Myydäänkö uunin lamppuja ihan marketissa?
Niin, uunista napsahti valonlähde ja ei ole tätä ennen tarvinnut sitä uusia, minne siis uuninlamppuosroksille, markettiinko vai K-rauta vai mikä? Uuni on Rosenlewin mestarisliesi 60cm leveys.
Kommentit (6)
Ihan Prismasta olen omani ostanut.
Siellä se oli vähän hehkulampuista oikealle, ennen sulakkeita.
http://www.prisma.fi/fi/prisma/uunilamppu-philips-15w-e14 Tuote saatavilla vain myymälöistä. Eli marketeista löytyy.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:36"]
Niin, uunista napsahti valonlähde ja ei ole tätä ennen tarvinnut sitä uusia, minne siis uuninlamppuosroksille, markettiinko vai K-rauta vai mikä? Uuni on Rosenlewin mestarisliesi 60cm leveys.
[/quote]
Prisma, sittari, rautakauppa, anttila, klas ohlson, biltema, kaikista luulisi löytyvän. Joskus muistelisin pienemmissäkin K-kaupoissa nähneeni sen näköisiä. Lamppu mukaan ja ihmettelemään.
Ei löydy ihan joka kaupasta, mutta olen ostanut citymarket/prisma kokoluokan kaupasta. Prisman tuotteet näkee netistä, koti>valaisimet ja lamput>lamput, sieltä näet heti onko oikeanlaista.
Kyllä löytyy uunin lamppuja ihan joka kaupasta, siwassakin olen nähnyt. Ota vanha lamppu mukaan, niin tulee varmasti oikea malli ostettua.
Voi olla ettei kuulu perusmarkettien valikoimiin. Parempi varmaan suunnata rautakauppaan, K-rauta, Rautia tmv.