Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitti vaan taas kerran, aamuvirkku naapuri!

Vierailija
15.08.2021 |

Prkle, onko pakko yksinasuvan aikuisen ihmisen (ei lapsia/eläimiä) alkaa kolistella sunnuntai aamuna niin, että hyvä ettei kuolleetkin herää??

Tuskin haittaa, jos itse saan inspiraation siivota iltaisin aamuvirkku naapurin huoneita vasten aina klo 23.00 asti?

Öisin voi toki yskittää ja vessaan voi tästälähin mennä yöllä usein ja ryminällä, sitähän ei voida kieltää.

Pakko avautua, hermot menee tuohon naapuriin joka jokaikinen viikonloppu herättää VIIMEISTÄÄN klo 9, usein jo 7 aikaan!

Toiset painaa töissä aamuisin zombina, eikä edes viikonloppuisin/lomilla SAA nukkua.

Olen niin kypsä....

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on nyt mennyt normaalien ihmisten heräämisajat ja aamuvirkku sekaisin.

Normaalit ihmiset heräilevät viikonloppuisin 7-9 ja aamuvirkku 5 aikaan aamulla.

Vierailija
42/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teen ihan normaalisti kotitöitä klo 7 alkaen, niinkuin taloyhtiön sääntöjen mukaista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläpuolella asuu ihme tyyppi jonka ääneen heräsin joka viikonloppuna aikaisin.

On niin kimeä ääninen tämä nainen.

Nykyään käytän apteekin korvatulppia, eikä kimitys ja muut ryskeet enää herätä.

Vierailija
44/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes halua mitää ok taloa.

Kauheesti kuluja ja töitä, stressiä 🙄

Vierailija
45/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule minua suoraan sanoen v-taa se että pitäisi tehdä riittävän levon jälkeen seuraavana aamupäivänä esim. 160 kg llä osa treenistä; sitä ei ole se 5h jota sai nukuttua häiriköivän porukan takia. sekä muut erittelyt häirinnästä pidemmälläkin jaksolla.

pst. kokeile tehdä nyt itse 150 vaikka 10x, jotenkin kintuilla, se stimuloi vähän ja tuntua reisissäkin.

toinen asia on sellaiset jotka toisaalta arvikiivolla häiriköivät mutteivät kestä provosoivasti yksittäistäkään kiolahdusta vkl nä.

pst. naapurin pentu  stalkkaa nuppineulan putoamista ja huttaa seuraavan päivän että siellä on voinut jokiin laite vaikeroida vikjensa kanssa. muttä tällä pennulla ei olekkaan kaikki tallella.

Vierailija
46/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ei siin mitään. Ole hyvä vaan. Juu, kun on herännyt viimeiset kolmekymmentä vuotta siinä 00.5-00.6 niin, vaikeaa on tapojaan muuttaa. Pyrin oleskeleen aika hiljaa aina siihen kello 9.30, ainakin viikonloppuisin. Ovet vähän vinkuu ja natisee, kai ymmärrät.

Toisaalta vaikka toisinaan viikonloppuisin vähän kupittelenkin, ja sellaista nuorison ja vissiin nykyään jo iäkkäämmänkin väen suosimaa kovaäänistä rock-musiikkia kuuntelenkin, niin tavoitteeni on stereot sammuttaa ennen kymmentä - kahtakymmentäkahta siis illalla, ja useimmiten olenkin untenmailla jo siinä vaiheessa.

Jos pyykinpesukoneeen linkous 10.30 häiritsee sinua, tule kertomaan se. Voin kyllä käynnistää pyykinpesun muutamaa tuntia myöhemminkin.

Mukavaa iltaa itse kullekin. 😎👍

47/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus loppuu taloyhtiöissä yleensä klo 7, joten turha valittaa. Yölläkin saa käydä suihkussa, pestä pyykkiä jne, eli normaalit elämisen äänet saavat kuulua.

Suihkussa ja vessassa saat käydä mutta pyykkiä et saa pestä.

Vierailija
48/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

STUPID kirjoitti:

kuule minua suoraan sanoen v-taa se että pitäisi tehdä riittävän levon jälkeen seuraavana aamupäivänä esim. 160 kg llä osa treenistä; sitä ei ole se 5h jota sai nukuttua häiriköivän porukan takia. sekä muut erittelyt häirinnästä pidemmälläkin jaksolla.

pst. kokeile tehdä nyt itse 150 vaikka 10x, jotenkin kintuilla, se stimuloi vähän ja tuntua reisissäkin.

toinen asia on sellaiset jotka toisaalta arvikiivolla häiriköivät mutteivät kestä provosoivasti yksittäistäkään kiolahdusta vkl nä.

pst. naapurin pentu  stalkkaa nuppineulan putoamista ja huttaa seuraavan päivän että siellä on voinut jokiin laite vaikeroida vikjensa kanssa. muttä tällä pennulla ei olekkaan kaikki tallella.

Paljon kirjaimia, mitään en ymmärtänyt..

Vierailija
49/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N57 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuvirkut ovat ärsyttäviä. Juu, ennen yhtätoista vain siivoten, kannatan.

Ja vessassa saa käydä ja yskiä, yölläkin.

Olen itse todella aamuvirkku. Viimeistään klo 6 olen ylhäällä kahvia keittämässä. Asun kerrostalossa. Jos en asuisi olisin jo klo 8 mennessä imuroinut, tiskannut ja vaikka maalannut keittiön. Mutta en tee sitä, koska asun kerrostalossa. Yritän hiljakseen keitellä ne kahvit ja saan itse sätkyn, jos vaikka lusikka kilahtaa lattialle huonoista nivelistäni johtuen. Tassuttelen varpaisillani ettei alakertaan vaan kuulu askelteni ääni. Ikävältä tuntuu, kun tuoli kirkaisee siihen istuessani. Minulla on pirun tylsää ennen klo kahdeksaa, jolloin ajattelen, että nyt voi tiskata ja alkaa tehdä aamuhommiani. Katselen kuulokkeet korvillani Areenan tai Viaplayn sarjoja ja luen edellisillan vauvapalstaa. Olen kuitenkin tyytyväinen kerrostaloasukki, koska naapurini eivät myöskään imuroi tai muuten elämöi klo 23 jälkeen, jolloin minä olen jo unten mailla. Näin se toimii. Kerrostaloasuminen. Jopa vuosikymmeniä. Nyt varmaan omakotitaloasujat alkavat huutaa, ettei heidän tarvitse tuollaisia ajatella. Ei tarvitsekaan. Minä kuitenkin olen valinnut näin. Enkä valita.

Täällä samanlainen aamuherääjä, herään usein jo klo 5 aikaan enkä vaan saa unta. Lisäksi olen koko ikäni nukkunut vähän eli unta saan joskus puoliltaöin, ei mikään auta. Keittelen kahvia klo 5 - 6 aikoihin ja hyvin hiljaa, luen netistä lehdet (useampia) pari tuntia ja teen jotain muuta koneella ettei vaan naapurit häiriintyisi. Ulos lähden klo 8 - 9 aikoihin, palaan 10 - 11 välillä lenkiltä. Sitten voikin jo pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa.  Kismittää todellakin himmailla koko aamu, kun ei uskalla aloittaa mitään isompaa puuhaa. Onneksi voi suunnitella jne. Minä en voi tälle vähäunisuudelleni mitään! Onneksi naapurit ovat ainakin yhtä hiljaisia, meillä on hyvin rauhallinen ja kiva talo.

Vierailija
50/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat eivät todellakaan peitä kolahduksia. Ei minkäänlaista apua sen tyyppiseen meluun. Tiedän koska olen käyttänyt niitä 20 vuotta nukkuessa.

Vierailija
51/57 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse meluan kello kuuten asti aamulla

Vierailija
52/57 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se mahtaa sinulle kuulua yhtään miten ne muut elävät kun korostat muka töitäsi. Eikö ole rajaa ollenkaan tajuta mitkä ovat sinun asioita ja mitkä toisten elämää? Elä vaan omaasi.

Vierailija
53/57 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä n o r m a a l i t ihmiset ovat jo kahdeksalta hereillä.

T. Eräs entinen naapuri

Vierailija
54/57 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan välikuolema otetaan aikasin aamulla että vähän tokenee pää ja pystyy hakeen lisää bisseä 0900.

Vierailija
55/57 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästään viikolopulla tarvitset korvatulppia, voit varmasti niitä käyttää.  Joka öisenä ne ärsyttää korvaa.  Pahin muisto yläkerran naapurista oli, kun rouva harjoitteli amatööri oopperaa varten lauantaisin:).  Siihenkin jotenkin sopeutui, onneksi ei ollut kovin aikaisin eikä kovin myöhään. Aika paha oli hevimuusikko, joka ei nukkunut ennen kolmea yöllä ja piti musaa päällä (ei kovalla, mutta kyllin kovalla) siihen 3 asti.  Kun rohkastuin menemään asiasta valittamaan, hän vain sanoi kun ei nukuta. Muutin sitten pois mukavasta rivarista, en jaksanut.

Vierailija
56/57 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siistinoloinen eläkeläispariskunta aloittaa ovien tolkuttoman hakkaamisen klo 5.30. Muutama jysähdys, herättävät koko talon ja sitten ovat hiiren hiljaa seuraavaan aamuyöhön saakka jolloin oven hakkaaminen taas alkaa. Mielenterveysongelmaisia on kerrostaloissa paljon. Ja tämäkin omistustalossa. Korvatulpat eivät auta kun nämä sekopäät ovat vauhdissa.

Vierailija
57/57 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N57 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuvirkut ovat ärsyttäviä. Juu, ennen yhtätoista vain siivoten, kannatan.

Ja vessassa saa käydä ja yskiä, yölläkin.

Olen itse todella aamuvirkku. Viimeistään klo 6 olen ylhäällä kahvia keittämässä. Asun kerrostalossa. Jos en asuisi olisin jo klo 8 mennessä imuroinut, tiskannut ja vaikka maalannut keittiön. Mutta en tee sitä, koska asun kerrostalossa. Yritän hiljakseen keitellä ne kahvit ja saan itse sätkyn, jos vaikka lusikka kilahtaa lattialle huonoista nivelistäni johtuen. Tassuttelen varpaisillani ettei alakertaan vaan kuulu askelteni ääni. Ikävältä tuntuu, kun tuoli kirkaisee siihen istuessani. Minulla on pirun tylsää ennen klo kahdeksaa, jolloin ajattelen, että nyt voi tiskata ja alkaa tehdä aamuhommiani. Katselen kuulokkeet korvillani Areenan tai Viaplayn sarjoja ja luen edellisillan vauvapalstaa. Olen k

Hienoa, että otat muu huomioon. Arvostan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän