Pitkä ja roteva nainen vastaa kysymyksiin!
Saa vittuilla, kaiken oon jo kuullut, mikään ei enää satuta :)
t. 179 cm / 78 kg, ei lihava, mutta leveäharteinen ja kookas.
Kommentit (23)
Mielenkiintoinen keskustelu. Olen itse 172, normaalipainon ylärajoilla, suht lihaksikas puntin myötä ja toki sitä ihraakin löytyy. Olen huomannut, että jos miehen itsetunto on kohdillaan, ei naisen koolla ole hänelle mitään väliä. Viimeksi seurustelin itseni pituisen miehen kanssa, jota olin reippaasti pidempi korkkareissa. Mutta en tuntunet itseäni mitenkään isoksi. Sitten on pitempiä miehiä, jotka tarvitsee rinnalleen mahdollisimman pienen naisen. Näitä näkee etenkin punttiksella. Kaappeja, joilla hentoinen lyhyt nainen. Tapasin kerran miehen, joka sanoi suoraan, että hän on tottunut siihen, että nainen on selkeästi häntä lyhyempi ja pitää hoikista naisista. Meillä on jokaisella omat mieltymykset. En minäkään pidä kukkakeppimiehistä.
Minusta on kiva olla tämmöinen. Olen vahva ja näytän siltä.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:37"]
No ainakin hemmetin pieniin vaatteisiin ahtaudut, kun minä olen 168/60 ja käytän koko 38. Treenaan salilla ja lihastakin löytyy, rasvaprosentti 20 tuntumassa. Laitappa muutama ympärysmitta: rinta, vyötärö, hauis ja reisi paksuimmaltakohdalta.
[/quote]
Mittasin muuten itse hartoiden ympärysmitan ja sain tulokseksi 103cm. EI mua kyllä kukaan ole rotevaksi koskaan sanonut ja enemmänkin saisi olla olkapäissä piffiä :)
[/quote]
Hyvänen aika. Miten te mittaatte hartioiden ympäryksen? Leveys kertaa kaksi vai mittanauhalla ympäri?
Minä en ole koskaan mitannut tuota nimenomaan ympärysmittana, vaikka olenkin ommellut valtavat määrät vaatteita. Ompelemisen aloitin 25 vuotta sitten, kun huomasin, että kaikki vaatteet ovat liian lyhyitä ja niiden vyötärö on liian suuri ja liian korkealla, rintamus liian pieni ja joka ikinen hihallinen vaatekappale on hartioista aivan liian pieni. Viimeisimpiä kiloja lukuunottamatta olen aina ollut sitä mieltä, että kroppani on aivan upea, mutta nyt paljastui, että oikeasti taidan olla melkoinen friikki... :(