Miehet huomio!
Olen miettinyt semmosta että miksi usein minua vastaantullut ies yskäisee kohdallani? Mitä se tarkoittaa? Hyvää vai huonoa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:07"]
Olen miettinyt semmosta että miksi usein minua vastaantullut ies yskäisee kohdallani? Mitä se tarkoittaa? Hyvää vai huonoa?
[/quote]
Mainitaan nyt tähän baader-meinhof ilmiö.
Oi oi nyt ollaan jännän äärellä. Voin oikein kuulla hääkellojen soivan. Ihan selvä kosinta. Olet varmasti kaunis ja upea nainen.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:13"]Oi oi nyt ollaan jännän äärellä. Voin oikein kuulla hääkellojen soivan. Ihan selvä kosinta. Olet varmasti kaunis ja upea nainen.
[/quote]
Tai olet susiruma ja miehet yrittää piilottaa yökkäysrefleksin yskäksi.
Koska haluat parantaa minärakennettasi verkossa annan sinulle posiitivistä palautetta itsetunnon kohottamiseksi....valaiset koko maailman upealla hymylläsi.
Tekeekö jotkut miehet niin että piilottaa yökkäyksen yskäksi?
Hameesi on sukkahousuissa tai jotain vastaavaa yhtä noloa.
Ei mulla mitään ongelmia oo minäkuvan kanssa, kunhan vaan mielenkiinnosta kysyin kun noin tapahtuu usein :)
Haluavat pesää. Harva nainen ymmärtää yskän. Herrasmiehinä eivät kysy suoraan.
Miks ei voi vaan sanoa et hei sulla on muuten hame sukkahousuissa?
Luuletko että mies yrittää viestiä jotain yskäisyllään? Varsinkin näin flunssakaudella?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:23"]En, kunhan kysyin :D Big deal?
[/quote]
Hölmö kysymys.
Ei mun mielestä. Ja toivoin oikeasti saavani vastauksen, miehiltä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:18"]
Ei mulla mitään ongelmia oo minäkuvan kanssa, kunhan vaan mielenkiinnosta kysyin kun noin tapahtuu usein :)
[/quote]
Jos ei niitä ongelmia ei oli...et puolustelisi omia heikkouksia verkossa, etkä kysyisi tälläistä asiaan vaan tietäisit, että olet upea sinä, etkä mikään tavis.
Vainoharhaisuutta?