Pitkä ja roteva nainen vastaa kysymyksiin!
Saa vittuilla, kaiken oon jo kuullut, mikään ei enää satuta :)
t. 179 cm / 78 kg, ei lihava, mutta leveäharteinen ja kookas.
Kommentit (23)
Mä olen jonkun sentin lyhyempi ja noin 10kg painavampi. Minä olen iso.
Mutta kysyn että minkä kokoinen jalka?
En halua vittuilla. Mua ei kiinnosta minkä mittasia toiset on. Itseäni pidän liian pitkänä (164) ja olisin mielelläni vaikka 157 esimerkiks.
Mä tekisin mitä vain jos saisin 10cm pois. Olen 173cm
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:18"]
En halua vittuilla. Mua ei kiinnosta minkä mittasia toiset on. Itseäni pidän liian pitkänä (164) ja olisin mielelläni vaikka 157 esimerkiks.
[/quote]
miks ihmeessä?!?! ite oon 160cm tappi ja tunen itseni lyhyeks.inhoon varsinkin pitkiä miehii jotka katsoo mun päälakee ja itse joutuu kenottaan ylos päin
Minä olen saman mittainen mutta painan enemmän. Olisin mielelläni tasaluvun 180 senttiä pitkä, mutta kenkävalinnoillahan tuo onnistuu ja menee muutamalla sentillä ylikin.
Mitä ajattelit muiden haluavan kysyä? Minäkin voisin vastata.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:14"]
Rasvaprosenttisi?
p.s. Ei pituus ja leveät hartiat ole huono juttu, Charlene Wittstock esimerkiksi on upea nainen.
[/quote]
En tiedä rasvaprosenttiani! ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:17"]
Mä olen jonkun sentin lyhyempi ja noin 10kg painavampi. Minä olen iso. Mutta kysyn että minkä kokoinen jalka?
[/quote]
Jalan koko 41, ei kovin siro sekään :)
ap
Noilla mitoilla painoindeksisi on normaali (ja en käyttänyt laskuria, koska tiedän omani). Joudutko hartiamitan takia hankkimaan silti ns. isoja kokoja? Ja mistä saat tarpeeksi pitkiä housuja? Oletko myös rintava? Ai niin, minkä ikäinen olet?
terv. 177cm., painoa reilusti enemmän kuin sulla, rotevarakenteinen/harteikas (silloinkin kun olin hoikempi), rintava, 47v.
Oletko vahva? Minä haluaisin olla iso ja vahva, ei väsyisi töistä niin paljon. Kokkina työskennelleenä olen aina kadehtinut suurempia lajitovereitani. Se on pikku rääpäleelle rankkaa hommaa mutta isot komeat naiset tekevät työn kuin työn ihan heittämällä. Samoin hoitoalalla teitä tarvitaan.
Hartioiden ympärysmitta? Terv. toinen roteva
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:26"]
Oletko vahva? Minä haluaisin olla iso ja vahva, ei väsyisi töistä niin paljon. Kokkina työskennelleenä olen aina kadehtinut suurempia lajitovereitani. Se on pikku rääpäleelle rankkaa hommaa mutta isot komeat naiset tekevät työn kuin työn ihan heittämällä. Samoin hoitoalalla teitä tarvitaan.
[/quote]
Olen "vahva", mutta en mikään kehonrakentaja. Harrastan liikuntaa ja tykkään pitää itseni fyysisesti kunnossa. En pidä juuri tosta asenteesta, että "meidät isot naiset" nähdään "hyvinä työjuhtina". Haluan tuntea olevani myös nainen, enkä vaan iso, vahva ja käytännöllinen, maskuliininen 'puolinainen'. Tämä on sellainen juttu, jonka uskon vain kohtalotoverieni ymmärtävän. Miehiltä kuulee vittuilua paljon, etenkin yöelämässä.
Käytän pääasiassa vaatekokoa 42, mutta myös vaihtelevasti kokoja 44 ja erittäin usein myös kokoa 40, mutta on mulla myös muutama koon 38 pusero. En ole erityisen rintava (B) Vaatteeni ostan ihan mistä sattuu sopivia löytymään, lahkeiden pituus 34 riittää yllättävän monissa farkuissa, mutta on myös pituutta 36.
ap
No ainakin hemmetin pieniin vaatteisiin ahtaudut, kun minä olen 168/60 ja käytän koko 38. Treenaan salilla ja lihastakin löytyy, rasvaprosentti 20 tuntumassa. Laitappa muutama ympärysmitta: rinta, vyötärö, hauis ja reisi paksuimmaltakohdalta.
Kuulostat kyllä siltä, että en miehenä todellakaan vittuilisi, vaan olisin pikemminkin vau!
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:39"]
Kuulostat kyllä siltä, että en miehenä todellakaan vittuilisi, vaan olisin pikemminkin vau!
[/quote]
Käytännössä aika harva on että vau. Tai siis tulee joskus kehuja että "komea nainen", mutta suurin osa miehistä haluaa silti normaalin kokoisen naisen tyttöystäväkseen. Mulle on sanottu lukemattomia kertoja päin naamaa suoraan että oon seurustelukumppaniksi liian iso. Oon seurustellut vain kerran (ikää 31 v) mutta en ole koskaan asunut edes avoliitossa. Oon lapseton, mutta haaveilen perheestä. Mittanauhaa en löydä, mutta sille joka sanoi että ahtaudun liian pieniin vaatteisiin, niin en mun mielestä. Käytän enimmäkseen kokoa 42, mutta en pukeudu tiukkoihin vaatteisiin, kuten kauluspaitoihin. Esimerkiksi Nanson vaatteissa (suosikkini) koko 42 on juuri se kauneimmin tyköistuva koko.
ap
Oon useasti huomannut sen, että vaikeinta on pienillä miehillä ja isoilla naisilla. Molempia lajeja syrjitään parisuhdemarkkinoilla.
Milloin sait viimeksi munaa ja minkäkokoiselta mieheltä?
Oletko ajatellut parin kilon tipauttamista? Olen itsekin karskia tekoa, mutta pituutta 176 cm ja painoa 63 kg eikä koskaan ole ollut viennistä kiinni seurustelut. Hillun vielä 10 cm koroissa, joten olen ihan äijän mitoissa kaduilla, eikä silti ole tullut ikinä mitään negatiivista kommenttia. Huom, käytökseltänikin olen enemmän rekkamies-mekossa, eikä silti ole tullut kommenttia, että liian karski tai iso. Ruumiinrakennekin on itsellä sellaista raavasta tekoa, eli hartioiden ympärys 99 cm. Useammin pulmana vaan on ne miehet, jotka etsivät jotain soturiprinsessaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 10:37"]
No ainakin hemmetin pieniin vaatteisiin ahtaudut, kun minä olen 168/60 ja käytän koko 38. Treenaan salilla ja lihastakin löytyy, rasvaprosentti 20 tuntumassa. Laitappa muutama ympärysmitta: rinta, vyötärö, hauis ja reisi paksuimmaltakohdalta.
[/quote]
Mittasin muuten itse hartoiden ympärysmitan ja sain tulokseksi 103cm. EI mua kyllä kukaan ole rotevaksi koskaan sanonut ja enemmänkin saisi olla olkapäissä piffiä :)
Aaah, ole ylpeä...tykään sunlaisita, nam!!!
Rasvaprosenttisi?
p.s. Ei pituus ja leveät hartiat ole huono juttu, Charlene Wittstock esimerkiksi on upea nainen.