjoukkueissa.

Ei ap:n mies ole ainoa, jota ei huvita hoitaa lasta, vaikka rakastaakin lastaan.

Ei miehillä sellaisissa puuhissa aika kulu, kun eivät ole edes niin käteviä siinä ja homma on hakusessa.

Ymmärrän aloituksessa molempia  osapuolia, sillä onhan se tiedossa, ettei miehillä ole, eikä voikaan olla mitään käsitystä raskauden ajasta ja sen vaivoista.

Kovan keskustelun paikka, mutta ei missään riitelyn paikka, se pahentaa ainoastaan tilannetta.

Vierailija
13/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa sitten selkärangaton ja tahdotonmies. Ehkä kannattaisi pistää se piliheijari hetkeksi pois käytöstä jos ei osaa ajatella seuraavaa siemensyöksyä kauemmaksi. Kausaliteetti hieman kateissa?

No jos et ole ymmärtänyt sitä että naisen tahto on aika voimakas ja miehet oikeasti tottelevat naisia hyvin usein. Miehet oikeasti nykyisin tottelee naisia ja naiset on lähinnä pomoja suhteessa.

Vierailija
14/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa selvästi omaa aikaa. Paha sanoa tykkääkö edes lapsiarjesta, mut veikkaan vaan väsymystä ja haluaa muutakin kuin jumittaa kotona. Hoitaako hän yleensä lastanne paljon? Jos joo, niin oot aika kontrolloiva

Vierailija
15/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä päivää. Miksi sitoutua, kun minäminä.

Vierailija
16/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Miten tuo ei ymmärrä vaikka rautalangasta väänsit. Onko autismia tai narsismia tms mikä voisi aiheuttaa, ei tuo kyllä nyt ihan tervejärkiseltä kuulosta.

Ihan turha esittää mitään diagnooseja, jolla miehen huono käytös selitetään. Diagnoosit tekee lääkäri ja sinne tulee miehen itse omasta halustaan hakeutua.

Mies on itse vastuussa omasta huonosta käyöksestään.

Vierailija
17/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit tuommoisen kanssa kaksi lasta?

Mies ei ole aina ollut tuollainen vaan on mennyt pahempaan suuntaan. Hänen tyylinsä ”ratkaista konflikteja” on paeta paikalta ja nyt kun meillä on yhteinen hoitovastuu lapsesta, mielestäni se malli ei ole mahdollinen. Raskauden vuoksi meillä on ollut enemmän riitoja kun yleensä, mutta ei mitään vakavaa ja mies alunperin sanoi ettei lähde mökille, mutta kun sitten viime perjantaina kehtasin sanoa hänelle lattialle jätetyistä vaatteista, hän otti auton ja lähti. Mies ei kestä siis minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä enkä saisi sanoa edes tuollaisista normaaleista asioista ilman että hän ottaa sen syvänä loukkauksena ja ”hyökkää” jotenkin minua vastaan (sanoen esim. että itse en kykene laittamaan jauhopurkkia kaappiin, jos olen sellaisen 2 vuotta sitten unohtanut pöydälle eikä se liity mitenkään ajallisesti eikä muutenkaan siihen, että minä jouduin kumartelemaan hänen vaatekasansa lattialta kun liikkuminen on jo vähän kömpelöä). Olen miettinyt voiko kyse olla jostain sairaudesta vai onko todella vain kyse siitä, että mies ei sovellu perhe-elämään? Mies itse alunperin kovasti halusi perustaa perheen kanssani ja vaihtaa aina oma-aloitteisesti lapsen vaipat yms., että mikään ”hulivili-isä” hän ei ole.

Ap

Vierailija
18/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä, jos näin uhkailee niin sano että tälleen sitten mennään jatkossa, vuoroviikonlopuin, jos ei tuo kostosta puhuminen lakkaa. Toinen vaihtoehto on ero.

Ja pyydä anoppi auttamaan lapsen kanssa kun ukko on pois, näkee vähän poikansa käytöstä.

Vierailija
19/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydäpä miestäsi miettimään tilannetta toisinpäin. Siis että sinä olisit se mökille lähtenyt ja olisit jättänyt miehesi ilman autoa lapsen kanssa. Sitten miehesi olisi pyytänyt vapaaviikonloppua ja sinä olisit raivostunuy että miksei olla yhdessä ja että kostat tämän. Niin miltä se olisi hänestä tuntunut? Tai...ehkä ei kannata vaivautua, kyllä tuo nyt vaikuttaa siltä ettei tuollainen lapsen tasoinen siltikään ymmärrä.

Vierailija
20/44 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et ole ymmärtänyt sitä että naisen tahto on aika voimakas ja miehet oikeasti tottelevat naisia hyvin usein. Miehet oikeasti nykyisin tottelee naisia ja naiset on lähinnä pomoja suhteessa.

Ei tuo aloittajan mies ainakaan tottelevaiselta kuulosta. Päinvastoin. Sangen itsekkäältä ja oman mielensä mukaan toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi