Viettekö mökille vanhat pussilakanat,tyynyliinat ja pyyhkeet,kun ostat kotiin uusia?
Kommentit (11)
En. Käytän loppuun ja ostan vasta sitten uusia.
Olin ostanut mökille uusia, ja kun kävin viimeksi toin sieltä monta avaamatonta lakanapakettia. Olen aina vähän liioitellut liinavaateiden hankkimisessa.
Mä en tajua tuota, että jotkut vie kaikkea roinaa mökille. Mikä tahansa kelpaa sinne. Mulle on vielä tärkeämpää, että mökillä on ihanaa ja viihtyisää kuin kotona. Mökillä lomaillaan, ja haluan että siellä voi nauttia kun sekä sisällä että ulkona on kaunista ja toimivaa. En viihtyisi epämääräisten jämä huonekalujen ja tekstiilien seassa.
En. Rakensimme uuden mökin -22 ja silloin päätin, että yhtään vanhaa astiaa tai liinavaatteita en mökille vie. 🤣
Möksällä yhtä kurantit tai epäkurantit liinavaatteet sun muut kuin kaupunkiasunnossa. En diskriminoi enkä suosi toista.
En , vien ihan ne samat mitä käytän kotona . Ei mulla ole mitään liinavaate varastoa mökillä. Parin kk lakanat =2 settiä , kotiin pesuun ja mukaan.
En vie. Meillä on mökillä oma teema, muumeja, kesää ja lomaa. Kaupunkiasunnolla on asiallisempi tyyli.
Vien, myös tyhjät pahvilaatikot ja muut palavat. Hyvin savuaa juhannuskokossa
Uusin vasta, kun entiset ovat hiuti. Ei niitä silloin enää mökille viedä vaan tekstiilijätteeseen.