Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myydäänkö uunin lamppuja ihan marketissa?

Vierailija
05.09.2014 |

Niin, uunista napsahti valonlähde ja ei ole tätä ennen tarvinnut sitä uusia, minne siis uuninlamppuosroksille, markettiinko vai K-rauta vai mikä? Uuni on Rosenlewin mestarisliesi 60cm leveys.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei kuulu perusmarkettien valikoimiin. Parempi varmaan suunnata rautakauppaan, K-rauta, Rautia tmv.

Vierailija
2/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Prismasta olen omani ostanut.

Siellä se oli vähän hehkulampuista oikealle, ennen sulakkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.prisma.fi/fi/prisma/uunilamppu-philips-15w-e14 Tuote saatavilla vain myymälöistä. Eli marketeista löytyy.

Vierailija
4/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:36"]

Niin, uunista napsahti valonlähde ja ei ole tätä ennen tarvinnut sitä uusia, minne siis uuninlamppuosroksille, markettiinko vai K-rauta vai mikä? Uuni on Rosenlewin mestarisliesi 60cm leveys.

[/quote]

Prisma, sittari, rautakauppa, anttila, klas ohlson, biltema, kaikista luulisi löytyvän. Joskus muistelisin pienemmissäkin K-kaupoissa nähneeni sen näköisiä. Lamppu mukaan ja ihmettelemään.

Vierailija
5/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy ihan joka kaupasta, mutta olen ostanut citymarket/prisma kokoluokan kaupasta. Prisman tuotteet näkee netistä, koti>valaisimet ja lamput>lamput, sieltä näet heti onko oikeanlaista.

Vierailija
6/6 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy uunin lamppuja ihan joka kaupasta, siwassakin olen nähnyt. Ota vanha lamppu mukaan, niin tulee varmasti oikea malli ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän