Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä otti eilen päähän.

Vierailija
29.08.2006 |

Kun lapsi on leirikoulussa ja soitti illalla ettei saa iltapalaa jos ei syö lättyjä. Siis voiko olla totta! Eikö se pitäisi olla toisinpäin ettei saa lättyjä jos ei syö iltapalaa. Soitin tänään sitten kyseiselle opettajalle joka tilanteesta oli vastuussa. Ensin hän kysyi minulta että " no mitäs se tuollainen on" . Ei muka ollut asiasta tietävinään. Sitten sanoi että puolelle oppilaista oli eilen lättykestit ja toinen puoli sai iltapalaa ja sitten keskiviikkona on toisinpäin, eli olet sitten nälissään jos ei lätyt maistu. Ois vissiin pitänyt ottaa omat eväät mukaan ettei tarvi olla nälissään. Minnekähän tästä pitäisi soittaa kun opettajakin sitten vielä lopetti puhelun kesken ja sanoi vain kiitos hei.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lapsi ei niitä halunnut niin sitten olit ilman iltapalaa. Pelkäsi että tulee huono olo jos syö pelkästään lättyjä. En tiedä onko se ihan oikein sitten. T. ap

Vierailija
2/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lapsi ois halunnut mieluummin sämpylää ettei tule huonoa oloa niin siihen ei ollut mahdollisuutta. Aika outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma olisi kai pitänyt hoitaa niin, että kaikille on samana iltana lettuja iltapalaksi ja toisena iltana niitä sämpylöitä.

Vierailija
4/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei yhdelle voi antaa erivapauksia.

Vierailija:

mutta jos lapsi ois halunnut mieluummin sämpylää ettei tule huonoa oloa niin siihen ei ollut mahdollisuutta. Aika outoa.

Vierailija
5/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ollut iltapalaksi lettuja, ja jos ei ole maistunut niin on voinut olla ilman!

Eihän sitä koulussa muutenkaan saa valita mitä ruokaa syö. Vai oletko vaatinut sielläkin, että jos on tarjolla hernekeittoa niin teidän Jenna-Petteri ei syö sitä vaan hänelle on tehtävä makaronilaatikkoa?

Vierailija
6/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsi ei halunnut syödä mitään herkkua mitä lätyt minun mielestä on ettei tulisi huono olo vaan olisi syönyt mieluummin terveellistä leipää.

Vierailija
7/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on mahdollista ottaa ensin sitä sämpylää ja sitten jos haluaa niin jälkiruuaksi on lättyjä eikä tolleen että vain lättyjä ja muuten olet sitten ilman ruokaa. t ap

Vierailija
8/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos koulussa ois ruokailussa ollut tarjolla vain lättyjä niin luulen että ois siitäkin noussut meteli.

Vierailija
9/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkoitti sitä että ihmeellistä, että on pakko syödä lettuja iltapalaksi.. meillä se on ainakin jälkiruoka.. en ole ap mutta ymmärrän täysin pointtisi

Vierailija
10/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ap:n pointin, vaikka pääsääntöisesti inhoan kaikkea ruuasta napisemista. Olin itse lapsena tosi herkkä rasvaiselle ja makealle, jos söin niitä tyhjään mahaan (en tee sitä mielelläni vieläkään). Takuuvarmasti uneton yö olisi minulla ollut, jos nälkään olisi pitänyt makeaa vetäistä.

Vierailija
11/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun iltapalakin oli väärää, vaikka lättyjä oli tehty lapsille. Minusta iloinen asia, että leirikoulusta yritetään tehdä lapsille mukava kokemus, eikä syötetä vain lanttua ja ruispuuroa.

Turha varmaankin edes yrittää jos opettaja saa oikein valitussoiton tuostakin yrittämisestä :(

Vierailija
12/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei halooooooo ap!

Vierailija
13/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuis että koulussa/leirikoulussa tarjottain oikeaa ruokaa ruoka/iltapala aikoina ja lättyjä sit lisukkeeksi. Näin minä ajattelen mutta ilmeisesti toisille on aivan sama syödäänkö hernekeittoa vai lättyjä kunhan mahan saa täyteen :)

Vierailija
14/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait on kiva että lapsille tehdään lättyjä ja herkutellaan leirikoulussa mutta ilmeisesti te ette nyt halunneetkaan ymmärtää mun asiaa joka on on siis ensin ruoka ja sitten herkku. T. ap :)

Vierailija
15/15 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta lätyt ovat ehdottomasti herkku, jota ei pidä syödä muulloin kuin " oikean ruoan" jälkeen. Esimerkiksi minä taas en näe asiaa noin. Meillä syötiin eilen iltapalaksi pannukakkua ja omenahilloa, eikä kukaan kuollut nälkään tai tullut huonovointiseksi.

Ymmärrän kyllä sinun kantasi, mutta ymmärrä sinäkin että tapoja on monia. Leirikoulussa ei yksinkertaisesti ole resursseja toteuttaa jokaisen toivetta erikseen, ja ymmärrät varmaan että opettajan silmissä juuri sinun lapsesi toive ei ole yhtään merkittävämmässä asemassa kuin muittenkaan. Tottakai kaikkia harmittaa jos oman lapsen toiveita ei voida/haluta ottaa huomioon, mutta niin se vain menee. Elämässä tulee pettymyksiä.

Lisäksi on hieman liioiteltua lapseltasi valittaa, että lätyistä tulee huono olo... Eihän niitä tarvi kilokaupalla syödä, ja toisaalta varmasti tulee huono olo myös jos jättää kokonaan syömättä. Elämä on valintoja ja joskus täytyy valita kahdesta pahasta se pienempi. Joko ottaa lättyjä iltapalaksi tai sitten on ilman.

Vierailija:

Kun lapsi on leirikoulussa ja soitti illalla ettei saa iltapalaa jos ei syö lättyjä. Siis voiko olla totta! Eikö se pitäisi olla toisinpäin ettei saa lättyjä jos ei syö iltapalaa. Soitin tänään sitten kyseiselle opettajalle joka tilanteesta oli vastuussa. Ensin hän kysyi minulta että " no mitäs se tuollainen on" . Ei muka ollut asiasta tietävinään. Sitten sanoi että puolelle oppilaista oli eilen lättykestit ja toinen puoli sai iltapalaa ja sitten keskiviikkona on toisinpäin, eli olet sitten nälissään jos ei lätyt maistu. Ois vissiin pitänyt ottaa omat eväät mukaan ettei tarvi olla nälissään. Minnekähän tästä pitäisi soittaa kun opettajakin sitten vielä lopetti puhelun kesken ja sanoi vain kiitos hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi